wtorek, 8 kwietnia 2014

dziewczęce moro

Witajcie!

Dziś mam dla Was post z wygodnym strojem dnia.
Dziś korzystając z ładnej pogody, wybraliśmy się na spacer, udało nam się zrobić też kilka fotek. 

Jak wiecie - uwielbiam pastele ale ta bluzka z motywem moro urzekła mnie bardzo, świetnie pasuje do takiej luźnej stylizacji, dodatkowo napis na niej jest różowy co dodaje jej uroku.
Jak możecie zauważyć dżinsy, które kupiłam przypadkowo stały się moimi ulubionymi!
Są bardzo wygodne, mają idealny kolor, niestety przetarcia się troszkę rozdarły przez co muszę je troszkę naprawić :) Strój 'ożywiłam' neonowymi tenisówkami, które świetnie będą prezentowały się latem do opalenizny. 

Zawsze się dziwię ponieważ oglądając swoje zdjęcia wyglądam jakbym miała 150 cm i była bardzo drobniutka, w rzeczywistości jest troszkę inaczej, mam 172 cm i nie jestem aż tak filigranowa :)

bluzka Convers / spodnie Only / buty Sonic / kurtka Zara 
torba H&M / zegarek Geneva / bransoletka moma 
 okulary no name (mam kilka sztuk do sprzedania)










 buziaki
Gosia


57 komentarzy:

  1. W końcu! W końcu WIOSNA!!! Nareszcie można zdjąć grube kurtki i ciężkie buty <3
    Stylizacja ciekawa, zwłaszcza tshirt i trampole :) nie do końca przemawiają do mnie aż tak podarte spodnie, ale to tylko takie moje fanaberie :P
    Pozdrawiam Gonia i prooooszę o wsparcie w moim blogowym starcie (nie czuję, że rymuję :P )

    http://mjanickastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś, a trampki świetne! ;) Powiedz czym zostały zrobione te zdjęcia, bo są bardzo ładne, a ja planuję zakupić aparat i zbieram info :D
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetnie! kocham neon i strasznie mi się podobają twoja tenisówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym sie opalasz? Nóżki bardzo rzucaja sie w oczy. Bluzka bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie testuję samoopalacz z vichy, którego użyłam właśnie na same nogi :)

      Usuń
  5. faktycznie wyglądasz na 150 cm ale nóżki masz jak patyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście wyglądasz na drobniejszą :o też mam 172 i wydaje się jakaś większa :( :D
    pięknie wyglądasz :) fajne odstępstwo od pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ile masz te okulary? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/GoniaRoniaa prywatna wiadomosc :)

      Usuń
  8. Opalasz się, czy stosujesz balsamy brązujące? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzylam samoopalacza na nogi :)

      Usuń
    2. ja się zastanawiam nad kupnem Fake Bake :)

      Usuń
    3. mam fake bake w białej tubie - polecam! :)

      Usuń
  9. Super jak dla mnie :) uwielbiam cie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te trampki <3
    Ja za to na zdjęciach wychodzę jak niski słoń :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A możesz napisać jakiego samoopalacza używasz? bo ja szukam tego jedynego ;) hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz testuję vichy natomiast fake bake ma bardzo dobre tylko niestety ich cena mnie zabija.

      Usuń
  12. Piękna! To prawda wydajesz się być niziutka, ale zawsze niezwykle ślicznie wyglądasz!! ;) Uwielbiam Cię!

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście na zdjęciach wyglądasz na drobniutką dziewczynę! Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie mozna kupic takie trampeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może poszukaj na allegro, ja kupiłam od przyulicznym straganie :)

      Usuń
  15. Wyglądasz fajnie, ale moro jakoś nie wydaje mi się być dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym zestawieniu nie wygląda dziewczęco ?

      Usuń
  16. a bluzeczkę gdzie zamawiałaś? na taką własnie poluję:) z góry dziękuję:) i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Gosiu wyglądasz, co z naszą kawką ???

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz, uwielbiam moro i pastele i potargane jeansy również więc jak dla mnie bomba, co do wzrostu to też zawsze miałam wrażenie że jesteś niższa niż ja (170 cm ) a tu takie zaskoczenie, wydaje się że przyczyną tego może być że fotograf jest wyższy od ciebie i robi Ci zdjęcia tak trochę z "góry" , spróbujcie porobić trochę zdjęć z "dolnej" perspektywy i zobaczysz czy będzie lepiej :) pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) właśnie fotograf wcale nie jest taki wysoki, zawsze tak wyglądałam na zdjęciach jakbym miała 150 cm :D a od dołu zdjęcia wyglądają tragicznie :)

      buziaki :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze! Serio? 172? Ja też byłam przekonana, że jesteś drobinka, a tu taka niespodzianka!
    Pięknie wyglądasz! Tak "świeżo" i dziewczeco!
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. taak powinnaś się ubierać!! a nie na większości jak ciotka klotka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw :-) Mam dwa pytania, a mianowicie: Jaki obiektyw został użyty w Nikonie do robienia tych zdjęć? Jakie kolory okularów masz na sprzedaż? Bo właśnie szukam lustrzanek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      obiektyw mam 18-105, jesli chodzi o okulary proszę o prywatną wiadomość na https://www.facebook.com/GoniaRoniaa?ref=hl

      buziaki

      Usuń
  23. mi to się bardzo podobają spodnie i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet w moro wyglądasz delikatnie i dziewczęco ;) Super!

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszulka :) Motyw moro bardzo fajnie współgra z pastelami, ogólnie całość na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ohhhhh co za wrodzona skromność

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna wygodna stylizacja:) fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super to wygląda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny set, mam takie same okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw !! Świetna kurtka <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o ja genialnie wyglądasz:)
    moro podoba mi się ale jakoś nie mam odwagi:)

    heh pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *