poniedziałek, 9 czerwca 2014

kolejny letni strój

hej Kochane!

Dziś mam dla Was kolejny strój dnia, typowo letni, nogi i ramiona są odkryte - w tak upalne dni to dla mnie idealny zestaw. Już pisałam to kilkakrotnie ale jak widać muszę się powtórzyć - mój blog nie jest blogiem o modzie. Nie śledzę trendów i nie wydaję całej swojej wypłaty na ubrania. Pokazuję Wam jak się ubieram, bo wiem, że to lubicie :) 

top h&m / spódniczka bazarek / sandałki house / naszyjnik centro / torba h&m / bransoletki goti 
na paznokciach u stóp rimmel 203, u rąk my secret mint
szminka catrice c03
















buziaki,
Gosia



29 komentarzy:

  1. świetne te sandałki :) Ja osobiście nie uważam tych topików bez ramiączek,mogą się zsunąć w każdej chwili.Strój bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy mi się nie zsunął taki top, niestety osoby z duzym biustem mogą miec problemy z noszeniem tego typu bluzek :)

      Usuń
    2. poza tym te topy na biuście mają niewidoczną gumę trzymającą stanik ;)

      Usuń
  2. Można wiedzieć na jakim bazarku kupujesz spódniczki? ;)

    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam właśnie takiej spódniczki i nigdzie nie ma .. więc wpadłam na pomysł, że kupie materiał i uszyje sama ;)

      Usuń
    2. hej wydaje mi się że ta jest podobna http://allegro.pl/wloska-spodnica-latex-kolory-wiosna-s-m-i4304964913.html do tej co ma GOSIA :)

      Usuń
    3. Tego typu spódniczek jest mnóstwo na allegro oraz w sklepach typu "chińczyk " :)

      Usuń
  3. cudowna szminka, wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twojego bloga! Bardzo dobrze, że nie prezentujesz tutaj co chwile nowych ciuchów za kilkaset złotych tylko pokazujesz jak łączyć to co już masz. Każdy element Twojego stroju w każdym outficie uważam za przepiękny i chętnie zamieniłabym się z Tobą szafą... Tylko jeszcze figurę byś mi musiała przy okazji oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie! Ubierasz sie modnie i nie wydajesz na ciuchy calej zawartosci portfela. Szminka jest czadowa!
      pozdrawiam Ania

      Usuń
  5. Można wiedzieć gdzie były robione te zdjęcia? Bo wygląda to miejsce znajomo, ale nie mogę sobie przypomnieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plac Bankowy bodajże ;)

      Usuń
  6. Jak zawsze pięknie!:) Mam wrażenie że ostatnio jeszcze bardziej schudłaś, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie jest to strój do pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dziś na sobie podobną spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kobieco, fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kobieco, fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu nie rób przedziałka na środku głowy, bo taka fryzura pogrubia Ci twarz.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i dobrze że nie śledzisz jakoś bardzo trendów bo np niektóre są głupie ; p zresztą lepiej być ubranym niż przegranym ;) co do outfitu i twojego stylu to szacun wg mnie się świetnie ubierasz

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie! lubię Te Twoje dziewczęce zestawy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dooopy nie urywa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę Twoją kieckę!:) Super wyglądasz!:) Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  17. skad massz te okulary?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *