środa, 23 kwietnia 2014

haul : rossmann -49%, ubrania, biżu i dodatki

Witajcie!

Dziś mam dla Was haul, sama uwielbiam takie notki na innych blogach, można dowiedzieć się z nich o nowościach, promocjach czy po prostu zwrócić uwagę na jakiś produkt. 

Chyba już każdy wie, że aktualnie (chyba do 27 kwietnia) jest -49% na podkłady, korektory, róże, bronzery i pudry w Rossmannie?
Ja nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z tak świetniej promocji, szczególnie, że jest to aż połowa ceny regularnej, zawsze było -40% i to i tak była duża obniżka.

Wiele z Was prosiło mnie na instagramie bym pokazała moje zdobycze :)

Po pierwsze chciałam przetestować jakiś podkład, padło na MaxFactor Lasting Performance, poczytałam o nim trochę opinii i zdecydowałam się właśnie na niego. Odcień jaki wybrałam to 105 soft beige. Kosztował 25 zł.
Kolejny zakup to bardzo znany bronzer z Bourjois tak zwana 'czekoladka', długo zwlekałam a za taką cenę żal było nie kupić, troszkę się za nią najeździłam ponieważ nie we wszystkich Rossmannach jest szafa z kosmetykami tej firmy. Koszt to około 31 zł po obniżce oczywiście. 
Skusiłam się również na dwa korektory z Eveline, jeden pod oczy, drugi bardziej treściwy na niedoskonałości, koszt jednego to ok. 5-7 zł.



Zrobiłam również zapas paletek korektorów z Wibo (uwielbiam). Cena jednego to ok.7 zł
Mój ulubiony róż również wylądował w koszyku.
Za jakieś 3-4 zł kupiłam też korektor z Lovely, zobaczymy jak się spisze :)





Catrice PhotoFinish podkład, którego pokochałam na nowo - Natura, 26 zł
biały lakier z Selene



od Rimmela dostałam dwie nowości : 
bazę Stay Matte oraz Stay Blushed - róż w kremie


Od dawna czaiłam się na bransoletki z Goti ale nie wiem czemu zwlekałam. Od tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką kilku bransoletek koralikowych i plecionych z pięknymi zawieszkami.

Goti strona http://goti.nazwa.pl/


Przed Świętami kupiłam w Empiku kulę na drobiazgi z ptaszkiem :) 
kosztowała ok.9 zł 


Dziś w Biedronce skusiłam się na balerinki za 22 zł w kobaltowym kolorze, mega wygodne i mają świetny kształt.


na bazarku ostatnio kupiłam tunikę, która fajnie wygląda też włożona w spodnie.




 a tak wygląda w pełnej okazałości 




 kupiłam też różową spódnicę z eko skórki 




to wszystko co miałam Wam do pokazania. 
Koniecznie dajcie znać co Wy ostatnio kupiłyście i co myślicie o moich łupach :)

buziaki,
Gosia

35 komentarzy:

  1. Piękne, szafirowe buciki:)
    W Rossmanie już dziś robiłam przegląd.

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka śliczna :) muszę skoczyć do Rossmanna po te korektory :) o ile jeszcze będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak i na co uzywasz ta kolorowa paletke z korektorem z lovely czy tam wibo? Nie wysusza skory? Polecasz? Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie zakupy! Co do podkładu to używałam go jakiś czas fajnie kryje niestety ciemnieje po pewnym czasie od nałożenia na twarze i zawsze wyglądałam w nim za ciemno. Jedyny raz gdy było ok to kiedy kupiłam prawie najjaśniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne nowosci :) ja sie musze wybrac do rossmanna po jakis korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widac spod oodkladu tych innych kolorow korektoru np zielonego? Polecasz ta paletke? Jak jej uzywac?

    OdpowiedzUsuń
  7. same świetne rzeczy zreszta jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kula, koralikowe bransoletki oraz tuniczka i balerinki super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. lol, jade wlasnie do pl i pomyslalam ze kupie sobie ta czekoladke jak jest w promocji,a tu sie okazuje kosztuje w uk 35 zl normalnie...:(
    jaki korektor pod oczy proponujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. W którym Rossmanie kupiłaś czekoladowy brązer? Dziś 3 Rossmanny obleciałam w Wawie i nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładów mam dość więc czekam na promocje na pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudowności nakupiłaś ! spodnie i tunika super, świetnie na Tobie leżą !

    OdpowiedzUsuń
  13. megalubię takie posty - mam nadzieję że w weekend jak trafię do Rossmana to jeszcze coś w promocji zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że w moim Rossmanie nie ma Bourjois, z pewnością skusiłabym się na 2 produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaka śliczna jest ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne ciuszki *.*
    podkładów mam aż nadto i skusiłam się tylko na paletę korektorów, ciekawi mnie ten treściwy korektor od Eveline i Lovely, daj szybko znać co z nimi, to może dokupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa tych korektorów.

      Usuń
    2. A jeszcze mam pytanie, korektory z Eveline kupiłaś z szafy, czy były na półce?Bo u mnie nie ma szafy Eveline a gdzieś słyszałam,że promocja dotyczy tylko właśnie szaf.

      Usuń
    3. u mnie w ross jest szafa eveline ;)

      Usuń
  17. Wszystkie spódniczki genialne, ale najlepsza ta spódniczka, zarówno kolor jak i kształt są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam te kobaltowe balerinki,ale cos mi powiedziało "nie kupuj",a tu taka miła niespodzianka-brat zadzwonił,że ma dla mnie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się spódniczka... a z promocji skorzystałam także ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. korektowy wibo mam już jakiś czas, używam tylko najjaśniejszego. zamierzałam kupić dwa podkłady, róż i tą czekoladkę bourjois ale okazało się, że mój rossmann jest ograniczony- zapomniałam, że nie ma w nim szafy bourjois- masakra!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekamy na recenzję w takim razie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rowniez skusilam sie na paletke korektorow z wibo, polecasz? Bo nigdy wczesniej ich nie mialam, wyglądaja interesująco - pytanie, czy spelaniaja dobrze swoją funkcje?

    OdpowiedzUsuń
  23. tunikę mozesz nosić także jako sukienke:) w Biedronce też kupiłam te baleriny, są swietne

    OdpowiedzUsuń
  24. też kupiłam sobie ten korektor z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się obkupilam na tych wyprzedażach. Kupiłam dwa podkłady Stay Matte (tylko jeden okazał się za ciemny :( soft beige), krem BB i puder transparntny Rimmel ;) i korektor ten co Ty Lovely! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. tez kupilam te balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, gdzie kupiłaś tę śliczną spódniczkę? jest PRZE-PIĘ-KNA! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *