czwartek, 17 kwietnia 2014

strój dnia

Witajcie kochane!

Dziś mam dla Was strój dnia, wczoraj miałam wielkie plany na robienie zdjęć, niestety wyszło inaczej i Kamil zrobił mi kilka zdjęć na szybko w przypadkowej scenerii - dlatego też pozostawiają wiele do życzenia. Strój tradycyjnie w jasnych kolorach. 
Chciałabym Wam jeszcze raz zaznaczyć, że to nie jest typowy blog o modzie, ja się z Wami dziele moimi zestawami i tym jak się ubieram na co dzień :)
Sweterek kupiłam w lumpeksie za jakieś 20-30 zł i jestem z niego bardzo zadowolona, przede wszystkim mnie nie gryzie :) Spodnie są z Lidla - pokazywałam Wam na Instagramie i bardzo Wam się spodobały, myślę, że to fajny zakup jak za 39 zł, są w motyw kwiatów, niestety nie są to typowe spodnie slim i jak możecie zauważyć nogawka jest prosta, czego bardzo ale to bardzo nie lubię w tego typu spodniach. 

Muszę znaleźć chwilkę i porobić dla Was kilka recenzji ponieważ wiele produktów mi się sprawdziło i zasługują na oddzielne posty na blogu. Będę miała troszkę roboty, gdyż muszę zrobić wiele notek na zaś byście miały co czytać gdy będę nieobecna. Wyjeżdżamy z Kamilem w maju na 10 dni do Grecji więc oczywiście możecie spodziewać się fotorelacji i notek związanych z wyjazdem, pakowaniem i kosmetykami na taki wyjazd. 









sweterek - sh / spodnie - lidl / buty - h&m / torebka - promod / zegarek - geneva / bransoletka moma

30 komentarzy:

  1. Pani Wiosna z Ciebie:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek śliczny <3
    Zapraszam do obserwowania : zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ILE TY WAŻYSZ..? 40 KG? JA MAM 174 CM I WAŻĘ 58 KG..I NIE JESTEM TAKIM ANOREKTYKIEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 172 cm wzrostu i waże 57 kg, więc kogo nazywasz anorektykiem?

      Usuń
    2. kiedy ludzie przestaną patrzeć na te cyferki na wadze ...
      ale muszę przyznać, że nie wyglądasz na 172 :D może to przez te zdjęcia.

      Usuń
  4. Kurde Gosia powinnaś się cieszyć ze masz tak idealna figurę że ludzie są na tyle zdesperowani zeby pisac takie rzeczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam 177 i waze 75 i jestem normalna a nie zasuszona sliwka hah ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Fajnie buty dobrałaś- bardzo ożywiły pastelowy zestaw :)
    Dawno kupowałaś spodnie? Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nogawkę zawsze można zwęzić :) jaka cena bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie ty człowieku widzisz anorektyka, dziewczyna w sam raz - ani gruba, ani chuda.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw
    a różowe buty i usta nadają całości charakteru :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie widziałam tych spodni w lidlu :( dobrze, że podwinełaś nogawki, bo wyglądają ciekawiej te spodnie. Klaudia

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie widziałam tych spodni w lidlu :( dobrze, że podwinełaś nogawki bo wyglądają ciekawiej te spodnie. Klaudia

    http://mankutkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Gosiu;-) Ja także w maju wybieram się do Grecji...w jaki rejon lecisz??... bo my tym razem na Kretę'-)
    Na posty dotyczące pakowania będę niecierpliwie wyczekiwała... ja nigddy nie mogę zorganizowazać sie ze swoją kosmetyczką (nadbagaż oczywiscie!)
    Ślicznie wyglądasz:-)
    Pozdrawiam, AsiaK.

    OdpowiedzUsuń
  13. Można wiedzieć jaki masz rozmiar tych spodni? Bo najmniejsze były 36 u mnie ale wydawały mi się ogromne a ty taka szczuplutka jesteś a leżą w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym przypadku proste nogawki wyszły na plus!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) te spodnie są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowe buciki dopełniają stylizację, bez nich byłoby nudno :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za odcień lakieru?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem te proste nogawki wyglądają dobrze:-) A Ty wyglądasz rewelacyjnie i jestem pewna, że w tym stroju i w innych przyciągasz mnóstwo męskich spojrzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu może post o Twoich ulubionych perfumach ? lub tych które posiadasz? z chęcią bym zobaczyła takie coś. masz piękne włosy !!! gdybyś miała długie do pasa wyglądałabyś bosko, jak gwiazda z czerwonego dywanu, przy tej objętości <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu ślicznie wyglądasz :)



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeglądnełam twojego calusiego bloga! :) jesteś śliczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *