środa, 12 marca 2014

wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty! kolejny pastelowy strój dnia :)

Witajcie Kochani!

W Warszawie od kilku dni jest piękna wiosna.
Wczoraj w słońcu było nawet 19 stopni. Nie lubię do końca takiej pogody, nigdy nie wiem jak się ubrać by się nie zgrzać ani żeby nie było mi zbyt zimno. Niektórzy - tak jak ja, chodzą już w wiosennych kurtkach, inni pozostali jeszcze przy puchowych, zimowych płaszczach i czapkach. Rano i wieczorami jest jeszcze chłodno więc bezpieczniej jest ubrać się na cebulkę. 
Tego dnia postanowiłam założyć spódnicę, a raczej sukienkę - czego nie widać, ponieważ góra jest pod sweterkiem. Początkowo założyłam złoty, lustrzany pasek ale zsuwał się przez co go zdjęłam, włosy rozwiał wiatr i musiałam je związać w kucyk - taka krótka historia bo na niektórych zdjęciach mój wygląd się nieco różni.

U mnie jak zwykle królują pastele. Co ja poradzę, że w takich odcieniach czuję się najlepiej?

kurtka zara / sweter zara / sukienka sheinside.com / buty no name / okulary no name / torba h&m / pasek allegro













 buziaki, 
Gosia




55 komentarzy:

  1. Jaki masz puder na twarzy? Twoja twarz na tych fotkach wygląda na opaloną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder ryżowy natomiast opalam się bronzerem ;)

      Usuń
    2. Opalasz się? Ja tu widzę brązowe placki na polikach zwłaszcza na 1 zdjęciu. Po co brać się za coś czego się nie potrafi...

      Usuń
    3. OMG Anonimie czy Ty naprawdę nie masz co robić tylko przyglądać się wnikliwie każdemu zdjęciu i oceniać kogoś? Żenua...

      Usuń
    4. Nie trzeba wnikliwie się przyglądać to jest widoczne na pierwszy rzut oka a komentarze są po to by wyrażać swoje zdanie również to negatywne

      Usuń
    5. popieram

      Usuń
  2. ślicznotka!
    Tobie we wszystkim jest pięknie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym sweterkiem na sukienkę. Mi się podoba! A na ustach jak sądzę Kryolan lc 123? Ja w końcu też się skusiłam i pobiegłam na Piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ostatnich dwóch zdjęciach ładnie z tą kurtką, aczkolwiek na początku coś mi nie pasuje... nie wiem może buty, może inne rajstopy, może ten sweterek nie pasuje. Po prostu mam wrażenie że całość wygląda "ciężko". Ale to moje subiektywne zdanie ;) Nie masz się co nim przejmować! 3maj się cieplutko :) Pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś opalona. Ja jestem blada jak sciana. To Jakiś samoopalacz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jak zawsze! :)
    Zapraszam do siebie

    http://favorisdemavie.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer Honolulu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Gosiu wyglądasz!
    Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, poluję na takie same okulary jakie masz na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie! Bardzo podoba mi się to połączenie. Jak zwykle nie zawodzisz swoimi strojami dnia. Czekam na więcej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Mam pytanko:jakiego używasz podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ;) bardzo wiosennie i lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwiewność spódniczki zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i naturalnie. Ślicznie Ci w pastelach, więc nic nie zmieniaj :-) ja dzisiaj byłam na zakupach i widziałam dziewczynę w kozakach, zimowej kurtce, czapce i szaliku!!! Byłam w szoku, bo ja miałam na cienką bluzeczkę nałożony trencz i było mi ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej , gdzie można kupić ten brazer Honolulu i w jakiej cenie? pozdrawiam i prosze o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz! Świeżo, dziewczęco :)
    Sweterek z Zary z serii basic? W jakiej cenie bo nie mogę znaleźć na stronie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Goniu, nie bierz się po czole bronzerem:( psuje to caly efekt makijazu i na zdj i filmikach na yt brzydko wyglada i wychodzi bardzo! jesteś śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz, bardzo fajny i delikatny zestaw
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! pastele są super, też je uwielbiam <3 a Twoją torbą już się od dawna zachwycam. naszła mnie ochota na taką czarną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna dziewczeca i urocza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakiego pedzla uzywasz do bronzera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam ulubionego, co mi się nawinie pod rękę ;)

      Usuń
  25. Gosiu czy ten sweterek z zary to basic? Szukałam go dzisiaj w zarze, ale niestety nie mogłam znaleźć :( Natomiast widziałam bardzo podobny w dziale TRF z suwakiem z tyłu, ale cena mnie dobiła.... Nie dałabym 99 zł za zwykły sweterek :/

    OdpowiedzUsuń
  26. mi też wogóle te rajstopy nie pasują do tej letniej spódniczki, strasznie to wygląda... ale na ogół bardzo ładnie się ubierasz :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. według mnie o wiele lepiej takie wyglądają niż jasne, cieliste ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twój styl :) Sama chciałabym nosić jasne kolorki, ale jestem za blada ;( Skąd buciki?

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja!! a powiedz mi co masz a ustach, bo właśnie takiego kolorku od dawna poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, świeżo i z klasą...w wredne, czepiające i zazdrosne babska znajda się zawsze. Gosiu tak trzymaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *