piątek, 4 kwietnia 2014

instagramowy mix zdjęć

Hej Kochani!

To już mała tradycja na moim blogu, że robię podsumowanie miesiąca w formie zdjęć. Bardzo mi się podobają tego typu notki na innych blogach. Oczywiście osoby, które mnie obserwują na Instagramie mogły już widzieć te zdjęcia, a jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie a byście chcieli, mój nick to oczywiście @goniaroniaa. Przy okazji chciałabym podziękować za te 3 tysiące obserwatorów na Insta :) 

lubię takie niespodzianki <3

 rodzinne spotkania również lubię :)
 pierwsze dni wiosny 
 wycieczka do zoo i piękny lew

śniadanie : twaróg z dżemorem <3


ozdobione przeze mnie słoiki :)

niezbyt zdrowy obiad w pracy :)

 najlepiej
 woda kokosowa


pierdnikowa Daisy <3

buciki z Biedry

 ahh te korki
 ulubieni
 Mój mały królewicz

 mniami!


miłość


śniadanko


bananowe placuszki


clarisonic <3


truskaweczki


praca :)


Riko <3



balon Hello Kitty :)


przyjemny wieczór

 kwiatyyy


warsztaty z FM

 dobrze :)
miłe podarunki :) 


flamingi :)

babeczki na śniadaniu blogerów

czerwone usta 


 
pałac solidarny z Ukrainą


kubek z Emipika

my secret - mint - ulubiony wiosenny lakier 


sezamki :)


ciężka niedziela


zakupki


napój z Biedry, taki sobie..


gifty od czytelniczki :)


fiacik pod domem :)


w jego dresach najlepiej 

 błękitny lakier z miss sporty :)


moje słoiczki 


zakupki z Diora


 uśmiech!


ciasto od  Instafriend <3 


wazon z butelki i sznurka :)


ulubiony kubek do porannej kawy od Rimmela!


najlepsi <3


 ah to szczęście :)


niestety zawiodłam się.. 


wiosna!


praca :)



 nie lubię rano wstawać :(

uwielbiam takie prezenty !

ooo i paczka od Sheinside.com !


mniami



nauka zapachów


azalka :)


pierwsze dni wiosny


znowu placuszki bananowe, chcecie przepis?


 hahha :)

 śniadanie blogerów
poranna kawka 


może pizze ? 


uwielbiam tulipany


podwieczorek :)


kawa w drodze do pracy :)


 masło orzechowe 

 słońce walczy z chmurami

 buty z Biedry za 10 zł 
 zebra :)
 rowerowo 
 paczuszka od Make Me BIO
 najlepsi 

 ja i kawa to jedność :D

23 komentarze:

  1. pięknie ... lubię takie posty

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na przepis na placki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo proszę o przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) zdjęcia :) kubek zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile fotek *_* Piękny ten lakier z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rowniez prosze o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten mix! kubek z empika wymiata cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie posty :)
    Kubek jest uroczy! A co do piramidek Liptona - do tej pory żaden smak nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ta herbata z liptona jest lipna ;] bez smaku ale najlepsza o smaku ciastka truskawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona seria postow u Ciebie:) uwielbiam Twoje zdjecia;*

    OdpowiedzUsuń
  11. http://paulinowyblog.blogspot.com/2014/04/koszula-w-krate.html?m=1 jesteś dla kogoś inspiracją, cały blog w tym samym stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie były takie buty? To znaczy z jakiej okazji w Biedronce?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy i dziewczęcy klimat w Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pochwal się skąd są spodnie,w których jesteś na zdjęciu z maluchem w zebrę bo są BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kilka razy pisałam o nich na blogu :) vero moda/olny :)

      Usuń
  15. Gosiu czytam Cie od dawna i obserwuję na insta i chciałabym poprosić Cię o więcej postów kulinarnych. Często wstawiasz zdjęcia posiłków i bardzo mnie nimi inspirujesz, jesz zdrowo ale nie nudno. Myslę, że nie tylko mnie spodobałyby się rózne ciekawe przepisy i porady :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu chwalisz sobie ten t-shirt szary z h&m co masz na zdjęciu głównym? Nie rozciągnął się w praniu albo szwy nie idą pod ukosem? :-) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. buty z Biedry! No nie dlaczego ich nie widziałam?!
    Cudownie się na Ciebie patrzy jak jesteś taka promienna ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę prosić pzepis na placuszki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. jezu jaka ty jesteś śliczna i chudziutka...:-) i jesz pizze i masło orzechowe ze słoika.... omg... ja nawet powąchać się boję.... moja dieta by wtedy już się skończyła ;-)
    ale zrób post o tych plackach...
    znalazłam Twojego bloga dzis i juz przewertowałam go w całości w pracy a resztę dokończe w domu :-) więc czekam na przepisy...
    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *