czwartek, 19 czerwca 2014

ulubione buty na lato

Witajcie Kochane!

Przepraszam za krótką przerwę na blogu, miałam dużo pracy i kompletnie nie miałam głowy do blogowania. 

Dziś mam dla Was post o moich ulubionych butach na sezon letni.



moje ulubione i najwygodniejsze szpilki z H&Mu, kupiłam je 1,5 roku temu na wyprzedażach za 20 zł.
zakochałam się w ich kolorze, idealnie pasują do spodni i spódnic, rozweselają każdy strój :)








mój nowy zakup - sandałki za 20 zł z bazarku, 
bardzo wygodne i idealne do 'biegania' na co dzień. 






kolejne moje ulubione buty - trampki no name w kolorze beżowym, marzyły mi się conversy ale szkoda było mi kasy na buty, które pewnie mi się znudzą po jednym sezonie. te są idealne jak na moje potrzeby :)






 kolejne sandałki - te są z Housa, są czarne ze złotymi dżetami, zakupione na promocji za 30 zł.






 Sandałki na obcasie, również z Housa, kupione za 70 zł, idealnie wyglądają na nodze i są bardzo wygodne.









 szpilki nude, idealne do letnich sukienek, pięknie wydłużają nogi, te są akurat z F&F



 balerknki z ćwiekami, które kupiłam w zeszłym roku na bazarku, bardzo często je nosiłam a nie wyglądają w ogóle na zniszczone. 


czarne, klasyczne szpilki, niezbędnik każdej kobiety :)



czarne balerinki, które pasują do wszystkiego, również pochodzą z bazarku i bardzo dobrze się noszą :)




 niebieskie balerinki z Biedronki za 20 zł, bardzo udany zakup :)








 balerinki z Pepco za 20 zł, idealne do wszystkiego :)


no i japonki bez których nie wyobrażam sobie lata! idealne na plażę, w mieście jednak nie chodzę w tego typu obuwiu :) te pochodzą z old navy



buziaki, 
Gosia!

35 komentarzy:

  1. super buty:) najbardziej podobają mi się te z housa, z biedronki i trampki:) ja np. uwielbiam japonki, więc chodzę w nich wszędzie, po mieście też :))

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd błękitno pudrowa spódniczka z 1 zdj ? piękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki nude i różowe przepiękne ;D
    U mnie całe lato trampki, nie cierpię obcasów i baletek ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twój dar do wynajdywania tak tanich okazji :D

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obłędna niebieska spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie buty są świetne :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem uzależniona od Twojego bloga ! :) wariuję jak tak długo nie dodajesz postów ;)
    szpilki z H&M najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. masz niezłe oko do wszelkich promocji :-) i piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buciki, zwłaszcza sandałki z house

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej czerownej spódnicy!!! skąd skąd??

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie mi się podbają!
    a co to za lakier na stopach i czerwony na dłoniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buciki i świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz w czym przebierać :) ja mam tylko jedne sandałki, które jak na razie ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chce wyobrażać sobie jak "pachną" twoje stopy po całym dniu noszenia takich butów. Wszystkie ze sztucznego tworzywa brrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zaczaję się na te sandałki z House, ciekawe czy są jeszcze dostępne ;)
    A błękitna spódniczka przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd czerwona spodnica?

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety w House nie było już mojego rozmiaru Twoich butów:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie buty są świetne, bardzo mi się podobają. Ja sama jestem butoholiczką, oby więcej takich postów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak przerabiasz swoje zdjecia na instagram? Zawsze maja takie piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetną masz tą spodniczke :)
    Pierwsze buty są świetne a baletki niebieskie z biedry też mam i bardzo sobie chwale :) najwygodniejsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wszyscy zachwycam się spódniczką ;) Szkoda tylko ,że tak słabo widać butki na zdjęciach. Widok bucików z perspektywy Twojej twarzy nie pokazuje zbyt wiele ale jako Butowniczka wypatrzyłam sobie różowe szpileczki, są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kolekcja butów, skąd ta piękna spódnica? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. a na stronie house te czarne szpileczki sa po 119 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. mi najbardziej podobaja sie sandalki bezowe z bazarku! Szkoda, ze u mnie nie ma takich za 20zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zrób zbiór torebek ;) piękne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebek w biedronce chyba nie sprzedają?

      Usuń
  26. nawet nie ma czego komentować,pozdrawiam i życzę weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne buciki ;) ja muszę zakupić jakieś sandałki, trampki i nowe balerinki ;) Marzą mi się jeszcze jakieś sandałki na koturnie lub obcasie :D no i o dziwo brakuje mi czarnych klasycznych szpilek :D bo mam jedne z czerwonym elementem przy kokardce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie prezentują się te pastelowe szpilki, ostatnio kupiłam podobną parę w przyzwoitej cenie w sklepie sellyo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie prezentują się te pastelowe szpilki, ostatnio kupiłam podobną parę w przyzwoitej cenie w sklepie sellyo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sandalki na bakalarskiej? Normalnie z chęcią wybrałabym sie z toba na zakupy :D zawsze cos ciekawego znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  31. podobają mi się 1 sandałki, kobaltowe z biedry i obie pary z House

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne te sandałki z bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne masz buty! Kilka par z chęcią bym pożyczyła :D Pochwalę się moim ostatni super zakupem https://www.vip-republic.pl/pl/buty/armani-jeans-sandaly-na-koturnach/ Piękne buty! Nie mogłam się im oprzeć :) Uzbierałam trochę kasy i kupiłam. Szczególnie, że mają w tym sklepie super ceny na markowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  34. dziewczyny jaka jest jakość tych butów!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *