niedziela, 11 maja 2014

Grecja - fotorelacja cz. 1

Witajcie!

Wróciłam już do Was, nawet troszkę się stęskniłam ale przerwa od bloga i internetu dobrze mi zrobiła.
Niestety wyjazd minął bardzo szybko, całe szczęście trafiliśmy na piękną pogodę chociaż jeden dzień był deszczowy. 
Dla tych którzy nie wiedzą, byliśmy w Grecji na wyspie Korfu. Zakochałam się w tym miejscu! 
Wyspa jest przepiękna, zielona i górzysta, a woda w morzu - marzenie!
Wybraliśmy się z Kamilem na całodniową wycieczkę po wyspie z czego się bardzo cieszę - takich widoków w życiu nie widziałam!

Przywieźliśmy 3 tysiące zdjęć więc wstawię Wam małe co nieco :)
Nakręciliśmy też sporo filmów z widokami - jak tylko coś zmontuję to Wam pokażę
Dziś część pierwsza fotorelacji z przepięknej Grecji.




























































mam nadzieję, że Wam się podobają!
za kilka dni kolejna część zdjęć

buziaki,
Gosia

69 komentarzy:

  1. wezz cwicz kolana bo masz fuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty poćwicz mózg bo chyba Ci nie działa

      Usuń
    2. Może pokażesz swoje? Bo z tego co widać, lub czego raczej nie widać Anonimie, to wstydzisz się nawet własnej twarzy.

      Usuń
  2. Wow, cudowne miejsce i piękne zdjęcia! Można wiedzieć jakim obiektywem robione? Dobrze kojarzę, że masz Nikona D3100?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam nikona d3100 a obiektyw 18-105 nikona :)

      Usuń
    2. też mam tego nikona planuje zakup jakiegoś obiektywu tylko jeszcze nie wiem na który się zdecydować :) zdjęcia są przecudne i pięknie wyglądasz :)

      Usuń
    3. bardzo dziękuję za odpowiedź :))

      Usuń
  3. ale pięknie o matko brak mi słów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ! Kocham Grecję ! Byłam już na Rodos i Zakynthos i w tym roku mam zamiar postawić właśnie na Korfu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Korfu - można się zakochać <3

      Usuń
    2. odnoszę wrażenie jakbyś pierwszy raz była na wyspie .każda inna jest równie piękna iw każdej można się zakochać pozdrawiam

      Usuń
  5. pieknie gosiu sama bylam kiedys w grecji ale to za malolata i wszystko pamietam przez urywki :) cudownie wygladasz!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że tam jest tak pięknie! Narobiłaś mi jeszcze większego apetytu na wyjazd do ciepłych krajów, ale niestety... W tym roku może dopiero uda mi się w październiku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie, też chciałabym kiedyś odwiedzić jedną z greckich wysp ;)
    Wspaniałą masz opaleniznę, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna! i chudziutka :) ile wazysz obecnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie widoczki a Ty Kochana wyglądasz olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeej, jak pięknie! ile taki wyjazd Cię kosztował? Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne a Ty wyglądasz olśniewająco.

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 tysiące ojej :D widoki piękne :). A twój kolorowy strój przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) 3tys zdjęć? wow
    Skąd ta spódnica? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak, uwielbiam robić zdjęcia :)
      spódniczka z bazarku ;)

      Usuń
    2. a szkoda, bo myślałam że ją dostanę w jakiejś sieciówce - świetnie w niej wyglądasz!

      Usuń
  15. Cudowne zdjęcia i wspaniałe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jej jaki biedny piesek zaniedbany...:((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak widać w Gosi oczach pies robi za atrakcję turystyczną, której należy zrobić zdjęcie i pójść dalej. Nie wiem czemu, ale jakoś nigdy mi nie przyszło do głowy aby w takich momentach robić zdjęcia...

      Usuń
    2. To samo sobie pomyślałam :( nigdy nie był czesany, nie obcięty, kluski wiszą,przykry widok :( wiem, że takie psy są w trudne w utrzymaniu bo mam identycznego pieska( nawet takiej samej maści i wielkości), ale regularnie go czeszę i obcinam, a tu widzę, że nikt o niego nie dba ;(

      Usuń
    3. Widzę, że pies wzbudził sporą kontrowersję...dokładnie, nie wiem co jest fajnego w robieniu zdjęć takim zwierzątkom, zamiast coś zrobić w tym kierunku by on poczuł się lepiej, na pewno nie jest mu wygodnie nosić takie kołtuny...

      Usuń
  17. Gdzie kupilas spodniczke?

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twój blog trafiłam przypadkiem otwierając post z 2011 roku, w którym pisałaś o odchudzaniu. Tak na marginesie, to gratuluję, bo wyglądasz cudownie :) Piękne te zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu do Grecji, z pewnością udało Ci się oderwać od codzienności.
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz i te cudne widoki *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. używasz jakiegoś kosmetyku dodającego objętość włosom? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a co ona ma niby z kolanami ? lol... ludzie, ogarnijcie.
    ale szczerze mówiąc Gosia... strasznie schudłaś i wyglądasz przez to mniej korzystnie. ramiona jak u kościotrupka ;<< jedzzz więcej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie schudłam, od dawna mam sczuple ramiona a jak tyje to wszystko idzie w dolne partie, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, miło się ogląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyno jak ty to robisz? wyglądasz fantastycznie. piękne fotki !!!

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj zazdroszczę wyjazdu. Ja byłam w Grecji w zeszłe wakacje, też miałam takie piękne widoki :D
    Czekam na resztę zdjęć, z chęcią obejrze <3

    P.S Ta pastelowa spódniczka pasuje Tobie, nawet bardzo. Ale już pisałam, że nikt nie wygląda tak dobrze w pastelach jak Ty heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygladasz :) i bardzo podoba mi się ta spódniczka!
    A widoki przepiękne to fakt <3 czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie! Cudownie po prostu! Moim ogromnym marzeniem jest kiedyś polecieć do Grecji, ale troszkę boję się temperatury, bo niezbyt dobrze znoszę upały. A czy teraz w maju było już bardzo gorąco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na Wyspach Greckich na przełomie września i października - temperatura idealna - bez upałów, jak byłam sierpniu temp. sięgała 40 stopni. Jeśli kiepsko znosisz upały najlepsze miesiące dla Ciebie na Wyspach Greckich to kwiecień, maj, październik :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. ale jesteś bladziuszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia!!! Zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia... fajne okularki

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ukochana Grecja <3 Byłam tam 7x i nadal nie mam dosyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Slicznie...Gosiu, ja za pare dni wybieram się na Kretę, ale kompletnie nie wiem jakie ciuszki spakować...tym bardziej, że lecimy z dwójkom maluchów;)
    Napisz proszę jakie były temperatury w ciągu dnia?? Wieczory, poranki jeszcze chłodne??
    Aaa i jak woda w morzu?? ;-)
    AsiaK.

    OdpowiedzUsuń
  33. przepięknie :) a możesz mi powiedzieć skąd okularki ? szukam szukam i nie mogę znaleźć skąd :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia, super wyglądasz, czekam na nowy wpis. Pozdrawiam I. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie tam jest! i Ty ślicznie wyglądasz :) Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne zdjęcia ;)
    świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosiu piękna figurka:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gosia mocne upaly byly o tej porze ? ?

    Zdjecia piekne, piekna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile trzeba przeznaczyć na taki wypad do Grecji we dwoje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne okulary :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *