środa, 2 kwietnia 2014

fuksja na ustach

Witajcie!

Dziś kolejny post z mojej ulubionej serii 'kolorowe usta'. 
Bardzo się cieszę, że notki tego typu podobają się także Wam.
Tą szminkę kupiłam już dłuższy czas temu na stoisku z tańszymi kosmetykami o którym Wam już pisałam. 
Wyglądem bardzo przypomina Maybelline Superstay 14h lipstick.
Kosztowała ok. 7 zł

Skusiłam się na nią przez jej piękny fuksjowy kolor.
Mimo, że nie ma matowego wykończenia to bardzo mi odpowiada, nie trzyma się długo na ustach, zostawia wszędzie ślady ale i tak miło mi się ją nosi :)
Ma konsystencję masełka przez co dobrze i łatwo się rozprowadza i nie wysusza ust.







tutaj również miałam ją na ustach








buziaki
Gosia

36 komentarzy:

  1. Nie znam drugiej osoby której tak świetnie pasowałaby fuksja na ustach:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor i idealnie do Ciebie pasuje :)
    jednak ja nie wygladalabym w niej korzystnie :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kolor ;) tez używam tylko intensywnych kolorów, bo w bladych wygladam zle :D jak chora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności :)

    AnusiaPn/wizaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie Gosiu ♥ zachęciłaś mnie do używania intensywnych kolorów na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci! ja wolę błyszczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolor pasuje ci nie dawaj juz zdjec w tym samym naszyjniku nudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu polecam Ci tinty z bell. Sprawdź kolor nr 5 mocny róż, na pewno będzie Ci pasować. Szminka wpija się w usta i utrzymuje calutki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tinty z bell juz chyba od roku:)

      Usuń
    2. Koniecznie zrób recenzje i test jak wytrzymuje :)

      Usuń
  9. Pieknie wygladasz, kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie w tej fuksji, piekne zdjęcia :

    OdpowiedzUsuń
  11. może i ja bym na wiosnę coś zmieniła i zaczęła mocniej zaznaczać usta.... ? Pięny jest taki różowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten kolor, myślę że też się skusze na jakieś zmiany w kolorach moich pomadek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, inspiracja!! Uwielbiam tu do Ciebie wchodzi, bo zawsze czymś zachwycisz!!

    /Natali

    OdpowiedzUsuń
  14. mega! a i opakowanie jak na tanie kosmetyki ma miłe

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci pasują takie kolorki na ustach <3

    W wolnej chwili apraszam do mnie na nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz naprawdę uroczo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! Co to za firma Gosiu? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię takie kolory na ustach i przyznaję że Tobie one bardzo pasują. :)


    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Goniu a może wyprobuj rimmel by Kate Moss nr 101 jasny roz. Ja uzywam od lipca nr 103 i jestem bardzo zadowolona. Jest ta kremowa matowa szminka bardzo dobrze napigmentowana. Polecam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne ma opakowanie, sama bym ją kupiła w dodatku za tak niską cenę ;) kolor jest niesamowity! pozdrawiam cieplutko:*

    zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *