piątek, 23 maja 2014

100 pytań których nikt nie zadaje

Witajcie! 

Mam wolny wieczór i postanowiłam coś dla Was naskrobać.
Jutro postaram się nadrobić zaległości blogowe i napisać kilka postów typowo kosmetycznych, niestety w tygodniu nie miałam na to czasu. 
Co powiecie na luźny tag '100 pytań, których nikt nie zadaje'


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
   banał, poznanie mojego Kamila :)
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    przy zamkniętej, nie wiem po co zostawiać otwartą szafę :) ? 
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    zdarzyło mi się, ostatnio zabrałam czepek kąpielowy
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    tak 
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
   hahaha, tak 
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    nie robię tego :)
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia, boję się pszczół, może miś by mi nic nie zrobił :)
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    no mam kilka na lodówce 

9. Czy masz piegi?
    nie, chociaż na nosie od słońca mi trochę powyskakiwało po wyjeździe
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
    przeważnie tak
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
     sapanie, chrapanie, chrupanie, mlaskanie...brrrr
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      jak byłam młodsza to tak :)
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      jako dziecko tak
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      nigdy
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      oczywiście!
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      nie miałam kiedyś niepogryzionego długopisu :)
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
     z jedną :)
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
     160x200 
19. Piosenka tygodnia.
     przeżyj to sam - lombard
20. Czy podobają Ci się faceci ubierający się na różowo?
     nie!
21. Czy nadal oglądasz bajki?
      nie, nie lubię bajek
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      nie mogę sobie w tej chwili przypomnieć
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      tajemnica!
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
     nie lubię popijać jedzenia :) 
25. Ulubiony sos do nagetsów?
     nie jadam takich rzeczy :) ale kiedyś był to sos słodko-kwaśny 
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      w ostatnim czasie jem w kółko krupnik :)
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
     plan doskonały, prawo zemsty
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      pożegnałam się z koleżanką w pracy :)
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      chciałam ale moja przyjaciółka miała angielski w te dni w które były zbiórki a sama nie chciałam chodzić, taka sytuacja.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
     nie i nigdy, przenigdy bym tego nie zrobiła
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      nie pamiętam
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
     nigdy tego nie robiłam
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      koniecznie chrupiąca buła z serkiem i ogórkiem albo papryką konserwową :)
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       placki bananowe
37. Kiedy chodzisz spać?
      najczęściej po 2
38. Czy jesteś leniwa?
      nie
39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
      za wróżkę a raz byłam przebrana za cygankę, hahaha
40. Jaki jest Twój chiński znak zodiaku?
      nie wiem i nie chce mi się sprawdzać 
41. W ilu językach mówisz?
      uczyłam się długo niemieckiego, angielskiego również ale nie mówię w żadnym z nich biegle
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      nie
43. Lego czy lincoln lego?
     a to drugie to co to ? jak wpisałam w gogle to wyskoczyły jakieś ludziki lego.. 
44. Czy jesteś uparta?
      i to bardzo, w końcu jestem koziorożcem
45. Leno czy Letterman?
      Leno
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Oczywiście
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      tak, uwielbiam to robić
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      nie..
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      jak?
51. Czy używałaś broni?
      tak, chociażby na strzelnicy
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      w grudniu 
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      nie :)
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      nie 
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      głupie pytanie :) to chyba oczywiste, że tak!
56. Ulubione ciasto owocowe?
      szarlotka
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      piosenkarką
58. Czy wierzysz w duchy?
      trochę tak
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      wiele razy.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      staram się, codziennie jem też owoce i warzywa :)
61. Czy nosisz kapcie?
      nie mam kapci, w domu chodzę w japonkach 
62. Czy nosisz szlafrok?
      tak ale tylko zimą
63. W czym śpisz?
     w majtkach :)
64. Pierwszy koncert?
      nie pamiętam pierwszego, ale w podstawówce byłam na koncercie sistars
65. Superpharm, natura czy rossman?
      Zdecytowanie rossmann
66. Nike czy adidas?
      nike jeśli muszę wybrać :)
67.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie..
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Nie
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Nie mam rodzeństwa
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem, a ktoś z Was nie umie?
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      nie brałam udziału w takich imprezach :D
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      oczywiście
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      mam :)
76. Czy masz gramofon?
      chyba gdzieś w piwnicy by się znalazł
77. Czy palisz kadzidełka?
      nie, nie lubię.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Jestem !
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      nie jestem fanką koncertów
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
      byłam ostatnio na koncercie mojego znajomego
81. Gorąca czy zimna herbata?
      letnia :)
82. Cukier czy słodzik?
      fruktoza
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      W miarę
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      tak
85. Czy jesteś cierpliwa?
      nieeeee...
86. DJ czy zespół na wesele?
      zespół !
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      tak

88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      nie..
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      zielone
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      umiem coś zszyć albo przyszyć ale nie umiem czegoś uszyć
91. Najlepsze miejsce na kominek?
      salon 
92. Chcesz wyjść za mąż?
      tak :)
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      jeszcze nie mam męża
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      w liceum byłam już z moim obecnym partnerem
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      nigdy
96. Czy masz dzieci?
     nie
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      oczywiśćie
98. Ulubiony kolor?
      biały, beżowy i oczywiście pastele pastele pastele!
99. Tęsknisz za kimś teraz?
      nie..
100. Czy chodzisz na fitness?

      nigdy nie byłam na takich zajęciach

buziaki, 
Gosia





24 komentarze:

  1. Fajne pytania i odpowiedzi. zauważyłam że też korzystasz z życia nocnego tak jak ja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :)
    tez mnie irytuje sapanie, chrapanie, chrupanie, mlaskanie

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe, boskie:) czy mogę sobie je skopiować? znaczy pytania? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tah :)
    Heh ja nie umiem zrobic rurki z jezyka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam Cię już od dłuższego czasu i muszę przyznać że zazdroszczę Ci Twojego związku z Kamilem bo widać że jesteście już dość długo razem i mimo to nie zatraciliscie siebie i uczucia wzajemnego i że dalej jesteście idealnym związkiem , nie pisze tego broń boże po złości raczej z podziwu. Więc "dalszych wspólnych sukcesów" w życiu Wam życzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę każdej dziewczynie takiego chłopaka ;)

      Usuń
    2. Znam Roniego (Kamila) osobiscie i to baardzo fajny i zabawny chlopak a Wam zycze duzo milosci!!:) tez jestem z chlopakiem bardzo dlugo i nie ma chyba nic wspanialszego od takiej milosci ;)

      Usuń
  6. Kiedy wasz ślub?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog jest dużą częścią mojego życia i na pewno się tym z Wami podzielę tylko w odpowiedniej chwili ;)

      Usuń
  7. Hehe ciekawe, fajne pytanka xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i wiemy jeszcze więcej:) ale jestem chyba jedyna która nie umie zwinąć języka w rurkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdradź tylko czy w tym roku/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag, zrobiłam go u siebie na blogu ;)
    I niestety też, tak jak dziewczyna komentująca wyżej nie potrafię zwinąć języka w rulonik, buu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosia co Twoim zdaniem warto zwiedzić w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile jesteś już ze swoim obecnym partnerem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ładnie, życze jeszcze więcej tych pięknych lat! :)

      Usuń
  14. Nie każdy potrafi zwinąć język w rurkę. Co więcej, jest to kwestia genów i... genetyki :) Jeśli ktoś nie umie, to najprawdopodobniej nigdy się tego nie nauczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile masz cm w udach. ? ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post

    sisters-of-the-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *