środa, 14 maja 2014

Grecja - fotorelacja cz. 2

Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejną dawkę zdjęć z przepięknej wyspy Korfu. Wiele z Was pyta o pogodę jaką mieliśmy podczas naszych wakacji. Pierwszego dnia przywitało Nas piękne słońce, niestety dwa dni były przejściowe, świeciło słońce a zaraz padało, reszta dni to była już konkretna patelnia. Oczywiście nie były to takie upały jak w Egipcie, maj nie jest najgorętszym miesiącem. Mimo wszystko można było się opalić, pogoda była idealna na plażowanie. Wieczory niestety nie były jeszcze najcieplejsze, długie spodnie się przydały :)

Dostaję również wiele pytań o koszt takiej wycieczki, zupełnie nie rozumiem takich pytań, cena zawsze zależy od miejsca, hotelu, terminu. Nie chcę być nie miła ale takie rzeczy bardzo łatwo znaleźć na stronie biura podróży. Jeśli jesteście ciekawi hotelu, My byliśmy w Gelina Village - wysoki standard, wielkie pokoje z tarasami, duże łazienki z wanną, w pokoju znajduje się również aneks kuchenny.





 mój ulubiony widok




























buziaki :*

85 komentarzy:

  1. Gosiu swietne zdjecia! Jestem zauroczona w Twojej figurce <3 czy cwiczysz? jesli tak to co? swietna masz figurke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie ćwiczę :) Dużo się śmieję i tak pracują mi mięśnie brzucha :D

      Usuń
    2. Od śmiania się masz mięśnie brzucha? Dobre sobie, lepiej nie pisz nic jak masz pisać takie glłupoty

      Usuń
    3. podczas śmiania napina się mięśnie brzucha, może masz tak duży że tego nie czujesz anonimie ;)

      Usuń
  2. Kochana figurka marzenie !! A widoki cudowne. Wypoczelas sobie napewno ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękne ciało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę narzekać ale mogłoby być lepiej ;)

      Usuń
    2. to ćwicz :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę:)

    http://kosmetycznieimodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu fiu jaki brzuszek :D Bardzo dobrze napisałaś na temat hotelu. Śmiem przypuszczać, że spora część osób pytających o cenę nie jest zainteresowana taką wycieczką, a robi to jedynie z ciekawości.
    Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki są cudne! A zdjęcia jak poprzednie - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o boże jakie cudowne zdjecia! na niektóre to nie moglam przestać patrzeć ! <3
    zazdroszczę mam nadzieję ze kiedyś bedę miała okazje tam pojechac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka figura! napisz koniecznie ile wazysz, co cwiczysz (skad taki piekny brzuzch) ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ten piesek opiekowal sie kotkami? :)jeden tam chyba byl z innej bajki

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia są wspaniałe :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne te zdjęcia :)
    Swietny strój kąpielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne zdjęcia, słodkie kociaki, aż tęskno za wakacjami. i słońcem

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) ja byłam kilka lat temu na Krecie i widzę, że Korfu też warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super widoki i bardzo ładny kolor stroju ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu powiedz mi jak z cenami w sklepach i restauracjach? Bo jakby wykupić wycieczkę bez wyżywienia to nie wiem czy nie przepłacę sama organizując jedzenie.

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w restauracjach nie jadłam ponieważ sama robiłam sobie jedzonko w hotelu.
      ceny w sklepach, porównywalne do naszych polskich, nabiał troszkę droższy, zdecydowanie taniej mnie to wyszło niż wykupienie jedzenia w hotelu.

      Usuń
  16. super :) cudowna pogoda:)i ty również cudna

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę wakacji:) miło się oglądało mi te zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia ;) Widać,że mieliście cudowne wakacje. Jak zwykle świetnie wyglądasz i masz wspaniałą figurę

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że serii tych postów będzie 100! Cudownie ogląda mi się Twoje zdjęcia! :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie ! Mam pytanie dotyczące jedzenia w tym hotelu. Było smaczne ? Duża różnorodność ? Bo widzę, że sam hotel ma całkiem fajne opinie, a ja planuje wakacje w Grecji i m.in. biorę pod uwagę wyspę Korfu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. figura mega :) kupujecie wycieczki w biurze podróży czy jeździcie sami

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś bardzo blada :O
    poza tym po co tyle zdjęć z wyjazdu? nie sądzisz, że to Twoja prywatność i powinnaś ją chronić? tyle zdjęć w kąpielówkach, nie uważasz, że to powinien być widok dla Twojego mężczyzny (no i ludzi z którymi jest się na plazy- logiczne) a nie dla calego internetu? takie zdjecia mozna sobie bez problemu pobrac i przerobic..w jakim Ty zyjesz swiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, zdjęcia są z drugiego trzeciego dnia a nie z ostatniego ;)
      blog jest częścią mojego życia i to dużą częścią, nie wiedzę nic złego w stawianiu takich zdjęć, to są zdjęcia z wakacji więc nie wiem dlaczego dziwią Cię zdjęcia z plaży.

      pozdro :)

      Usuń
  23. ubieralas cos innego niz ta spodniczka? :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu podalabys swoje wymiary i wage ? Swietna figura !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymiarów nie znam, waga 56 kg / 172 cm :)

      Usuń
  25. przechodzilas caly wypad w tym jednym topie i ta sama spodnica ? ;dd zenuaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żenuaaaa to są takie komentarze. Zdjęcia są z jednego dnia

      Usuń
  26. Widać, że dobrze się czujesz przed obiektywem, śliczne zdjęcia, piękne widoki !

    OdpowiedzUsuń
  27. O Matko jakie cudowne koteczki <3<3
    Kurcze przyznam ze dla mnie to moglabys wrzucic i te 3 tys zdjec a i tak bym dosc nie miala :P
    Kurcze zdjecia jak z raju.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne miejsce i pozachwycam się Twoim brzuszkiem *.* Super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki cudny kotek na jednym ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  30. chudzinko :D. Ale fotogeniczny kotek sie trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu,zrobisz może post co warto zabrać na taki wyjazd?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu,piękne widoczki:) bardzo przypominają mi Chorwację, gdzie byłam już 7 razy i w dalszym ciągu uważam, że jest to najpiękniejsze miejsce do spędzenia wakacji. Wez je pod uwagę przy planowaniu kolejnego urlopu:)
    fajnie jakby udało Ci się wrzucić jakieś filmiki:) jesteście bardzo pozytywną parą w mojej opinii:)pozdrawiam Ciebie Gosiu i Narzeczonego:)Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik właśnie się montuje i na dniach powinien się pojawić :)

      buziaki :*

      Usuń
  33. WOOOOOOW SUPER STROJ GDZIE GO KUPILAS?

    OdpowiedzUsuń
  34. masz typową chłopięcą sylwetkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko Gosiu nie trac czasu i nawet nie odpisuj takim trolom bo widać ze to zazdrość bo jak sie czegos/kogos nie lubi to sie nie wlazi i nie komentuje... Zdjecia piękne aj low ju buziaki

      Usuń
    2. Chciałabym mieć taką chłopięcą sylwetkę ...

      Usuń
  35. Wszystkie zdjęcia są świetne, a drugie zdjęcie jest meega! Świetnie na nim wyszłaś ;-) Widać że wyjazd Wam się udał ;) Jeżeli jeszcze nie byliście to polecam Wam Chorwację na następny raz, bliżej nas a naprawdę bardzo pięknie ;) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne ujęcia, niczym z pocztówek!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała figura, pozazdrościć! :))
    Świetna sprawa z tą kolorową kredą/proszkiem, czy cokolwiek to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia ;) a figurki tylko pozazdrościć! :)
    Uwielbiam Twoje posty!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia piękne i figurę masz fantastyczną :) Najważniejsze, że udały wam się wakacje, odpoczęłaś, opaliłaś się i masz piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz! Aż chyba też się wybiorę do Grecji...

    Ale tych durnych komentarzy niektórych ludzi to nie rozumiem. To, że ktoś ma status Anonima, to nie znaczy, że wolno mu pisać takie bzdety... po prostu to smutne, że ktoś jest na tak niskim poziomie.

    D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasami zaglądam na tego bloga. Czytam. Nie komentuję, bo tutaj trzeba albo napisać jak wspaniale wyglądasz i jak bardzo się kocha róż. W innym wypadku chamsko komuś odpisujesz. Nie musisz odpisywać na niemiłe komentarze i stawiać się na takim poziomie jak adresat. Poza tym ludzie mogą mieć inne zdanie niż Ty, albo nie wiedzieć pewnych rzeczy.

    Ciocia Dobra Rada

    PS.
    Nie musisz mi odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj też to zauważyłam. Goniaroniaa znika narazie z mojego zycia, bo mnie denerwuje. wejde tu za kilka miesięcy, dam jeszcze szanse...

      Usuń
    2. a denerwuję , no ciekawe ;)

      Usuń
  42. Gosiu tak Ci zazdroszczę tego wypadu ! Po obejrzeniu tylu pięknych zdjęć u Ciebie nie mogę się doczekać wakacji jeszcze bardziej !

    U mnie na blogu PROJEKT DENKO zapraszam !

    http://jestemanett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Grecję kocham odkąd odwiedziłam ją po raz pierwszy X-lat temu i byłam tam już 7 razy ;p ale ostatnimi czasy wkraczając w dorosłe samodzielne życie nie mam czasu na wyjazdy więc bardzo Ci dziękuję, że dzięki Twoim zdjęciom mogłam przypomnieć sobie jaki to piękny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W ogóle nie rozumiem, jak można jechać na urlop i samemu sobie gotować? Czy to nie szkoda czasu? Tym bardziej, jak się jest tak krótko, jak byłaś Ty. Zawsze wydaje mi się, że po to jedzie się na urlop, aby w podstawowych rzeczach wyręczała Cię obsługa ;)

    P.S. Skąd ta różowa opaska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na diecie bezglutenowej i bardziej opłacało mi się samej gotować jedzenie, wiele osób tak robi skoro jest kuchnia w pokoju. mi to nie przeszkadzało i też nie zajmowało dużo czasu, jadłam co chciałam i zaoszczędziłam dużo pieniążków.
      według mnie nie byłam aż tak krótko na urlopie :)

      to nie opaska, to chustka :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. nie odpisałaś skąd ?

      Usuń
    3. mam ją od 10 lat, nie pamiętam skąd jest :)

      Usuń
  45. Nie jesteś "nie miła" lecz niemiła :( nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi. Przykro mi, ale nie będę już Cię czytać. Zrobiłaś się zarozumiała. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem zarozumiała i nigdy nie będę, nie zmieniłam się i nie zmienię ale widocznie znasz mnie lepiej, jak można oceniać kogoś po odpisaniu na komentarz, twierdzisz, że jestem zarozumiała bo nie dodałam w komentarzu np. uśmiechniętej minki?

      na jakiej podstawie mnie oceniasz? może się spotkamy i pogadamy...

      Usuń
  46. piękne zdjęcia tylko za mało ciebie bo wszystkie zdjęcia w tej samej bluzce i spódniczce jakbys była tam 1 dzień albo ktoś ci walizke ukradł...

    OdpowiedzUsuń
  47. tak ogladam twoje zdjecia i musze ci sie "wyzalic" ze tez mam taka figure jak ty. odchudzam sie juz od roku i mimo ze juz nosze rozmiar 34/36 (przy wzroscie 161cm) to nadal mam takie poduszeczki na biodrach... ach jak mnie to denerwuje... z gory zaraz bede calkowicie plaska i koscista a biodra nadal jak od innego czlowieka. chcialabym miec chociaz takie jak ty... no coz... powylewalam troche smutkow, wiem ze malo to kogo obchodzi:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *