poniedziałek, 2 czerwca 2014

maj na zdjęciach!

Hej Kochane!

miesiąc maj minął bardzo szybko, niestety dopadła mnie grypa żołądkowa przez co kilka dni miałam wyjętych z życiorysu.. wracam już do zdrowia i do blogowania! :)

dziś mam dla Was - jak co miesiąc, podsumowanie miesiąca na zdjęciach. 


Minnie <3

moja kochana Madzia <3


prawie czerwony dywan w pracy :D


ulunione masło do ciała, jego zapach mnie powala <3


róż na usta! :)


top z h&mu <3


#selfie


mój nowy kolega


arizona, bardzo lubię!



pawiu !


moje śniadanie, obiad i kolacja przez ostatnie kilka dni..


czas na makeup


poduszki z Biedronki 


ulubione


selfie2


pyszny obiad w pracy 


znowu arizona :)


miły poranek


maska na pobudzenie


ootd 


grecja <3
  
diorowski raj <3


moja miłość <3


premiera nowego zapachu Dior


plażowanie w grecji 


herbatka 


ootd


plażing


jadalne kwiatki


popołudnie z blogiem


dostawa witamin 


śniadanko


przerwa w pracy <3


3 wariatki :D

kubek z Empiku 


Minnie z Bierdonki :)


selfie3



nowość u mnie


piękny lakier z Rimmela 203


 uwielbiam łososia

ootd


i jeszcze jeden :)


taka praca <3


prezent dla mnie ode mnie :)


kawka


Legia mistrz :)


selfie4


konwalie 


ootd


mniam


miłe popołudnie


ootd


H&Mowe breloki :)


różyczki od Sandry <3


 zakupy, zakupy..


kolczyki, prawie jak misie Tous :)


nowości od Rimmel


ulubiona!




 pracusia <3

prezent od Starbucks <3

ootd


selfie5


ulubiony owoc


tusz z Eveline dał rade :)




ootd


galeria mokotów




hej nieznajomy <3


koktajl truskawkowy <3



dary losu <3


ootd


miła praca



to na tyle

buziaki,
Gosia

23 komentarze:

  1. lubie takie posty.... najlepsze są 3 wariatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Widzę, że lubimy taką samą kawusie!:) jest jeszcze orzechowa i waniliowa! Wszystkie rownie smaczne!! Pięknie wygladsz! Jak zawsze zresztą! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.lidl.pl/cps/rde/SID-8D93FCC8-A8C0A698/www_lidl_pl/hs.xsl/oferta.htm?action=showDetail&id=14276
    Jak zdążę to wykupię cały zapas! :D
    No i dodam, że Twoja fryzura mnie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się oglądało :) fajny ten tusz z Eveline jak widać :D
    Piękne te selfie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Znowu odgrzewane kotlety przepraszam

      Usuń
  6. jak ja uwielbiam Twojego instagrama..:) Twój profil na insta to jeden z moich ulubionych:D:D:D wszystko takie miłe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham ten arbuzowy balsam <3
    Jak zwykle wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, lubię takie. :) Właśnie zostałam zmobilizowana do uaktualnienia swojego zdjęciowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie piłam Arizony, muszę w kocu dorwać ten napój. Piękne sukienki *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ile zdjęć! piękny był Twój maj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu czy mogłabyś zrobić recenzję podkładu DIOR??

    OdpowiedzUsuń
  12. Goniaa, zrob post albo chociaz pokaz zdjecia swojego mieszkania:) ale takie dokladne! Bo.wszystko wyglada tak cudnie,.ze jwstem ciekawa calosci!! I pewnie nie tylko ja:) czekamy z niecierpliwoscia'

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) podasz przepis na te 'racuszki' co jadasz dość często na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, mam pyt związane z Twoja praca.Jestem na etapie wybierania studiów i mam zamiar isc na kosmetologie, polecasz ten kierunek? trudno znalezc po nim prace w Warszawie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te lakiery z Rimmela ;) A sukienki cuudowne ;)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Twoje instagramowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu czy masz taki problem jak cellulit? Jesli nie to co robisz ze go nie masz?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ty nosisz te topy bez ramiączek, ze tak ślicznie wyglądają? Ja jestem plaska jak deska i bez stanika nie moge, a ze stanikiem też źle :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *