wtorek, 20 maja 2014

kilka nowości w szafie i w kosmetyczce

Witajcie moje kochane!

Dziś mam dla Was post z nowościami, nie mam dużo do pokazania ale z doświadczenia wiem, że lepiej robić częściej takie notki by o niczym nie zapomnieć. 

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za 3000 lików na moim FB, to dla mnie bardzo ważne, dziękuję! jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam https://www.facebook.com/GoniaRoniaa

Dziś byłam z przyjaciółką na zakupach, trafiłyśmy w H&Mie na świetną promocję na której zakupiłam czarne dżinsy i dwa topy - czarny a drugi w paski, wstawiałam zdjęcie na insta, bardzo Wam się spodobały!

top 14 zł / sztuka
czarne spodnie około 34 zł

myślę, że mogą pojawić się pytania skąd jest łańcuch, który mam na szyi, jest ze sklepu Centro i jest prześwietny ponieważ jest mega lekki a kosztował 10 zł!





czarny top i czarne spodnie - to również dzisiejszy zakup



koniec ciuchów

dalsza część to kosmetyki
Paczka z www.skarbysyberii.pl 
polecam ten sklep, możecie w nim znaleźć wiele kosmetyków pielęgnacyjnych w przystępnych cenach.

odżywiający szampon do włosów 'regeneracja'
maska do włosów 'siedmiu sił'
maseczka do twarzy - daurska 'kojąca'

są  to dość pojemne saszetki 100 mililitrowe.

 maseczka do twarzy




maska do włosów




maseczka do twarzy
używałam już jej kilkakrotnie i jestem bardzo zadowolona, prześwietnie nawilża skórę, twarz jest promienna.




mydło oliwkowe - jedyny kosmetyk jaki przywiozłam z Grecji ;)



panthenol, który bardzo mi pomógł mi ukoić moją skórę po opalaniu.



lakier o którym było dość głośno. 
jest to lakier z Lovely z serii IBIZA, świetny neonowy kolor, jest o fakturze piasku do czego nie jestem w 100% przekonana. Na buteleczce jest napisane : do stosowania wyłącznie na sztuczne paznokcie. Słyszałam, że jest tak napisane tylko dlatego ponieważ trudno się zmywa.
kosztował chyba 8 zł oczywiście w Rossmannie.


buziaki, 
Gosia

61 komentarzy:

  1. Gosiu, nie mogę się napatrzeć na Twoją smukłą sylwetkę :O

    OdpowiedzUsuń
  2. mieć takie nogi marzenie .....
    słonce nie gniewaj się ale jakie staniki kupujesz ze top ci nie spada i tak ładnie piersi się prezentują , w tych topach to masz taki duzy biust .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam mały biust więc nie mam problemu z noszeniem takich topów szczególnie że mają one drugą warstwę z gumką pod biustem :)

      Usuń
  3. mam tą zieloną maseczkę do twarzy fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szpilki! dawno kupione? bo właśnie czegoś takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mają ze dwa lata już a nawet może więcej

      Usuń
  5. W czarnym zestawie wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny zestaw świetnie wygląda, zupełnie jakbyś kupowała te rzeczy z myślą o noszeniu ich razem :D No i świetny lakier z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo neon lovely :) pokazywałam go też u siebie.
    zaciekawiły mnie te rosyjskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;-) jestes megga i czytam ciebie prawie od samego poczatku ;-) wlasnie jestem od tygodnia na diecie i motywujesz mnie do pracy nad soba i mam prosbe czy moglabys poswiecic jeden wpis na temat swojego trybu zycia, diety, cwiczen i pielegnacji ciala? wiem ze okolo rok temu dalas taki post ale dalas glownie o diecie. Z gory bardzo dziekuje i caluje :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) Dziękuję za miłe słowa!


      zrobię aktualizacje takiego postu :)

      Usuń
  9. jej , jesteś sliczna i masz super figurę !!!
    No i nareszcie wiem skąd masz ten świetny naszyjnik !!! :)
    Pozdrawiam!!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. chyba aż tak dobrze to nie jest :D

      Usuń
    2. jest REWELACYJNIE :-*

      Usuń
  11. Ten lakier podobno ma jakiś barwnik zakazany w UE i to dlatego jest tylko do sztucznych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam złotą biżuterie i te łancuchy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, ja nadal czekam na pościk o odżywianiu i Twoich aktywnościach- odwołanie do figurki :) Kiedy się doczekam?

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zadbane kobiety <3
    jak tu ich nie podziwiać mimo że sama nią jestem.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten lakier jest do sztucznych paznokci, tylko i wyłącznie dlatego, ze na żelach jest trwalszy ;) w żadnym wypadku nie zaszkodzi zwykłym pazurkom

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie Ty masz nogi :D Czy te czarne spodnie znajdę gdzieś w pobliżu jeansów? A Panthenol to też mój sposób na spieczenia skóry - dorwałaś go w tak niskiej cenie w Superpharm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      tak, spodnie wisiały na dziale ze spodniami, dodatkowo było kila kolorów w takiej cenie :)

      Usuń
    2. tak, panthenol dorwałam w SP :) super cena

      Usuń
    3. Dzięki :D PRZEZ Ciebie mój portfel zbiednieje :D :D Buziaki

      Usuń
    4. sama tego chciałaś :) poza tym spodnie za tą cenę to nie grzech! :*

      Usuń
  17. Gosiu masz prześliczną figurę! Czy możesz zdradzić ile masz mniej więcej cm w udach? Jestem aktualnie na diecie i chciałabym wiedzieć do ilu cm powinnam dążyć żeby wyglądac tak świetnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te ciuszki :D Łańcuch też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nogi masz mega, zbieram szczękę z podłogi serio :) ja na razie wykańczam wszystkie moje kosmetyczne zapasy, ale pewnie za jakich czas skuszę się na polecane przez Ciebie kosmetyki, bo podobno są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miec taka figurkę to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pamietam twoje "poczatkowe" zdjecia, starsznie schudlas od tego czasu...nie za bardzo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie schudłam strasznie, jak zaczynałam pisać bloga byłam jeszcze chudsza :)

      Usuń
  22. fajne nowości, ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatni lakier jest najlepszy, mam teraz fazę na neony. Marzy mi się lampa pierścieniowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosi ślicznie wyglądasz w nowych ciuchach, wręcz szoku doznałam, bo zazwyczaj w kolorach się pokazujesz a tu nagle takie stylizacje bardziej w klasykę podchodzące. Ale naprawdę, w tym też Ci dobrze ;) Aczkolwiek dla mnie zawsze będziesz Gosią od pasteli (w pozytywnym znaczeniu oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz masz boską figurę ;))
    jaki masz rozmiar tych topów jeśli mogę spytać? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Goniu uzywasz jeszcze pudru ryzowego? Jesli tak to jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  27. wolę te ciemniejsze topy niż te beznadziejne ciuchy w jeszcze bardziej bazarowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka cudowna figurka, Gosiu jak Ty to robisz, że zawsze tak idealnie wyglądasz :):)
    Czarne spodnie są fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie będę oryginalna pisząc, że jestem zachwycona Twoją figurą! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a bedzie filmik z wakacji ? bo wspominalas:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze piękna , a figura bogini ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. co to za promocja w H&M? jest jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu,co z filmem? Juz sie nie moge doczekac:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Lakier Ibiza..hm podobny kupilam bedac w polsce na wakacjach w osiedlowym sklepie kosmetyczny,jednak mial minus taki,ze szybko sie zepsul! mam nadzieje ze tobie bedzie sluzyl :)
    PS. Ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W spodniach i ciemniejszych kolorach wyglądasz zdecydowanie lepiej niż w tych różach i żałosnych spódniczkach, które wyglądają jak po młodszej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  36. w czarnym zestawie wyglądasz nieziemsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ten topik w paseczki :) Iście wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile ważysz i ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Maz cudowną figurę! ja o takiej tylko mogę pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *