wtorek, 1 kwietnia 2014

kosmetyczni ulubieńcy marca

Witajcie !

dziś post o ulubionych kosmetykach w marcu, mała garść ale rzeczywiście te kosmetyki umiliły mi zeszły miesiąc. 

Chcę żeby taki post pojawiał się na moim blogu regularnie, co miesiąc ponieważ jest to fajne kosmetyczne podsumowanie.

Tak jak wspomniałam - mała garść moich perełek : 



podkład Essence Stay all day 16 h
jest to kosmetyk, który towarzyszy mi już baaardzo długo ale w tym miesiącu sobie o nim przypomniałam i z przyjemnością stosowałam, świetnie kryje i długo utrzymuje się na twarzy, niestety gama kolorystyczna jest tragiczna. 



Oriflame Wonder lash mascara - najlepszy tusz jakiego używałam w życiu!



 Flora by Gucci gorgeous gardenia - ulubiony zapach na wiosnę! Niestety już mi się kończy..



Joanna odżywka w sprayu na objętość
rzeczywiście działa! używam ją na wilgotne włosy.
 włosy są uniesione i świetnie się układają!


krem pod oczy Dermedic hydrain3
świetnie nawilża okolice pod oczami, do tego jest w przystępnej cenie (super pharm)


a jacy są Wasi ulubieńcy?

buziaki,
Gosia

28 komentarzy:

  1. Mojej mamie kupiłam te perfumy w prezencie i często jej podkradam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie rzęsy! :) Zapach jest śliczny, życzę żebyś szybko miała drugi. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców, ale tusz mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskara wygląda przepięknie na Twoich rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cena tego kremu pod oczy? moglabys dodawać ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja właśnie kupiłam ten krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ten podkład Essence to jaki jest najjasniejszy kolor ? odcien rózu czy zółci ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odcien 01 jest ciemniejszy niz 02 moim zdaniem. odcien 02 ma bardziej rozowe tony

      Usuń
  9. aaa podkład Essence jaki jest najjasniejszy odcień? w odcieniu rózowym czy zółci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten podkład w najjaśniejszym odcieniu i nie do końca umiem powiedzieć jakich tonów ma więcej, ale chyba żółtych. Generalnie od razu po nałożeniu na twarz wygląda bardzo pomarańczowo, ale za chwilę stapia się ze skórą i przybiera ładny kolor pomimo tego, że ja należę do bladych osób. Przed pierwszym nałożeniem miałam sporo obaw jak zobaczyłam tą pomarańczkę, ale używam go od kilku dobrych miesięcy i jestem zadowolona.

      Usuń
  10. Tusz z Oriflame to również i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wycofuja tusz Wonder:(

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla mnie ten tusz to porażka:(

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam pytanie nie związane z kosmetykami :)
    Co to za piękna tkanina w kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
  14. tez kiedyś uzywalam tego podkladu z essence, chyba z 3 opakowania pod rzad. tez mialam ten kolor, ale na przestrzeni ostatnich kilku lat stalam sie bardziej blada (widze to po innych podkladach ktore uzywalam wczesniej i nie odznaczaly mi sie na 100%) i nie wiem czy teraz nie bylby za ciemny :< bardzo go lubilam i w sumie chetnie bym wrocila do niego, bo jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego podkładu z Essence :) chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, na krem pod oczy muszę zwrócić uwagę. Obecnie używam FLOS LEK, ale żelowa konsystencja chyba nie jest dla mnie, bo mam wrażenie, ze kompletnie nie pielęgnuje okolic oczu

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten tusz i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie ten podkład jest wręcz tragiczny... ze swojej strony- nie polecam. Z kolei o perfumkach się naczytałam trochę i planuję się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłam się na krem pod oczy Dermedic w promocji za 9,99zł w SP. Ciekawe jak u mnie się spisze

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, czy odżywkę z Joanny kupię w Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  21. osobiście nie widziałam jej w rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie można ją dostać? :)

      Usuń
  22. W Rossmannie sa na bank! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *