piątek, 11 kwietnia 2014

haul mieszany : ubrania, dodatki, kosmetyki i inne gadżety :)

Witajcie!

Dziś mam Wam do pokazania kilka nowości, będą to ubrania, dodatki, kosmetyki oraz inne gadżety.
Chcę robić takie posty regularnie jak ubiera mi się troszkę rzeczy ponieważ później o nich zapominam.

bransoletka w moim ulubionym kolorze z zawieszką gwiazdką, przepięknie wygląda!
tutaj możecie dostać takie bransoletki klik



okulary lustrzanki, jeśli macie ochotę kupić takie - zapraszam na mojego FB


opaska/wianek na głowe - Glitter, kupiony na targach za 30 zł


trampki w przepięknym kolorze, kupiłam je na przyulicznym straganie za ok.30 zł


plecak Eastpak w kwiaty, zakochałam się w tym motywie, idealnie się sprawdzi na wyjazd lub na rower.



sweterek z angory - zawsze chciałam taki mieć. udało mi się go dorwać za grosze w lumpeksie. dodatkowo jest w moim ulubionym kolorze zgaszonego różu. na zdjęciu nie prezentuje się zbyt ładnie.


sukienka z Sheinside.com
czeka w szafie na majówkowy wyjazd



torebka, którą dostałam na śniadaniu dla Blogerów.
Promod


 kolejna torebka, również dostałam ją na śniadaniu dla Blogerów, ta jest z Glittera.


a tutaj mój nowy zakup, który już stał się ulubieńcem.
Długo zastanawiałam się jak pokonać mojego domowego wroga, którym jest kurz. mam fioła na punkcie kurzu i latam po domu ze szmatką 2 razy w tygodniu, kurz ciągle wraca i brzydko wygląda na czarnych meblach. chwile posiedziałam 'na internetach' i wyczytałam, że pomocny w walce z kurzem jest nawilżacz powietrza, kupiłam i albo mi się wydaje albo rzeczywiście kurz nie osadza się tak szybko na meblach, dodatkowo powietrze jest czystsze i łatwiej się oddycha. Ciekawym rozwiązaniem jest dodać do wody w urządzeniu kilka kropel ulubionego olejku zapachowego. Oczywiście nie można przesadzić z nawilżaniem pomieszczeń ponieważ można doprowadzić do wilgoci.
Taki domowy gadżet możecie kupić w sklepach z urządzeniami AGD oraz online.


 skuszona opiniami w sieci - kupiłam alantan dermoline lekki krem, który podobno świetnie nadaje się nawet pod makijaż, jest lekki, nie zapycha porów ale świetnie łagodzi i nawilża.
ok. 7 zł w aptece


kolejne opakowanie paletki korektorów z Wibo, Rossmann 12,99 zł


suchy szampon z Isany, mój ulubiony i do tego najtańszy. 
5,99 na promocji, Rossmann


zapas żeli do higieny intymnej, których używam jak już wiecie do mycia buzi i prania pędzli i świetnie mi się sprawdza w tych rolach


Wpadło Wam coś w oko z moich nowości ? 

buziaki
Gosia

34 komentarze:

  1. Fajny wpis:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten Alantan, chociaż teraz mam zamiar w pierwszej kolejności kupić i wypróbować Maść z Wit A, z tymże ją wyłącznie na noc, bo ponoć bardzo mocno nawilża, a skóra świeci się z daleka ;)
    Bardzo ładna torebeczka z Promoda, zdecydowanie moje kolory :)
    Poza tym w końcu muszę wypróbować którykolwiek suchy szampon, możliwe, że na pierwszy ogień pójdzie właśnie ten zaprezentowany przez Ciebie! :)

    http://mjanickastyle.blogspot.com/

    pzdr :*
    -MJ-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianuszek jest boski ! A bransoletkę właśnie zamawiać na fb :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki kopertowki są boskie :) ciekawa jestem czy ten nawilzacz dziala tak na 100% :) no i ta maść z apteki- czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki przepiękne!!!! Wgl. bardzo "dziewczęce" te rzeczy, idealne na wiosnę :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wpadła mi w oko torebka z Promodu :) Wiesz może czy jest z aktualnej kolekcji? Będzie dostępna? Znasz może jej cenę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przefantastyczne zakupy ;) Zakochałam się w tenisówkach i w plecaku ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić biżuterię ???

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza torebka jest wprost idealna ! ♥ a co do suchych szamponów ... jakoś od dawna chcę ich użyć, ale trochę mam straszki, że nie spełnią zadania ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cały czas myślę o takiej opasce/wianku, ale nie jestem przekonana, czy do krótkich włosów będzie on pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie lustrzanki;D a bransoletkę chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak ta sukienka leży na Tobie, pierwszy raz widzę taką przestrzenną tkaninę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Muszę przyznać, iż na twój blog trafiłam przypadkowo.....i na pewno będę go śledzić dalej gdyż bardzo podoba mi się, że wiele rzeczy i produktów, które prezentujesz można kupić bez obawy, że w portfelu zapanuje pustka;) a najbardziej zadziwił mnie ten płyn do higieny intymnej który używasz do twarzy i pędzli, jeszcze nigdy się z tym nie spotkałam i chyba to wypróbuje ale to dopiero po urodzeniu synka;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne okulary, a trampki mają rewelacyjne kolor! w sam raz na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje haule :) piękny sweter i sukienka. Czekam aż wstawisz w nich zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow
    ile cudowności
    wszystko super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dwa razy w tygodniu ze ściereczką to dla Ciebie dużo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu w sprzątaniu to Ty się nie wysilasz ,tylko dwa razy w tygodniu ze ścireczką i jeszcze narzekasz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo pracuję a kurz zbiera się przecież na wszystkim, nie tylko na meblach ale na zasłonach, rzeczach, w wykładzinie... podziwiam, że pracując masz czas sprzątać tak często, ja mam też inne domowe obowiązki.

      Usuń
  19. Ale masz zapas żeli :) Fajny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bransoletka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie napisz co sadzisz o alantanie:) oczywiscie jak go juz bedziesz testowac:)

    OdpowiedzUsuń
  22. sweterek z lumpa mega, już Cię w nim widzę <3 bardzo dobrze odnajduje się w Twoim. stylu. zawsze ciekawił mnie ten sklep Sheinside, jednak nie jestem dobrze obcykana w takich sklepach internetowych, nie bardzo umiem zamawiać z takich stron. mogłabyś kiedyś przy okazji dać kilka wskazówek jak zamawiać dla takich ;)) uważam że w chińskich marketach można czasami znaleźć naprawdę ciekawe ciuchy a zreszta teraz to wszystko jest made in china więc nie ma większej różnicy. pozdrawiam Gosia ;* pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  23. a tak przy okazji ( bo jeszcze zapomniałam o to zapytać ) skąd ty wytrzasnełaś to lustro ? to jest całość? czy każda kafelka kupiona oddzienie ? bo to są chyba kafelki lustrzane ? czy jak to się nazywa? gdzie można to kupić ? efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też toczę walkę z kurzem w mieszkaniu i nie wpadłabym na pewno na to, że nawilżacz powietrza może pomóc :) Na pewno wypróbuje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, czy mogłabyś napisać gdzie w Warszawie kupiłas ten nawilżacz powietrza i za ile? Już długo się rozglądam, ale jakoś nie mogę się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojjjj zazdoszczę. Mam w 1 pokoju czarne meble i trzeba codziennie przetrzeć na nich kurz. A i pewnie dwa razy by nie zaszkodziło, bo osiada w mgnieniu oka. Nadmienie iż również pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak możesz nosić sweter z angory?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnaa bransoletka <3
    http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *