wtorek, 15 kwietnia 2014

woda różana jako cudowny tonik


Witajcie!

Dziś post kosmetyczny, poświęcony wodzie różanej.
Z wodą różaną pierwszy raz spotkałam się jakiś rok temu, słyszałam, że można jej używać jako tonik do twarzy. Mnie długo nie trzeba namawiać, poszłam do sklepu z indyjskim jedzeniem i kosmetykami i zakupiłam jedną buteleczkę tego cudownego płynu. Niestety nie byłam systematyczna i szybko zapomniałam o niej. Ostatnio ponownie zakupiłam wodę różaną i tym razem stosuję ją codziennie po demakijażu twarzy jak i rano do przemycia jej. 

Co zauważyłam? 
Buzia jest ukojona, rozjaśniona, nawilżona i wygładzona.
W tej chwili stosuję ją na wacik i używam jak tradycyjnego toniku, ale lepiej będzie gdy przeleję ją do buteleczki z atomizerem i w wolnej chwili będę mogła spryskać się tym cudownym płynem nawet w ciągu dnia.

Osobiście nie lubię typowego zapachu róży ale w tej wodzie jest on nawet przyjemny. 
Wodę różaną kupuję w sklepie typu kuchnie świata dosłownie za grosze, kosztuje ona 6-10 zł. Można ją również kupić w sklepach z półproduktami kosmetycznymi ale tam zapłacicie za nią odrobinę więcej.

Czytałam wiele dobrego o wpływie tego cudownego eliksiru na cerę trądzikową. 

Ja dodaję ją również do rozrobienia glinek i innych maseczek.

tutaj możecie poczytać inne opinie na temat tego produktu : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41518

polecam wszystkim fankom naturalnej pielęgnacji i nie tylko! 



18 komentarzy:

  1. Też mam tę wodę, a wcześniej miałam Dabur i obie są świetne. Już nie wyobrażam sobie bez nich życia:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sama zrobie taka postaram się dzisiaj zrobiłam mlek kokosowe:) sama

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Kochana! Od dwóch miesięcy się zastanawiam czy to rzeczywiście takie cudo :) teraz już na 100% kupię, tylko muszę znaleźć gdzieś w pobliżu sklep, gdzie dostanę wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, tez mam tę wodę, ale jak dla mnie jej zapach jest strasznie duszący , uzywam jej tylko jako bazy do mgiełek do włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam.... skonczyla mi sie . Po swietach zamawiam kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz podać dokładny adres sklepu w którym ją kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu można znaleźć je na Allegro za bardzo niską cenę, np. tą, którą pokazała Gosia lub inne firmy Dabur.

      Usuń
  8. Ciekawe gdzie dostanę ją u mnie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. no przyznam, że muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie dziś kupiłam :D Wchodzę w internety i co widzę? :D RECENZJĘ U GOSI

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się bardzo skuszona;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podasz dokładny adres sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, kolejna ciekawostka, której jeszcze nie stosowałam, a chętnie to zrobię ;)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam wody różnej z tej samej firmy i kupiłam ja w Złotych tarasach w sklepie Kuchnie Świata. Średnio byłam z niej zadowolona i moim zdecydowanie lepsza jest z firmy Dabur ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. w sklepie kuchnie świata - sieciówka więc jest w centrach handlowych

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *