wtorek, 10 czerwca 2014

nowości nowości nowości

Hej!

Dziś mały haul, czyli nowości!
Wiem, że lubicie takie posty, ja również!

Jeśli chcecie być na bieżąco z nowościami i jesteście ciekawe co u mnie słuchać to zapraszam Was na http://instagram.com/goniaroniaa :)

Z racji, że ostatnio zmieniłam telefon, musiałam kupić jakiś nowy case by go chronić przed uszkodzeniami, padło na prześlicznego szarego króliczka. Bez problemu znajdziecie takiego na allegro ;)




Ostatnio udało mi się trafić na promocję w Housie, kupiłam dwie pary butów, widzieliście je już w strojach dnia, bluzkę oraz sweterek.

sweterek kosztował chyba ok.40 zł
jest w kolorze pudrowego różu z czarnymi serduchami


koszulka, którą już widziałyście.
19 zł :)

sandałki, 70 zł, są stabilne i wygodne, idealne do spodni i spódniczek.



sandałki z ćwiekami, 29 zł 






gumki-bransoletki https://www.facebook.com/FashionMuffinBracelets




zegarki Geneva - bez problemu znajdziecie na allegro :)



nowości od Rimmel - tusz oraz liner. czekają na swoją kolej :)



w Bierdronce dorwałam jeszcze za 7,99 tackę, na której przepięknie prezentuje się śniadanko :) wiem,że wiele z Was po moim wpisie na insta również ją kupiło :)


na bazarku ostatnio zakupiłam również kolczyki - misie, łudząco przypominające misie Tous :)
kosztowały 12 zł 


serduszko-breloczek do kluczy z H&Mu za 10 zł - widziałam, że również wiele z Was je zakupiło :)


i ostania rzecz to plecak, co prawda nie mój, Kamil kupił go sobie w Housie nie pamiętam za ile, ale chyba było to 50 zł. Jest przepiękny i wiem, że będę mu go podkradać!


chyba o niczym nie zapomniałam :)

Buziaki,
Gosia! <3

48 komentarzy:

  1. Mistrzynią domków na samsunga jest Modna Komoda, która tą manią zaraziła się ode mnie :)
    Ja mam ajfona, więc trochę łatwiej mi coś znaleźć, moja kolekcja rozrasta się w szalonym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, Gosiu, jak będziesz miała chwilkę to napisz proszę recenzję "czekoladki" Bourjoisa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ochronka na telefon jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te Twoje haule! Zawsze mam ochotę wszystko kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale prezentowanie ich na tej tacy ,to chyba przesada.

      Usuń
    2. Zegarki wyglądają na strasssssssszną tandetę aga

      Usuń
  6. Wszystko przesłodkie, ale ja również takie gadżety lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile nowości! case na telefon rewelacyjny! ja na swój nie mogę nic takiego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandalki i obudowa są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A te różyczki co są w białej osłonce z ikei są sztuczne?? Gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności ;) ale w tych sandałkach na obcasie jestem zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako rozmiar sweterka? Jest śliczny ! Od dawna takiego szukałam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dzidzia piernik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, różowo i tandetnie na poziomie 12 latki

      Usuń
    2. zgadzam się, różowo i tandetnie na poziomie 12 latki

      Usuń
  13. ten brelok jest śliczny musze sie wybrac do h&m po taki ;)
    sandalki na obcasie tez świetne jaki nosisz rozmiar butów? ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko super :) mam taki breloczek tylko, że czarny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko co z babeczkami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu zdradzisz linka do aukcji z ochronką na telefon? :) Nie mogę znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie wszystko śliczne, słodkie i uuuh aż chce się wszystko mieć :)


    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymanie butów na tacy jest niestosowne

    OdpowiedzUsuń
  19. ten królik... nie, jakoś nie...

    OdpowiedzUsuń
  20. na tej samej tacce prezentujesz kosmetyki posiłki i chodzone buty, mój boże.........

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam takiego królika na swojego iphona ale żywot miał krótki pieskowi się spodobał:)
    spodnie masz zarąbiste :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna obudowa, szkoda ze na moj huawei nie ma żadnego wyboru :( sandałki na obcasie z house są boskie, niestety u mnie stacjonarnie były niedostępne online zbierałam się tyle do zamówienia ze promocja się skonczyla... poczekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty na tacy ;/ żenada

    OdpowiedzUsuń
  24. Po Twoim poście, również kupiłam ten sweterek i koszulkę, suuuper że jesteś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zegarek z genevy starł mi się i mega uczulił, a pisało na aukcji, że nie uczula :D

    OdpowiedzUsuń
  26. niektore rzeczy masz strasznie dziecinne w wieku 15 lat moze byloby ok ale dwudziestu kilku?

    OdpowiedzUsuń
  27. cudne nowości Małgosiu :) jaki uroczy króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podobaja mi się butki<3 obie pary

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te wpisy ale mój portfel nie ; p bo zaraz mi się wszystko podoba i musze to mieć ; p

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko świetne, ale buty najbardziej skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile Ty masz lat dziewczyno? 12?? Całe życie w tym pudrowym różu będziesz się otaczać? Do porzygu... Twój chłopak/narzeczony chyba jest daltonistą, że mu to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ona lubi takie kolory to ma do nich prawo, nie podoba Ci się jej styl to po cholerę tu wchodzisz ? A co Ci do jej faceta ? Twój o ile go masz z Tobą nie wytrzyma za to chamstwo i jad. :)

      Usuń
  32. Buty i etui na telefon są moim zdaniem genialne!
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobisz może post o tym, co jest w Twojej torebce? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne sandałki z House, a króliczek boski! Nie ma czasem takiej świnki? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *