czwartek, 26 czerwca 2014

zakupy kosmetyczne

Witajcie Kochane!

Ostatnio pokazywałam Wam zakupy ciuchowo-miszmaszowe :)
Teraz przyszła pora na kosmetyki.

w kerfurze dorwałam ostatnio za 10 zł skarpetki złuszczające. Jakiś czas temu stały się one dość modne na YT i blogosferze, nie chciałam zamawiać droższych wersji w internecie więc bardzo się ucieszyłam, że dorwałam je za tak niską cenę. Niestety muszę chwile jeszcze poczekać na zrobienie sobie zabiegu ponieważ musiałbym chodzić cały czas w krytych butach przez to, że schodziłaby mi skóra. W tej chwili biegam codziennie w sandałkach i nie chcę sobie tego odmawiać :)


azjatycka maseczka kupiona w hebe


dwa produkty zakupione w Hebe
samoopalacz w piance z Dax, miałam już ten kosmetyk i świetnie się sprawdzał, kosztował tylko 10 zł.
lakier do paznokci nie znanej mi firmy o pięknym kolorze i matowym wykończeniu za 14 zł



produkty rossmannowskie, zmywacz i suchy szampon - oba uwielbiam!


puder Synergen, idealny do poprawek w ciągu dnia.


podczas zakupów w nowo otwartym rossmannie dostałąm żel Palmolive (tak na marginesie pozdrawiam moją czytelniczkę, którą tam spotkałam - odezwij się)

szampony z biedronki za 3,50 (chyba) 
dają radę!


z racji tego, że w mojej biedrze skończył się nie wiadomo czemu płyn micelarny (mój ulubiony) byłam zmuszona kupić inny w rossmannie, na promocji był garnier i za butle 400 ml zapłaciłam ok. 13 zł


nowa seria z ziaji do cery problematycznej z liśćmi manuka.
dwa zestawy zakupiłam po 11,50 każdy, w sklepie firmowym Ziaji




to chyba na tyle, pewnie o czymś zapomniałam, ale trudno :)

buziaki,
Gosia!

33 komentarze:

  1. W moim Hebe jeszcze nie ma tych maseczek. Jaka jest ich cena? Nowa seria Ziaja mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego samoopalacza :) a puder z rossmanna znam i calkiem calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta nowa seria z Ziaji. Jestem ciekawa jak będzie Ci się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, w którym Hebe kupiłaś tą maseczkę? Ja byłam wczoraj w Hebe przy dworcu Wileńskim i nie było tam takich.

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz częściej widzę na blogach właśnie zakup nowej serii Ziaji, sama jestem jej bardzo ciekawa i czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor lakieru :)
    puder jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny lakier :) garnier to moj ulubienice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam zestaw z Ziaji :D Na razie się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam ten micel w promocji, jestem ciekawa czy będzie tak fajny, jak mój ulubiony Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja cały czas ubolewam nad tym, że nie mam w pobliżu Hebe... Zawsze muszę mieć zapas tych suchych szamponów Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia, ja mieszkam tak blisko Ciebie i co wychodzę na miasto/ do Galerii to mam nadzieję, że Cię spotkam i jeszcze mi się nie udało :/
    Rossmann w GM daje radę, wreszcie nie trzeba będzie pomykać po Eveline/Revlon na Korotyńskiego:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem tych skarpetek
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdublowało nam się kilka rzeczy, bo i ja kupiłam skarpetki oraz zestawy ziaja. Skarpetki już zrobiłam i czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kosmetyków Ziaji ale te wyjątkowo mnie ciekawią! Muszę je dopaść, a ostatnio gdy przechodziłam obok ich sklepu nawet nie wiedziałam o ich istnieniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten samoopalacz, bardzo tanio go kupiłaś, ja w Naturze płaciłam 19 zł! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy :). No to będzie testowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie ten lakier ;) muszę i ja gdzie poszukać tych złuszczających skarpetek ;)
    Chciałam kupić całą serię tych kosmetyków z Ziaji, ale w sklepie internetowym został wyprzedany, a stacjonarnie jeszcze nie widziałam ;) ale mam nadzieję, ze zrobisz jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten szampon suchy jest tragiczny, Batiste o wiele lepsze.
    Też musze kupić sobie takie skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  19. lakier ma cudowny kolor , widzialam na instagramie !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te szampony z biedry te zapachy są rewelacyjne a do tgo całkiem ok zmywają nawet oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak u Ciebie się sprawdza Ziaja? :) Muszę przyznać, że osobiście jestem bardzo zadowolona, ale nie chcę zapeszać zawczasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gosiu .pisalas kiedys na blogu ze kawa Douwe Egberts smak karmel,szalu nie robi.na insrtagramie natomiast,ze jest najlepsza,wiec jak jest z ta kawa dobra czy nie??pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Granat mój hit ! Zdrowy i pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu ja przez Ciebie zbankrutuję :D zawsze wynajdujesz takie fajne rzeczy czy to z kosmetyków czy ubrań/dodatków, a ja na widok wielu z nich czuję że też koniecznie muszę to mieć :D haha

    OdpowiedzUsuń
  26. W promocji są po 3,99 bardzo dobre. Ja zakupiłam z aloesem bardzo dobrze spełnia swoje zadanie, nawilża bardzo dobrze skórę. Zakupię chyba wszystkie które są.

    OdpowiedzUsuń
  27. pudru używam właśnie tego tylko 05 i jestem zadowolona, samoopalacze tak bardzo mnie straszą. Chciałabym użyć, ale obawiam się smug, czy plam. Z racji, że pracuję w solarium od czasu do czasu korzystam z takiego rodzaju opalenizny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam ciekawa tego płynu micelarnego z Garniera... napisz proszę coś o nim jak już poużywasz :)



    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  29. Gonia. używasz tyle kosmetyków do twarzy .a masz straszną cerę.i.LLepiej zainwestuj w dermatologa ,a nie ukrywaj pod makijażem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. tez kupilam maske zlyszczajaca, ale z L'biotici. Narazie boje sie jej uzyc, dlatego poki co zaaplikowalam ja mojemu chlopakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  31. i biegnij dzis do biedronki, bo jest duza butla 400ml tego plynu micelarnego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *