środa, 30 kwietnia 2014

kolejne zakupy : kosmetyki i dodatki, Natura -40%

Hej

Możecie się zdziwić ale dziś mam dla Was post znowu z zakupami.


w Centro dorwałam za 9,99 zł taki łańcuch, nie noszę takiej biżuterii na co dzień ale to prostych stylizacji bardzo fajnie taka ozdoba wygląda, wprawdzie zastanawiałam się nad nim dość długo, jakby kosztował minimum 200 zł - tak to podsumował Kamil :)


 Brakowało mi większej materiałowej torby w którą spakuję wszystko na plaże.
Koło tej torby chodziłam chyba od miesiąca i wreszcie się na nią zdecydowałam, jest duża, ma ładny wzór - różowy w czarne kropki, co prawda ma wielki napis ale można ją nosić drugą stroną :)
kosztowała 29,90 i jest ze Stradivariusa




  
w ostatni dzień promocji na podkłady, pudry inne mazidła wstąpiłam do Rossmanna by kupić zapas korektora z Eveline i puder z Rimmela Stay Matte - dużo dobrego o nim słyszałam





Aktualnie jest promocja -40% na kolorówkę w Drogerii Natura
zrobiłam więc zapas mojego ulubionego podkładu, Catrice PhotoFinish 010 i 030 (myślę, że po Grecji akurat będę potrzebowała ciemniejszego podkładu)
jeden kosztował mnie 16 zł z groszami




w Rossmannie skusiłam się na liner z Wibo (3 zł z groszami)
tusz z Wibo Panoramic lashes z ogromną szczotą (około 6 zł)
i maskarę z Eveline Volume Celebrity (około 7 zł)
W Naturze chwyciłam jeden z moich ulubionych tuszy z Essence I love Extreme za jakieś 7 zł

Oczywiście możcie liczyć na testy tych produktów ale to za jakiś czas bo na razie wkładam je do szuflady gdzie będą czekały na swoją kolej :)


Lakier neonowy róż kupiłam na stoisku w Blue City za około 10 zł
lakier z My Secret mint (Natura około 5)
i utwardzacz do paznokci Essence studio nails 5 zł


paletka cieni do brwi Essence (Natura ~6 zł)



 pęseta z Essence 5 zł


W Empiku dorwałam silikonową trzepaczkę za jakieś 3 zł, i dwie ramki za 4,50 zł sztuka - biała i szara


a w Home&You (moim ulubionym sklepie z dodatkami) na przecenie za 13 zł czekał na mnie taki ogromny kubaaaaaas 

zestaw na plażę do Grecji, zdecydowałam się na Ziaję :)


buziaki, 
Gosia

30 komentarzy:

  1. Torba bardzo mi sie podoba :) Też muszę sobie jakąś sprawić na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej! Chyba wybiore sie dzis do centro ;D
    Ps: sliczny kubas! ;-)

    Pozdrawiam

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam to mleczko utrwalające opaleniznę i bardzo je lubiłam, polecam też Rossmanowski balsam po opalaniu Sun Ozon, kosztuje grosze a przynosi super ulgę i delikatne chłodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten błękitny lakier od my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokazywałaś już niektóre rzeczy w poprzednich postach i na instagramie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instagram i blog to dwie różne sprawy moja droga ;)

      Usuń
  6. Porządne zakupy. :)
    Takie promocje w drogeriach a ja jeszcze do żadnej nie zajrzałam. Aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Cię lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam że te podkłady Catrice są mocno kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za śliczne bransoletki na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torba jest cudowna, przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ten podkład z catrice jest jaki ? matujący ? dobre ma krycie ? obecnie używam tego z max factora 3 in 1 i jestem ciekawa, czy ten mógłby być jego kolegą ;)

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zakupki :) naszyjnik jest super :) chyba musze skoczyć do centro :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam lakier do paznokci o kolorze miętowy :) swietny i nie drogi , nie przekonalam sie co do pudru z Rimmel ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Goniu ilu warstw potrzebuje ten lakier my secret mint do pełnego krycia? Będę wdzięczna za info, świetne zakupy :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisała w poprzednich notkach ile :)

      Usuń
  15. właśnie za takie promocje lubię centro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy :) Ja też się obkupiłam na tych promocjach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a gdzie konkretnie do GRECJI ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łańcuch mega! :) i śliczny ten różowy kolorek, taki mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie ten łańcuch to na szyje czy na rękę? Pytam bo na stronie centro widziałam tylko w formie bransoletki w tej samej cenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O widzę Gosiu że też zakupiłaś ten puder z Rimmela :)


    U mnie na blogu ULUBIEŃCY KWIETNIA zapraszam !

    http://jestemanett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. napisz jak się sprawdziła pęseta :) kubeczek zachęca do picia kawki, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. łańcuch trochę tandetny

    OdpowiedzUsuń
  23. daj znac jak sprawdzi sie korektor z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You could certainly see your enthusiasm within the work you write.
    The world hopes for more passionate writers like you who are
    not afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.


    Feel free to visit my homepage ... This Internet page

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *