piątek, 6 czerwca 2014

Kilka stylizacji w jednym poście

Witajcie:)

Bardzo ubolewam nad tym, że ostatnio nie mam czasu przygotować dla Was porzadnego posta, praca zajmuje mi dużo czasu z czego się bardzo cieszę ale niestety trudno mi jest ją pogodzić z blogowaniem.
Wpadłam więc na pomysł, że będę przygotowywać posty ze strojami dnia.. z telefonu.  Cykniecie foty rano przed pracą nie zajmuje mi tak dużo czasu jak wyjście na dwór z Kamilem i lustrzanką a dodanie takiej notki zajmuje chwilke, mogę þo zrobić także w pracy. Zobaczymy jak ten typ notek się Wam spodoba :)

Bluza sheinside
Spodniczka preska
Łańcuch centro

Marynarka Zara
Bluzka no name
Spodnie only
Koszula h&m
Marynarka h&m
Torba h&m
Spodnie h&m
Łańcuch centro
bransoletki goti
Bluzka bazarek
Narzutka lumpeks
Spodnie h&m
Łańcuch centro
Bransoletki goti
Bluzka h&m
Łańcuch centro
spodnie only
szpilki h&m

Sukienka sheinside
łańcuch centro

Top h&m
Spodniczka preska
Łańcuch centro
bransoletki goti
Bluzka lumpeks
spodniczka no name
łańcuch centro

Dajcie znać co sądzicie o takich postach raz na jakis czas :*

Buziaki
Gosia

31 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, ubiór widać dobrze więc jak najbardziej ok. Świetnie wyglądasz, Gosiu po wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pierwszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam.ale ja nie mogę doszukać się w tych stylizacjach jakiegokolwiek charakteru czy stylu, wszystko kojarzy mi się z bylejakością.Cz y w komentarzach chodzi o to aby sobie słodzić? mycha

      Usuń
    2. Dokładnie o to chodzi, gdy kiedyś napisałam negatywną opinię to mój komentarz nie został opublikowany, a gdy (tak dla eksperymentu) napisałam, że wszystko jest super (chociaż tak nie uważałam) komentarz był widoczny. No cóż taki blog... niech się dziewczyna cieszy że jest super.

      Usuń
    3. dokładnie.

      Usuń
  3. przepiekna jesteś! a stylizacja niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś, w dziewczęcych stylizacjach najładniej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko już widzieliśmy, nie ma sensu tego powtarzać.zwłaszcza ,że niczym nie zaskakujesz nuda nuda

      Usuń
  7. wszystkie stylizacje świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje, czym się zajmujesz zawodowo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w każdej stylizacji :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. taki troche na odwal sie ten post..

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacje super-bardzo mi się podoba Twoje wyczucie stylu, pozytywnie zazdroszczę. Mam jeszcze takie małe pytanie - gdzie pracujesz, że Twoje stylizacje są takie różnorodne, możesz chodzić do pracy w porwanych spodniach? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł, a stylizacje świetne. Lubię takie kobiece zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna istotka w bajecznych stylizacjach :)<3

    OdpowiedzUsuń
  14. A obiecany film z wakacji??:(((

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na post!
    Wszystkie stylizacje są eleganckie i mega kobiece :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba taki typ posta, aczkolwiek wolałabym gdybyś pokazywała też buty, tak jak jest na piątym zdjęciu. Wtedy wiedziałabym jakie buty można dobrać do stroju.
    Pozdrawiam Ewa;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu ile tego :) super są :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł! Wyglądasz genialnie, pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę jesteś śliczna :))
    Gdybym miała wybierać jedną rzecz, która najbardziej mi się spodobała, to byłaby to spódniczka z pierwszej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczna, a stylizacje cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysl.a da rade robic zdjecia zeby cie bylo widac w calosci? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super! Każda stylizacja mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzka z pierwszej stylizacji jest ciekawa, szukam jej na stronie sklepu od dobrych 20 minut i nigdzie nie widzę :(.

    OdpowiedzUsuń
  24. supr masz swweinty styl !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *