niedziela, 25 maja 2014

niekosmetyczni ulubieńcy maja

Witajcie!

Dziś mam dla Was ulubieńców niekosmetycznych, będę się starała by notki tego typu pojawiały się regularnie co miesiąc. Co prawda maj się jeszcze nie skończył ale w kwestii ulubieńców nic się już nie zmieni :)


Niewątpliwie jednym z ulubieńców maja był Nasz wyjazd do Grecji. Polecam Wam serdecznie takie wyjazdy. Same mogłyście podziwiać na zdjęciach przepiękne widoki, ale to trzeba zobaczyć na żywo, wyspa Korfu jest przepiękna i wiem, że tam wrócimy!

Filmik z Grecji jest prawie gotowy, już niedługo Wam go pokażę ;)



kolejnym ulubieńcem będzie napój, a właściwie kawa. 
Jakiś czas temu, chyba jeszcze zimą pisałam o kawie karmelowej DE, nie miałam wtedy dobrego zdania o niej ale pod koniec opakowania zakochałam się w tym smaku i od tamtej pory kupiłam jeszcze ze 3 opakowania. W Grecji natknęłam się na Nescafe Frappe Caramel, również przepyszna, idealnie smakuje na ciepło i zimno. Jeden słoiczek przywiozłam sobie do Polski :)





 Mój ulubieniec od chyba dwóch miesięcy, odświeżacz do tkanin, ma tak przepiękny zapach, który bardzo długo się utrzymuje, uwielbiam spryskać sobie nim chustkę albo marynarkę. Kupiłam go w Biedronce za 5 zł, niestety tylko dwie buteleczki a to oczywiście limitowanka. 
Świetnie sprawdza się również do spryskania pościeli by pięknie pachniała :)


ulubiona herbata w maju : zielona o smaku liczi <3


Arizona, pierwszy raz spróbowałam jej w Grecji i jest to zdecydowanie najlepszy napój herbaciany :)
nie jest tak słodki jak typowe napoje i do tego te opakowania i niebanalne smaki <3
do kupienia za 4 zł w żabce albo za 5 zł w kerfie.



 mój ulubiony syrop o smaku ogórka z miętą, idealne rozwiązanie na upalne dni!




to by było na tyle. 

a jacy są Wasi ulubieńcy niekosmetyczni maja?

za kilka dni pojawi się post z ulubieńcami kosmetycznymi miesiąca ;)

buziaki,
Gosia

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam zieloną herbatę ! Tego napoju herbacianego jeszcze nie próbowałam, ale widzę że muszę koniecznie bo wszyscy zachwalają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam ,ale widzę........ze na siłę chcesz coś pisać

      Usuń
  2. oooo syrop ogórek mięta!!!! Nigdzie się z nim nie spotkałam, muszę wypróbować- koniecznie :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie ten syrop o smaku ogórka z miętą, jeszcze go nigdzie nie widziałam, muszę się lepiej rozejrzeć bo z chęcią bym go spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post zazdroszczę wyjazdu ;))
    mam pytanie czy ten top który masz na zdj. z wyjazdu jest taki sam jak te które ostatnio kupiłaś w H&M? ;)) ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę upolować ten sok z łowicza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zobaczyć w biedrze za tym odświeżaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie arizona jest bardziej slodka niz inne takie herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zielona herbata ;)mm

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie już nie znajdę tego odświeżacza do tkanin. zdjęcie z Grecji- super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielona Arizona mi nie smakowała ale ta biała była pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zapolować na ten odświeżacz w Biedronce, nie zwracałam uwagi wcześniej na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wczoraj dorwałam ten odświeżacz w biedronie za 2,39 więc może i u Was jeszcze będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *