czwartek, 29 maja 2014

kosmetyczni ulubieńcy maja

Witajcie!

Dziś szybki i przyjemny post z perełkami jakie sprawdziły mi się w maju :)


Bronzer czekoladka z Bourjois, świetny kolor, super trwałość, używam go codziennie i chyba nie zamienię go na żaden inny, chociaż mam jeszcze do skończenia Honolulu. Szkoda, że w cenie regularnej jest taki drogi (60 zł) mi udało się go dostać za połowę ceny na promocji w Rossmannie. 
Pojawi się niedługo oddzielny post o tym kosmetyku.



Rimmel puder Stay Matte.
Dużo dobrego o nim słyszałam dlatego też zdecydowałam się na jego zakup.
Wybrałam kolor najjaśniejszy 001, utrwalam nim podkład, rzeczywiście długo trzyma mat ale niestety nie cały dzień, niestety opakowanie nie nadaje się do torebki ponieważ jest plastikowe, odkręcane i nie ma lusterka. Mimo wad, jest produktem wartym polecenia i będę go używać.



Panthenol  - spray, który uratował mnie od piekącej skóry. 
koi i łagodzi, niezastąpiony na wakacjach :)



podkład Catrice photofinish.
Muszę mu poświęcić osobną notkę ale napiszę kilka słów na jego temat, jest to produkt kryjący, ładnie wyglądający na twarzy, nie zostawia on skóry matowej ale też nie jest to podkład rozświetlający.
Do tego korektor pod oczy z Eveline - super rozświetla i trzyma się cały dzień, jestem zadowolona.


suchy szampon z ISANY, ten jest moim ulubionym ponieważ jest najtańszy a robi to co ma robić. 
Sprawdził się świetnie gdy miałam przylizane włosy od noszenia czapki na plaży, super się sprawdza do odświeżenia fryzury.



olejek exquisito oil Matrix. 
tym razem na wakacjach nie zapomniałam o pielęgnacji moich włosów, by nie wysuszyły się od słońca nakładałam na nie olejek i włosy ani trochę nie ucierpiały na wyjeździe. 



masło shea Organique o zapachu żurawiny
Jest to najpiękniej pachnący kosmetyk jaki miałam, jeśli będziecie miały okazję to koniecznie go powąchajcie! Po urlopie moja skóra była lekko przesuszona ale ten kosmetyk dał sobie świetnie z tym radę przez co go kocham!



Essence Studio nails - stosuję go jako lakier nawierzchniowy i sprawdza się idealnie, przedłuża trwałość lakieru, paznokcie są błyszczące i twardsze. 




Czekam na Wasze komentarze, pochwalcie się swoimi perełkami!

buziaki,
Gosia

19 komentarzy:

  1. Mam puder i podklad:) Niestety podklad jest dla mnie za ciemny, chociaz wzielam najjasniejszy:( ciesze sie ze Tobie pasuje ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie sie zastanawiam nad tym podkladem , daj znac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmel puder Stay Matte uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te balsamy z Organique. U mnie też przed chwilą pojawili się na blogu ulubieńcy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zakupiłam bronzer na promocji w rossmannie i jak wszystkie poprzednie kosmetyki bourjois w mojej kosmetyczce ten tez okazał się super. Piękny kolor, i świetnie się trzyma na buzi. Tym panthenolem mnie zainspirowałaś, wypróbuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam olejek z matrixa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ten podkład z Catrice Cię nie zapycha? Miałaś może również z Catrice, ale ALL matt plus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapycha mnie ten podkład, używałam all matt jeszcze starszą wersję, bez plusa i również był genialny, muszę do niego wrócić!

      Usuń
  8. ciekawa jestem tego utwardzacza z essence:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko czy podkład Catrice "przykryje" przebarwienia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Panthenolem byłam terroryzowana w dzieciństwie ;) Suchy szampon z Isany bardzo lubiłam, zawsze kupowałam sobie zapasy w promocji. Teraz już nie używam, bo przyciemniłam włosy. Jak byłam blondynką to było wszystko OK, ale przy moim brązie czasem widoczny jest biały pyłek i wygląda to jak łupież.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład Catrice pierwszy raz kupiłam w Holandii i był to All Matt (u mnie w mieście nie ma tej firmy) najjaśniejszy odcień jest dobry (jedyny odcień, który pasuje do mojej karnacji bo w Polsce do tej pory nie mogę odnaleźć tego jedynego z różnych firm - bladziochów nie biorą pod uwagę). Za każdym razem jak jestem w Holandii to wracam do Polski z 2-3 butelkami Catrice :)) Spróbuję jeszcze Photo Finish bo mat można zrobić pudrem. Pozdrawiam! Natka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś byłam w Rossmanie, ale nie kupiłam "czekoladki", bo akurat nie było:( Chyba wszystko wyprzedali kiedy była obniżka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie testowałam ani jednej rzeczy chociaż bronzer mi się marzy ;) Otagowałam Cię mam nadzieję że zrobisz tag ; TIM ;)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwracaj większą uwagę na interpunkcję i błędy gramatyczne. :) (to nie jest złośliwa uwaga)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie ten suchy szampon i tę odżywke mam aktualni i również sobię chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu skusiłam się na bronzer z Bourjois, mam nadzieje, że się nie zawiodę i będę zadowolona tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I'm trying to determine if its a problem on my end or
    if it's the blog. Any feedback would be greatly appreciated.


    Also visit my homepage - this site

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *