sobota, 7 czerwca 2014

hello summer

Witajcie!

Wreszcie mam wolną sobotę, pogoda jest piękna więc udało się zrobić kilka zdjęć na bloga.

Bluzka i buty to moje wczorajsze zdobycze z przecen. Obie rzeczy są ze sklepu House.
Bluzka kosztowała 20 zł a buty 70 przecenione ze 120.

Stylizacja typowo letnia, dla mnie idealna, gdyż uwielbiam spódniczki i mogę w nich chodzić codziennie :)
W butach zakochałam się już w sklepie i muszę przyznać, ze są wygodne i stabilne.

bluzka house / spódnica no name / buty house / torebka no name / bransoletki http://goti.nazwa.pl/
lakier u stóp rimmel 203 
lakier u rąk my secret mint
szminka catrice c03












 

buziaki
Gosia

43 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, w szczególności podobają mi się Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te butki były by też fajne jako całkiem płaskie sandały

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są genialne, i obcas nie jest super wysoki, więc da się chodzić. Muszę zerknąć do House :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko wyglądasz ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie dziwne nogi masz Gonia w tych butkach, nie wyglądają na wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to znaczy, że mam dziwne nogi ?
      skoro napisałam, że są wygodne to tak jest :)

      Usuń
    2. tz. krzywe

      Usuń
    3. Są wygodne ; p mam takie same

      Usuń
  7. jak zawsze niemiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety brzydko wyglądasz w rozpuszczonych włosach. To niestety eksponuje kształ twojej twarzy zmień fryzure

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczną spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz krzywe nogi... ;o albo tak dziwnie stapasz i je ukladasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) uważam, że są normalne

      Usuń
    2. Chyba ktoś Ci Gosiu zazdrości i tymi głupimi komentarzami o włosach czy nogach próbuje Cie zdołować :) olej to jesteś super laska :)

      Usuń
  12. świetne buty, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super seksi buty!!! i super nogi!
    szkoda ze mnie w pl nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie podobno nogi to mam krzywe :D

      Usuń
    2. lepsze "krzywe" niz grube ze nie mozna ubrac obcasow i krotkiej spodniczki :P
      sliczne!

      Usuń
    3. eeee tam, bardzo ładne są:)

      Usuń
  14. najładniejsza spódniczka <3

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupiłaś tą spódniczkę ? Uwielbiam ten krój :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana powiesz mi ile masz wzrostu i ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia mowila ze 173/174 jakos tak a waga 56

      Usuń
    2. Z tego co pamiętam to wspominała już o tym klika razy w innych postach.

      Usuń
  17. Sama chciałam tę bluzkę, ale nie było już mojego rozmiaru :(
    Fajnie ją zestawiłaś z tą spódniczką i butami ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gonia :) też upolowałam kilka świetnych rzeczy w Housie :) bluzeczka świetna :) a ty jak zwykla mega pozytywnie :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Sama bym wskoczyła w taki zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bluzeczka jest przepiękna :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze wyglądasz świetnie. Buty są śliczne wybiorę się zobaczyć czy maja je jeszcze. I mam wrażenie ze ostatnio schudlas jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna letnia stylizacja, wszystko do siebie pasuje. Proszę Cię nie słuchaj żadnych głupot o krzywych nogach. Wyglądasz prześlicznie i dziewczęco. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety ale juz dawno zauwazylam ze Gosia nie jest zbyt mila osoba i razi mnie to zwlaszcza w jej odpowiedziach dla czytelnikow. Troche pokory dziewczyno bo masz tu cala mase zyczliwych i sympatycznych dziewczyn a Tobie nawet odpowiedz skad pochodzi dany ciuch sprawia klopot i musisz to okazac jakas kasliwa uwaga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *