poniedziałek, 23 czerwca 2014

zakupy : ubrania i dodatki

Witajcie!


Ostatnio ostro wkręciłam się w wyprzedaże, które nie tak dawno się zaczęły, udało mi się upolować kilka perełek, które chętnie Wam pokażę.



 naszyjnik h&m 25 zł



bluzka ze sklepu Butik, kupiłam ją za 17 zł. pudrowo-czarna. bardzo ładnie wygląda z dżinsami czy spódniczką.





spódniczka dresowa House, 50 zł 
idealna do trampek, brakowało mi w szafie sportowej spónicy.
ta jest idealna.



spodnie tally weijl 59 zł
super wygodne i bardzo mi się podobają,






torba new look 60 zł przeceniona ze 150 zł
bluzka house 19 zł
trampki to również dość nowy zakup - bazarek 35 zł






kolczyki Cubus 20 zł



naszyjnik Cropp 15 zł


opaska - stoisko w galerii Mokotów 6 zł


przepiękna spódnica z Sensei 
http://www.senseidesign.pl/

marzyła mi się spódniczka z pianki !
jest idealna i uszyta na miarę!
nie gniecie się i przepięknie się układa!







czapka house 19 zł

sprawdzi się idealnie na wycieczki rowerowe!







 koszulka #selfie
bazarek




wieszak na biżuterię, sklep Tiger 6 zł




bluzka z sh za 10 zł, nie wiem z jakiej jest firmy



top we flamingi <3
idealny na plażę!
new yorker 20 zł



i poduszka z Flamingiem
empik 20 zł :)


 dwa kubki do kolekcji : 
pepco, empik :)





a Wam co udało się upolować?

buziaki

Gosia

78 komentarzy:

  1. Spódniczka z Sensei rzeczywiście piękna, ale chyba nie byłabym w stanie dać za nią 240 zł :(
    widać, że wyprzedażowe łupy udane, zazdroszczę Ci takiego szczęścia, u nas same szmaty pozostawały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata tę spódniczkę piankową prawdopodobnie dostała free. Jeśli jestem w błędzie to przepraszam. Niech się Gośka wypowie.

      Usuń
    2. Myślę, że nie muszę się tłumaczyć z takich rzeczy, mogłam ją kupić (przecież pracuję więc należy mi się), mogłam dostać od faceta (miałam ostatnio imieniny) albo równie dobrze mogłam ją dostać od firmy. Moim zdaniem nie ma to zbytnio znaczenia :) pozdrawiam

      Usuń
    3. no i widzisz tu jest problem bo inne blogerki jeśli dostaną coś w ramach współpracy to mówią o tym otwarcie. Wszystkie korzyści jakie masz czyli np. ta spódniczka czy kosmetyki, które dostałaś są dzięki temu, że ktoś tu w ogóle zagląda.

      Usuń
    4. i ja również się z tym nie kryję, ale nie prowadzę bloga by coś dostawać za free, to nie o to chodzi moja droga :)
      z prowadzenia bloga nie mam żadnych korzyści, prowadzę go charytatywnie.

      pozdrawiam!

      Usuń
    5. Charytatywnie...

      Usuń
    6. tak, blog niestety nie jest moją pracą, a szkoda..

      Usuń
    7. dostałaś, kupiłaś, co za różnica. prowadzisz bloga charytatywnie? hmmm dziwne stwierdzenie. jak zobaczyłam cenę tej spódniczki to od razu przypomniałam sobie jak mówiłaś o conversach, że nigdy nie zapłaciłabyś ponad 200zł za buty więc nie dziw się, że komentarze są jakie są :)

      Usuń
    8. zaraz się okaże, że robisz łaskę prowadząc bloga

      Usuń
    9. Charytatywnie? To oddaj spodnice biednym dzieciom. To znaczące czy ja kupilas czy dostałaś bo szczerze to czy wydalabys 240 zl na nią? Jak większość ciuchow kupujesz na targu albo w lidlu :/

      Usuń
    10. a nie dostałaś przypadkiem jakiś czas temu kilka produktów od rimmela? i wczoraj się chwalilaś kolejnymi prezentami od rimmela. To przecież dzięki blogowi.

      Usuń
    11. skoro spódniczkę dostałaś za fred od firmy i uważasz, że to nie dzięki blogowi to napisz co trzeba zrobic zeby ją też w taki sposób dostać mądralo.

      Usuń
    12. Aha, czyli jak już kupujesz coś drogiego i markowego, to trzeba wywalić wszystkie tanie ciuchy i na odwrót? :D Dobry gust polega chyba na tym, by umieć połączyć rzeczy drogie i tanie.

      Skoro dziewczyna pracuje to chyba może sobie pozwolić na spódnicę za 240 zł. Ja też zazwyczaj kupuje tanie ciuchy (i tak 90% jest szyta w chinach, wzory dostępne w Zarze są później kopiowane przez inne tańsze sieciówki, wystarczy poczekać kilka miesięcy), ale jeśli coś mnie zachwyci to jestem w stanie zapłacić więcej. Może spódnicę dostała w prezencie (niekoniecznie od producenta), a może kupiła ze zniżką - jakie to ma znaczenie? Spódnica pasuje do jej stylu i uważam, że nie ma ściemy w zachwytach na jej temat.

      Usuń
    13. Ja pierdzielę, ale się czepiacie dziewczyny! Prowadzi bloga, komuś z firmy się podoba i chce współpracować, więc w czym problem? Normalnie ludzie mnie czasem słabią z tą zawiścią :/

      Usuń
    14. PS: Podoba mi się bardzo ten różowy kubek. To z Empiku? Muszę koniecznie tam zajść!

      Usuń
    15. Masakra z tymi ludźmi... Dziewczyna prowadzi super bloga pokazuje swoją twarz ubrania wnętrze i dusze w nim. Chyba wchodząc tutaj robicie to bo Wam się tutaj podoba. Co z tego ze dostaje za darmo. Niech nawet dostaje wszystkie rzeczy za darmo to jest jej sprawa i firm które chcą jej dawać te rzeczy. Załóżcie sobie blogi tak świetne jak jej i zobaczycie czy ktoś do Was napisze ;)

      Usuń
  2. wow jakie cudeńka idealnie wszystko do ciebie pasuje :-)
    bużka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne rzeczy ! uwielbiam twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to zawsze znajdziesz same cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zacznę Ci wysyłać pieniądze żebyś wynajdywała mi takie perełki ! :D t-shirt i szara spódniczka boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest świetny pomysł, ale czy Gosia się na to zgodzi?:)

      Usuń
  6. Ale wszystko takie urocze i słodkie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana na którym bazarku kupiłaś tą bluzkę selfie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I zrob cos z wlosami bo wyglądają jak jeden wielki kołtun ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, tyle cudowności. Masz rękę do dobrych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie ci zazdroszczę :p tyle fajnych rzeczy udało ci się kupić za małe pieniądze ; p najbardziej zazdroszczę naszyjnika z h&m u mnie nawet takich nie było ;/ śliczne tez te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy, sama też kupiłam sobie tę spódniczkę szarą, świetnie się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, a może post o tych ulubionych bazarkach w Wawie?:) szczerze mówiąc mieszkam w Warszawie i nie znam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedz na Bakalarską.

      Usuń
  13. Gosia ten naszyjnik z H&M jest biały czy różowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam tylko czarne, a były u Ciebie białe??

      Usuń
    2. były białe, czarne i różowe :)

      Usuń
  14. Ale zakupy zazdroszczę tylu perełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć tylu perełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zakupy zazdroszczę tylu perełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie Ty potrafisz fajne i tanie rzeczy wyszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle cudnych rzeczy :D To we flamingi całkiem ciekawy, zabawny wręcz bym powiedziała :D
    Spodnie z Tally i ja mam bardzo wygodne. Koszulka z selfie mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko Twoje posty są cudowne, masz styl, klasę i do tego piękną urodę, chętnie będę tu zaglądała :) W przyszłym tygodniu będę w Warszawię i na pewno odwiedzę bazarek, na którym kupujesz te piękne rzeczy :) Pozdrawiam :) Monika.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się podoba :)
    Też mam ostatnio fazę na flamingi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta torba w moim odczuciu jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nie dostanę w Housie tej koszulki "Dreams" to OSZALEJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nie dostanę już w Housie tej koszulki "Dreams" to OSZALEJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, że jeszcze powinna być :)

      Usuń
    2. Też po nią dzisiaj poszłam i niestety została ostatnia sztuka rozm. L :(

      Usuń
  24. wszystko bym Ci z chęcią podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o ja Cię.... :D ile piękności <3
    ja narazie jestem na odwyku ;) chociaż jestem pewna, że długo tak nie wytrzymam o_o

    OdpowiedzUsuń
  26. Top we flamingi idealny do flamingowego manicure, który wrzuciłam Ci na fb - teraz tylko flaminga na smycz, a jak się zmęczy to na flamingową poduchę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosia Ty po prostu jesteś zakupoholiczką nie umiesz wyjść ze sklepu bez niczego, zawsze coś kupujesz. A szafa pęka w szwach... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. odpisujesz mega chamsko... ja wiem że inni też może nie za miłe dają komentarze ale Ty blogerka powinnaś mieć trochę dystansu i klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet teraz odpisałaś mało inteligentnie

      Usuń
    2. A czytac nie umiesz?

      Usuń
  29. Przesłodkie kubeczki:) Ja dopiero zaczynam polowanie na wyprzedażach. Gosiu obserwuję od daaaawna ale nigdy nie komentowałam. Rób dalej to co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty to masz gust :) Dzisiaj też chodziłam trochę po sklepach, ale prawdę mówiąc najbardziej do gustu przypadły mi rzeczy z Empiku - dawno tyle cudownych rzeczy nie miałam ochoty kupić jak dzisiaj, wyszłam m.in. z kolejnym uroczym kubkiem :) Poza rzeczami zniżki też robiły wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. tak Ty.. nie wyglądasz na niemiłą a tak odpisujesz

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo hausowa bluzeczka i czapeczka ...:D T-shirt z nadrukiem #selfie genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te Twoje posty <3 Za każdym razem chcę wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacja, piękne zdjęcia i same fantastyczne rzeczy. dawno nie byłam na porządnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  35. Mozna wiedziec ile masz lat ? Bo wszystko jest takie rozowe i slodkie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach tyle szczęścia :) Wszystko mi się podoba :)
    Nie przejmuj się tymi komentarzami. Zażenowanie mnie ogarnia kiedy je czytam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Łupy świetne za korzystną cenę :) Świetna ta bluzeczka z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zakupy... urocza jest ta czapeczka...

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko bym Ci zabrala :D Wyglądasz mega pięknie, cudowny masz styl, bardzo mi się podoba ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko bym Ci zabrala :D Wyglądasz mega pięknie, cudowny masz styl, bardzo mi się podoba ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  41. ,nie jesteś taka słodziutka za jaką uchodzisz w internecie.0.. koleżanka z klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez znam ja ze szkoly . Zupelnie inny czlowiek ...

      Usuń
  42. Czapka jest prześliczna. Masz talent do szukania dodatków! Jak zawsze kiedy chce coś takiego kupić nigdy nic ciekawego mi się nie trafia:(
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. czemu mój komentarz się nie ukazał ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko mi się podoba - wszystko ;) uwielbiam takie posty.

    Najbardziej podoba mi się biżuteria z H&M i spódniczki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Haha ile ty masz lat zeby w takiej czapce chodzic? 5 czy 6 haha?

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko cudowne ♥ uwielbiam cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeja jak czytam te ANONIMOWE komentarze to normalnie śmiać się chce:) Szkoda, że nikt pod nickiem się tak nie wypowie:) Dla mnie jesteś cudowna!:) Spódniczki oby dwie są cudne!;) Tą z House też chciałam kupić, ale w końcu uciekła mi sprzed nosa:( Muszę się wybrać na jakieś zakupy bo moja szafa przepełniona starociami jest :(
    Pozdrawiam Cię cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *