sobota, 5 lipca 2014

czerwiec na zdjęciach

Hej!

Czerwiec był dla mnie bardzo dobrym miesiącem, pełnym pracy, z której jestem bardzo zadowolona. 
W ubiegłym miesiącu poszalałam też na wyprzedażach ale nie żałuję i jestem zadowolona z każdej rzeczy. Ubrania jakie kupiłam będę pokazywać systematycznie na blogu.
Wiem, że jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to już widziałyście te zdjęcia ale wiem, że są też osoby, które nie korzystają z tej aplikacji i bardzo chętnie oglądają tego typu posty na moim blogu.

tak wyglądał mój czerwiec na zdjęciach : 


zestaw idealny

buty z housa za 49 zł :)

uwielbiam buty :)

dresowe spodnie z azjatyckiej strony które bardzo polubiłam :) http://www.6ks.com/color-block-elastic-pants_d4644.html

zegarek geneva

kawa <3

case na telefon (allegro)

ulubione! http://fashionmuffin.pl/

ulubione sandałki! house

ahhh te promocje

drugie śniadanie

Dodaj napis

z oreo

na sportowo


strój dnia ze spóniczką z preska24.pl

sukienka preska :)



rimmelki <3

małe zakupy :)

wiecznie z siatami

najlepszy!


selfie :)

strój dnia

koturny z biedronki :)


kochane szczeniaczki!

na luzie:)

tak, to moje ulubione spodnie!

kotek znajomego

zakupy za 3 zł (Empik)

bułeczki maślane! 





odpoczynek

zakochane gołąbeczki

chałka <3

taka praca :D

arbuz + czerwona cebula + feta!

biały rimmelek

witaminki



rimmel rozpieszcza


ulubina! jednak.. :)



ahhh ten zapach!


zawsze znajdę czas na kawę :)

lubię :)

detale :)

flamingowe chusteczki! 
lubię :)

mój nowy kolega :)

mniam

matowy ulubieniec!

mniam

domek na biżuterię

<3





najlepsze śniadanie!



diamenty za 20 zł z cubusa :)



Dodaj napis



dobrze mi :D

omomomomo

niezbyt zdrowe jedzenie w pracy 

chcę być piękna:D

poszłam po cheb i mleko.. 





pepco/empik

selfie







lubię dostawać paczki!


lubię!

boję się użyć!

fonsy:D


troszkę słodkości dostałam


takie szkolenia to ja rozumieeeem


















sushi <3


w pracy dobrze karmią <3










<3

64 komentarze:

  1. Mega Wam blogerkom zazdrościłam tych zakupów, ale odkąd pracuje to już nie : P dla wścibskich tez pracuje w podobnej pracy i za same weekendy pt-ndz wychodzi mi na czysto 1800 :D takze dalej się śmiejcie z takiej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhmmm. Na nocnych zmianach chyba

      Usuń
    2. Co to za praca??

      Usuń
    3. na nocnych zmianach na pewno się o wiele lepiej zarabia :)

      Usuń
    4. hostessa, praca od 10-20 od pt do ndz, niestety nie jest to umowa o pracę

      Usuń
    5. I jak nie wierzycie.,to moge zrobic zawsze zdjecie umowy, oczywiscie z zamazana nazwa firmy :P

      Usuń
  2. Gonia skąd jest ten piękny złoty zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem jedną z tych osób, które pomimo śledzenia Cię na instagramie uwielbiają czytać posty z miesiąca na zdjęciach i oglądać je po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biały kolor na paznokciach, ta bluzeczka biała falbaniasta kot<3 i koturny z biedronki te ż świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ty masz gire wielka w tych kajorach z housa obrzydliwe i malo kobiece

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu to nie hejt tylko ciekawosc. pamietam Twoj post o diecie, gdzie pisalas, ze masz alergie na gluten i boisz sie wszystkiego co pszenne i od lat tego nie tykasz. pomyslalam wtedy, ze znam ten bol, oczywiscie alergia na gluten stala sie ostatnio bardzo popularna wsrod gwiazd a ja wiem czym jest naprawde, u mnie to oznacza akurat brzuch wielkosci pilki i przeraźliwe bóle plus kilka innych "atrakcji". a teraz na co trzecim zdjeciu u Ciebie bułeczki, rogaliki, ciastka, tosty, chałwy...nie wiem o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie jestem na diecie bezglutenowej :) wróciłam do normalnego jedzenia i jest wszystko ok:)

      Usuń
    2. oooo jak fajnie:):) mi sie marzy takie chrupiace pieczywo z masłem i jagodzianka :) fajnie, ze Ci przeszło to daje nadzieje, ze moze i u mnie sie uspokoi kiedys:)

      Usuń
  7. Gośka wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu czy mozesz zdradzić gdzie pracujesz? tzn mniej więcej w jakiej branży? Jesteś obecnie moją ulubioną blogerką, gdyż nie świecisz na fotkach samymi drogimi markami, a mozna podpatrzeć u Ciebie ciuchy m. in z Biedronki, Lidla itp. a nie tylko Michaele Korsy czy Diory:)
    Pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) o pracy możemy porozmawiać na priv :)

      Usuń
  9. jestes przeeeesliczna. nie moglabym przejsc obok ciebie obojetnie, mimo ze jestem kobieta haha:D sliczna twarz i figura;) i mimo tych wszystkich hejtow ze jestes zbyt slodka, ja mysle, ze to urocze, bo widac ze lubisz taki styl i to jestes ty i nic nie udajesz tutaj na tym blogu. mam malo dyskretne pytanie:P ile masz wzrostu i jaka wage? wiem, ze jestes dosyc wysoka 170 cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za miłe słowa :)

      mam 173/4 cm i ważę w tej chwili ok. 60 kg :)

      Usuń
  10. UWIELBIAM TWOJ STYL, wszystko mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Gosiu,

    śledze twoj blog regularnie i musze przyznać ze ostatnio jakoś strasznie promieniejesz:) Widac ze jestes szczesliwa i to bardzo dobrze, ale dodatkowo wydaje mi się ze jeszcze wyładniałas:)

    Tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu gdzie pracujesz?? Chciałabym robić to co ty! Gdzie mam sie zgłosić? Pomóż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd możesz wiedzieć, że chcesz robić to co ja skoro nie wiesz czym się zajmuję :) ?
      nie umiem Ci chyba pomóc :(

      Usuń
    2. Bo też bym chciała chodzić w różne miejsca itp. Nie mozesz mi pomóc? To nie wiesz gdzie pracujesz i jako kto? :/

      Usuń
    3. jak już to moze na priv o tym porozmawiajmy :)

      Usuń
    4. Dobrze. Napisze emaila :)

      Usuń
  13. Uwielbiam taką ilość zdjęć :) Cudowne te brzoskwiniowe koturny, nigdy bym nie pomyślała, że są z Biedronki.
    Jaki jest numerek tego różu z Wibo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, w którymś poście o nim pisałam ,niestety nie mam go teraz pod ręką by Ci napisać :(((

      Usuń
  14. Uśmiechnęłam się po przeczytaniu tekstu: "poszłam po chleb i mleko" ;), niemniej jednak u wielu kobiet tak właśnie jest... u mnie zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te podsumowania, czytam/oglądam z ciekawością :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Goniu świetny blog!!! Super inspiracje! Napisz proszę co stosujesz na ciało, bo masz piękny kolor skóry!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      w tej chwili jestem opalona, na nogach często gości samoopalacz z perfecty :)

      Usuń
  17. Hej, czy ten złoty zegarek zamawiałaś na allegro? Jęsli tak, bardzo proszę o linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, kupiłam go stacjonarnie ale są na allegro, wpisz geneva :)

      Usuń
  18. Sandałki są cudne ! :)
    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy prowadzenie bloga polega tylko na pokazywaniu i chwaleniu się zakupami ciuchowymi bądź kosmetykami jakie to płytkie:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog jest tylko o tym ?

      Usuń
    2. A o czym w takim razie jeszcze? Haha daj choć jeden przykład. Ciągle ciuchy i kosmetyki

      Usuń
  20. Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka postów temu zapowiadałaś regularne wpisy na blogu. Rozumiem, że masz swoje życie i swoje sprawy, więc może następnym razem nie rzucaj słów na wiatr. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę prowadzić bloga regularnie :)

      Usuń
    2. To nie zaczynaj kolejnego posta od przeprosin i obietnic bo niedługo nauczymy się tej żałosnej formulki na pamięć

      Usuń
  22. http://claudine2110.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu uwielbiam twoje zdjecia i twoj styl;) prosze pisz zawsze z kad masz te fajne ciuchy ;) wszystkooo mi sie podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te wpisy u Ciebie. Masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też uwielbiam buty i torebki, fajny mix, widać, że lubisz pastele.

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty z House ge-nial-ne! A Gucci Guilty też uwielbiam i właśnie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia- bardzo lubię podglądać Twoje zakupy :) Jestem ciekawa, czy jesteś zadowolona z lakierów Rimmela? Buziak od imienniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiem, że mam zapłon, ale szukam case'a na telefon i chciałabym się dowiedzieć jak znalazłaś to cudo, które widnieje na zdjęciu xd :D
    PS wspaniały blog, trafiłam DOPIERO dzisiaj ale czytam i czytam i WOW <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *