wtorek, 27 maja 2014

gadżeciara : kubek

Hej Kochane!

Ostatnio wpadłam na pomysł by stworzyć nową serię postów o nazwie gadżeciara.
Jestem typową gadżeciarą i sroką, uwielbiam kupować rzeczy do domu oraz różnego typu dodatki. Często wrzucam zdjęcia różnych pierdół na insta i bardzo Wam się to podoba, postanowiłam też przenieść to na bloga, zobaczymy czy tutaj też taka forma się przyjmie, koniecznie dajcie znać czy chcecie więcej. Moim zdaniem będzie to świetne urozmaicenie, w końcu to blog lifestylowy.

Dziś mam Wam do zaprezentowania kubek z Empiku kupiony ostatnio za 12,90, rok temu w sprzedaży były bardzo podobne kubki ale prawie 3 razy droższe z tego co pamiętam. 
Jak widzicie kubek jest przeźroczysty, jest wykonany z grubego plastiku i ma podwójne ścianki, z tego co wiem lepiej trzyma temperaturę. Taki gadżet świetnie sprawdzi się w letnie upały, można sobie w nim zrobić lemoniadę czy jakiegoś drinka lub mrożoną kawę i wyjść z nim w miasto. Wieczko jest zabezpieczone gumą dzięki czemu nic nie przecieka i nie kapie, ale ze względu na brak zamknięcia musimy trzymać go cały czas w ręku. Uroku dodaje fikuśna rurka, która również wykonana jest z grubego plastiku. 

kubki dostępne są w dwóch kolorach : różowym i fioletowym





koniecznie dajcie znać co sądzicie o tego typu notkach!

buziaki,
Gosia

30 komentarzy:

  1. Śliczny jest, do samochodu będzie jak znalazł. Muszę się koniecznie wybrać do empiku. Kojarzę, że faktycznie były droższe, w ubiegłym roku mój chłopak je oglądał, były w bardziej 'męskich' kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że każdy pomysł na urozmaicenie bloga jest dobry. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja widzialam je za 30 ostatnio i dlatego nei kupilam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na notki. Ja jestem jak najbardziej na tak :) Zawsze coś fajnego u Ciebie podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Niecierpliwie czekam na dalsze o posty o tej tematyce ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny gadzet, ladnie wyglada i jest praktyczny:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis, ja jestem jak najbardziej na tak :)
    kubek jest świetny!:D przydałby mi się taki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak! Chcemy takie wpisy! Koniecznie :D Ja uwielbiam przeglądać Twoje zdjęcia na insta bo zawsze coś wynajdziesz i mogę zmałpować. Tak też było z tym kubkiem, od dzisiaj również jestem jego posiadaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię takie bajery, widziałam te kubki ale ta zakręcona rurka mnie zniechęciła bo nie lubię tak mocno ciągnąć zanim dojdzie płyn do ust ;) (brzmi to okropnie hehe)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy niezależnym serwisem pogwarancyjnym sprzętu fotograficznego i video.
    W razie problemów ze sprzętem, zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej
    www.e-serwisfoto.pl
    i facebooka
    https://www.facebook.com/eserwisfoto/


    Pozdrawiamy, E-SerwisFoto

    OdpowiedzUsuń
  11. tez planuje kupić takie cos

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kubek, a jeszcze lepszy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysł spoko, sama mysle nad wprowadzeniem tego typu postow u siebie. Ja kupilam kubek z Biedronki z Hello Kitty:) Jest troche mniejszy i pewnie nie trzyma temperaturki, ale ma rownie fikusny designe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Oczekuje wiecej takich pomyslow . Ale pomysl jest swietny :-)
    pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki tylko że większy i w środku są kulki do lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby więcej takich wpisów ;) a kubek super tez taki mam ;) mam nadzieje ze nie bd zła że go od ciebie ,, zgapiłam" ; p

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł, na pewno zafundujesz nam w ten sposób trochę inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gonia myślę żę pisanie o takich pierdółkach to tylko robota na ilość.Myślę że nie o to chodzi pisząc bloga.i tak zawsze powtarzasz wszystko z inst..... i f.......pozdrawiam i życzę pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że wyraziłaś swoje zdanie :) z komentarzy jednak wynika, że takie notki się przydadzą i będą ciekawym dopełnieniem bloga, w końcu ile można pisać o kosmetykach :)
      dodam, że instagram a blog to dwie różne sprawy ;)

      Usuń
  19. Czekam na więcej takich notek! A co do kubka chętnie bym sobie taki sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. boski ten kubeczek :)
    całkiem fajny pomysł z tymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie z niego piję wodę z kostkami lodu i truskawkami <3 uwielbiam ten kubek !

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł :D Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kubek :) jakiś czas temu w wielu kolorach były też w TK Maxx :)



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  25. czy Twoj K. nie ma nic przeciwko temu by mieszkac w takim babsko urzadzonym mieszkaniu? Ono wyglada troche na krolestwo malej dziewczynki a on przeciez jesst facetem! Czy nie ma nic do powiedzenia ?:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo uwazam.. wszystko takie pierdzaco slitasne .. nie wierzę że facetowi ppdoba się taki styl.

      Usuń
  26. sama bym sobie to kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj ja to jestem straszną gadżeciarą, wszystko mi potrzebne;) Twój kubek również;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *