poniedziałek, 28 kwietnia 2014

strój dnia : rowerzystka miejska

Witajcie!

Wiosna to moja ulubiona pora roku, uwielbiam zapach kwiatów i drzew, które właśnie wtedy kwitną, uwielbiam też to, że wreszcie mogę rozpocząć sezon rowerowy.
Uwielbiamy z Kamilem jeździć na wycieczki rowerowe za miasto ale także uwielbiamy jeździć po mieście, akurat Warszawa jest dość przyjazna rowerzystom. Rower służy mi nie tylko do spędzania aktywnie czasu wolnego ale jeżdżę nim również do pracy, pozałatwiać sprawy na mieście a nawet dzięki dwóm koszykom mogę pojechać na dość spore zakupy.

Dziś mam dla Was strój dnia, może nie jest on typowo sportowy ale ja na rowerze czuję się wygodnie nawet w spódnicy.

spódnica - no name, widziałam takie na allegro
koszula dżinsowa - lumpeks
buty - sonic
plecak - eastpak
okulary - no name
bransoletki - goti i moma















buziaki,
Gosia

27 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej na TAK :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za jazdę na rowerze w spódnicy i to takiej. Ja znając siebie pewnie umęczyłabym się niesamowicie a przy okazji niektórych 'uraczyłabym' widokiem majtek. ;)
    Zazdroszczę koszyków. Ja się nie mogę doprosić aż moje zostaną zamontowane i chyba jak sama sobie tego nie zrobię to przyjdzie mi czekać jeszcze parę lat. Ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam krótkie getry zakładane pod spódnicę ;)

      Usuń
  3. wspaniale, podoba mi się połączenie spódniczki z koszulą, inspirujesz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczo wyglądasz! piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny dziewczęcy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupię te buty? Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! rower śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu dużo pisać wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza ta spódniczka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz uroczo :) Słodka jak cukierek! Muszę się przyczaić na takie pastelowe tramposzki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wygladasz :) spodnica plus jeansowa koszula to ekstra połączenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, wyglądasz pięknie! :)
    Zapraszam do mnie: http://emtolifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hha mój rowerek w piwnicy i nie zanosi się na razie na żadną rewolucję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka to szminka?

    OdpowiedzUsuń
  17. heh, normalnie jakbym widziała mój wczorajszy strój :) wczoraj do studia ubrałam się bardzo podobnie... spódniczkę mam niemalże identyczną.... z tyłu jest zasuwana na suwak... do tego miałam troszkę jaśniejszą koszulę :) i baletki :) dlatego podoba mi się bardzo Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gonia, jaki to model roweru? super opcja z tymi dwoma koszykami. Ja póki co ostro korzystam z veturilo, ale zaczynam myśleć o zakupie :P Cisnę tej wiosny endomondo i postanowiłam wracać po pracy do domu na rowerze. To ok 14 km ale w całości jest ścieżka, więc zgadzam się z Tobą, że stolica jest przyjazna rowerzystom. Stylizacja śliczna.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica na rower - zdecydowanie nie, ale Ty wyglądasz uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny strój ;) Ja najczęściej na rowerze jeżdżę w spodniach lub leginsach - głównie dlatego, że jednośladem zasuwam głównie po lasach, więc w spódnicy mogłoby być niewygodnie

    izoldowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny set.

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz :-) a mogę wiedzieć na jakim bazarku w Warszawie kupiłaś spódniczkę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *