poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Warsaw Fashion Weeekend - fotorelacja


Witajcie!

Wczoraj wieczorem zakończył się trzydniowy Warsaw Fashion Weekend na którym udało mi się być chociaż na chwilkę każdego dnia. Jest to wydarzenie które jest doskonałą okazją do obejrzenia pokazów znanych ale także początkujących projektantów. W piątek mogliśmy podziwiać kolekcję Zienia 'Zień office'. Szczerze przyznam, że nie jestem wielką fanką oglądania modelek na wybiegu, ale pokaz Zienia i Riny Cossack przypadły mi do gustu. 
Oprócz pokazów możemy zrobić również zakupy u młodych projektantów i innych wystawców. 

moja fotorelacja : 

z piękną Esterką 

była też Jessica :)

wianek z Gliterra który bardzo mi się spodobał i będzie idealny do letnich stylizacji i zdjęć :)

czapka w flamingi <3


   yeah bunny :)





 przepiękne muchy z bowstyle































i moja piekna bransoletka z gwiazdką z moma :) 




 cyk foteczka z Jess :)







  blogereczki :*






cyknięcie foty przed wyjściem :)



 pyszności też nie zabrakło :)


pakowanko i do domu:)


Jak Wam się podobała fotorelacja ?
Miałybyście chęć przyjść na takie wydarzenie ?

buziaki, Gosia

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ;-) super wydarzenie! ;-)

    zdjęcie z Estelle, Jess <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana co to za lakier na paznokciach w kolorze lila ? bardzo ciekawy kolor ktorego szukam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :)
    Czy mogłabyś napisać gdzie można kupić taką śliczną bransoletkę,i ile kosztuje to cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się pojawiła na takim wydarzeniu i obejrzała pokaz oraz produkty młodych projektantów :) Może za rok :D
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kilkukrotnie i nikomu nie polecam :)
    http://kamilahyska.natemat.pl/97641,warsaw-fashion-weekend-2014

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w bransoletce! Już lecę na stronkę i patrzę jakąś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trampki z minnie mouse mega!
    poduszeczki cuda no zakochałam sie po prostu! <3 koniecznie musze takie mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miejsca z oryginalnymi rzeczami takie jak to! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie relacje :) Rewelacyjnie wyglądasz w tym wianku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i kolorowo :)
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahah :D Fota akurat jak gadam przez telefon :D
    Fajne Ci wyszły zdjęcia, trochę żałuję, że jednak się zmyłam tak wcześnie w niedzielę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *