poniedziałek, 19 maja 2014

Catrice C03 MEET PINKY

Witajcie!

Przepraszam za przerwę w pisaniu bloga, po powrocie z Grecji musiałam wrócić do rzeczywistości i do pracy przez co nie miałam nawet chwili na napisanie posta. 

Dziś chcę Wam pokazać mojego nowego ulubieńca, w prawdzie mam go dopiero od tygodnia ale nie było dnia bym nie miała go na ustach. Będąc w Hebe zakupiłam jedną z limitowanych pomadek Catrice, bardzo lubię tą firmę, miałam już kilka pomadek dlatego też skusiłam się i na tą. Kolor mi się bardzo spodobał i stwierdziłam, że na lato będzie idealny. 
Od tygodnia nie mogę się opędzić od osób, które pytają mnie co mam na ustach, klientki są przekonane, że to produkt Dior, dla którego pracuję a ja muszę je wyprowadzać z błędu :) Dziewczyny w pracy nie mogą wyjść z podziwu, że pomadka trzyma się na moich ustach przez 10 godzin pracy gdzie non stop rozmawiam z kimś albo jem czy piję. 

Pomadka jest matowa, przez to ta trwałość, mimo wszystko nie wysusza ust.
Krycie - rewelacja.

Minusem może być tylko to, że jest to kosmetyk z limitowanki. Mam cichą nadzieję, że pojawi się ten kolor w stałej sprzedaży.

Jeśli uchowała się jeszcze jakaś sztuka w Waszej drogerii to serdecznie polecam Wam ją kupić, oczywiście jeśli lubicie odważne kolory na ustach.

Kosz takiej przyjemności to ok.15 zł :)









28 komentarzy:

  1. Gonia Ty tylko lubujesz się w różach ! Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę niesamowity efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się prezentuje :)
    i gdzie ta grecka opalenizna???

    OdpowiedzUsuń
  4. skad madz taki piekny naszyjnik ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci pasuje ten kolor, wygladasz cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie bylo a szukalam:( Slicznie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrzymałość pomadki powala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, lecę poszukać czy jakaś się ostała w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, lecę poszukać czy jakaś się ostała w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię pomadki z Catrice, a uwielbiam kształt Twoich ust!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna! tak Ci zazdrościłam tych kolorowych ust, że moja kolekcja pomadek bardzo mocno urosła, a ja zakochałam się w kolorowych ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny dziewczęcy kolorek ; ))
    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna! Muszę koniecznie poszukać ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda , bardzo pasuje do Twojego typu urody :) , swoja drogą ja też uwielbiam róże na ustach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomadka jest boska :) u mnie w naturze jest catrice muszę podejść i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jeśli chodzi o produkty do ust wybieram różowe, albo nude :) mam jedną czerwoną i jedna pomarańczową i nie mogę się do nich przekonać

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wierzę . że utrzymuje się na ustach 10h

    OdpowiedzUsuń
  19. jaaaka opalonaaaaa... Gosiu stosujesz jakąś odżywkę do rzęs czy masz naturalnie takie długie? Ja zaczynam przygodę z 4LL i czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz cudnie z ta opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiscie niepowtarzalny kolor..., taki sam jak wszystkie ktore masz... o.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *