sobota, 26 lipca 2014

9 zestawów

Witajcie Kochane!
Wiem, że zaniedbuję bloga, jest mi głupio z tego powodu.. Brakuje mi czasu.
Ten tydzień spędziłam na mazurach, pierwszy raz w życiu pływałam na żaglówce, zwiedziłam wiele miejsc, odpoczęłam i korzystałam z pięknej, słonecznej pogody. 

Dziś mam dla Was post z kilkoma strojami dnia, robionymi telefonem, może w tym tygodniu uda mi się przygotować posty ze strojami dnia z pleneru, gdzie wszystko dokładniej widać :)

spodnie vero moda
bluzka lumpeks
marynarko-płaszczyk bershka

strój na luzie, spodnie ze strony http://www.6ks.com/ 
bluzka https://www.facebook.com/Neskygreen?fref=ts
torba new look


sukienka sheinside.com


bluzka i spódnica lumpeks
torba new look

bluzka lumpeks
spodenki przerobione z długich spodni

bluzka bazarek
spódniczka house

bluzka lumpeks
spodnie tally weijl
ramoneska sheinside
koturny biedronka
torba new look

spodnie i bluzka 6ks.com

bluzka butik
spódniczka https://www.facebook.com/bysenseidesign?fref=ts



miłego weekendu
buziaki,
Gosia

25 komentarzy:

  1. nie wysiliłaś się Gonia, wrzucasz ciągle te same nudne fotki..mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten czerwony żakiet z berschka to teraźniejsza kolekcja ! Boski chce!

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ten płaszczyk z pierwszej fotki to nowa kolekcja jak tak to jaka jest jego cena i dostepne kolorki .Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne te stroje:D podziwiam ze potrafisz chodzic na takich obcasach:D ja bym do wszystkiego pewnie wybrala sandaly na plaskim obcasie albo baleriny:D pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, zestawy są super. !!! Krótkie jeansowe spodenki plus biała bluzka strzał w 10. Gdzie w Warszawie są lumpeksy, które mają takie odjazdowe rzeczy, które Ty prezentujesz na blogu ???
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam Cię dziś przy Metrze Politechnika na przejściu dla pieszych- chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby Mikołajki? ;) Bardzo lubię Twój styl, masz mnóstwo wdzięku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne stylizacje, masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, szkoda, że ignorujesz swoich czytelników już od dłuższego czasu... Zawsze lubiłam Twoje posty, jednak teraz nie zamierzam dalej odwiedzać Twojego bloga. Rozumiem brak czasu, własne życie, jednak nie sądzę, aby dużym wysiłkiem było napisać krótką informację, tak jak robiłaś to wcześniej, chociażby że wyjeżdżasz, bądź zawieszasz bloga na pewien czas. Nie zależy Ci na czytelnikach, posty również się zmieniły, stały się takie "na siłę". I naprawdę nie rozumiem zapewnień "o regularnym prowadzeniu bloga", są niedorzeczne. Mimo wszystko, życzę powodzenia. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha dobre... ja wchodzę na jej bloga bo lubię jej stylizacje i w cale nie przeszkadza mi to że czasami dłużej nie pisze nie każdy siedzi przed komputerem tyle czasu co Ty i nie każdy sprawdza co chwila czy ktoś coś napisał na blogu. Trzeba mieć własne życie realne a internet, blog, czytanie czegoś w necie to tylko dodatek. Kto normalny obraża się na kogoś kogo nie zna tylko dlatego ze ta osoba nie robi wpisów codziennie no żałosne po prostu. Może załóż własnego bloga i będziesz co 5 minut ns nim coś pisać?

      Usuń
    2. No tak, to niech pisze raz na miesiac. Zgadzam sie absolutnie, ze sa na sile, ze od kilku postow pisze, ze juz bedzie regularnie i wychodzi jak zawsze. Ja rowniez odpuszczam, a szkoda.

      Usuń
    3. może raz na miesiąc a może raz na rok, pisze tyle na ile jej czas i chęci pozwalają.

      Usuń
  10. bardzo ładny płaszczyk z bershki, kupiłaś go nie dawno? bo chciałabym podobny ale nie wiem czy jeszcze są dostępne w sklepach ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Za rzeczy z sheinside þlacisz sama czy dostajesz kupony do wykorzystania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie, że dostaje bony do wykorzystania a wypisuje, że nie ma korzyści z prowadzenia bloga.

      Usuń
    2. a co zazdrość dupę ściska.

      Usuń
    3. bez przesady, te ciuchy są kiepskiej jakości. Przyłączam się do pytania Małgorzato, dostajesz te ciuchy za darmo wiec dlaczego piszesz ze nie masz zadnych korzysci z prowadzenia bloga?

      Usuń
  12. istna zenada ten blog. kiedys wchodzilam bylo ok ale teraz wszystko robione na pale, mi sie nie podobaja tego typu posty o STYLIZACJACH na ktorych wygladasz wszedzie tak samo, na dodatek nie odpisujesz na komentarze. chyba juz setki razy cos napisalam i nie dostalam zadnej odpowiedzi. co tez dyskwalifikuje ;) nie masz czasu to usun tego bloga i nie karz innym nabijac ci wejsc na bloga poprzez wchodzenie i sprawdzanie czy PRZYPADKIEM nie dodalas jakiegos posta. bardzo nie podoba mi sie taka olewka, obiecywanie. WIECEJ TU NIE ZAJRZE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zaglądaj jeżeli posty ci sie nie podobają, łaski nikomu nie robisz. Na necie cała masa blogów. A czy ma usunąć czy nie to ty o tym nie decydujesz.

      Usuń
  13. Ta bluzka biała z lumpeksu powala, nie wiem jak Ci się udało wychwycić takie cudo, zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. przegladnelam sobie twoje posty starsze i trzeba przyznac ze sie wyrobilas! w pozytywnym sensie, styl na plus, zdjecia na plus, makijaz na plus, tylko niezmiennie od 4 lat co pare notek przepraszasz za nieobecnosc hehe;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *