niedziela, 27 kwietnia 2014

kosmetyczni ulubieńcy kwietnia

Hej Kochane!

Zbliża się koniec miesiąca, czas na kosmetyczne podsumowanie kwietnia.
W tym miesiącu zaczęłam testować wiele nowych kosmetyków, których Wam niestety jeszcze nie pokaże gdyż jest na to za wcześnie, myślę, że za miesiąc pojawią się w ulubieńcach albo oddzielnych notkach.
Za kilka dni wybieramy się do Grecji więc czekają mnie jeszcze zakupy przedwyjazdowe, kosmetyki do opalania i inne tego typu gadżety, w sumie jak przed każdym wyjazdem.
Mam nadzieje, że uda mi się pokazać Wam co zabieram ze sobą na prawie dwutygodniowy wyjazd. Mam również nadzieje, że przywiozę wiele pięknych zdjęć oraz filmików i uda mi się zmontować coś fajnego.

wracając do moich ulubieńców : 

- original source, orange &ginger - płyn do kąpieli, przepiękny zapach colowego czupaczupsa, fajna piana, spełnia swoje zadanie, szkoda tylko, że ma nie ma żadnego dozownika tylko wielki otwór jak butelka.
- my secret 148 mint - ulubiony lakier, przepiękny kolor, jedna warstwa wystarcza, szybko schnie i jest tani, dostępny w Naturze :)
- catrice, photo finish - podkład do którego ponownie wróciłam i jestem bardzo zadowolona, prześwietnie kryje i ma bardzo naturalny kolor. Napiszę więcej na jego temat w oddzielnej notce.
- oriflame, wonder lash - najlepszy tusz na świecie! jest już post o niej na moim blogu : klik 
- woda różana - idealny tonik, świetnie nawilża i łagodzi skórę.
- bebeauty, płyn micelarny -  najtańszy micel do demakijażu oczu, spełnia swoje zadanie, nie mam mu nic do zarzucenia.
- sephora podkład w kompakcie - ja go używam na sucho jako pudru, prześwietnie matuje i kryje, jestem szoku! jeszcze nie próbowałam go użyć na mokro jako podkład ale mam taki zamiar. 



 A jacy są Wasi ulubieńcy ? 

buziaki,
Gosia

      

13 komentarzy:

  1. A jaki to kolor podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych produktów mam tylko wodę różaną KTC i istotnie jest genialna:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na nowo zakochałam się w podkładzie Oriflame Ever Lasting i moim ulubieńcem stał się żel do mycia twarzy Avon 20+:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronkowy płyn micelarny uwielbiam ♥ Natomiast zapach tego płynu OS mnie odrzuca i oddałam go mojemu Mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na żel OS od jakiegoś czasu mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ochotę spróbować tej wody różanej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wahaj się ;) za dyszkę z przesyłką kupisz na allegro, ja za namową Gosi kupiłam i nie żałuję, buzia jest super gładka, a krostki i ranki się szybko goją ;)

      Małgosia

      Usuń
  7. u mnie w mieście płyn micelarny z biedronki został wycofany ... nigdzie już go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  8. BeBeauty :) uwielbiam
    Woda różana kocham i ubóstwiam
    Podkłady Catrice - uwielbiam
    original source, orange &ginger miałam ale mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz do rzęs i woda różana to również moi ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moglabys podać skład wody różanej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zużyłam już chyba 4 te pudry z sephory i potwierdzam są rewelacyjne! Ale nie słyszałam o zastosowaniu ich na mokro - o co z tym chodzi? możesz coś więcej o tym powiedzieć?
    Jeżeli chodzi o wodę różaną to w tym tygodniu powinna dojść do mnie moja pierwsza wda - to twoja zasługa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *