sobota, 12 lipca 2014

kosmetyczni ulubieńcy czerwca

Witajcie Kochane!

Znowu Was zaniedbałam, tak jak już wspominałam dużo pracuję i wolne chwile spędzam inaczej niż na prowadzeniu bloga, mimo wszystko mam sporo zaległości, które chciałabym bardzo nadrobić. 

Dziś przedstawię Wam moich ulubieńców czerwca, troszkę spóźnionych ale są godni uwagi :)

płyn micelarny z Garniera
kupiłam go ponieważ był na promocji w Rossmannie, nie pamiętam za ile dokładnie ale coś ok. 13 zł, dodatkowo w Biedronce nie było micela z BeBeauty więc padło na ten. Jest na prawdę godny polecenia i świetnie zmywa makijaż oczy jak i całej twarzy, nie uczula, nie szczypie w oczy, nie podrażnia, dla mnie idealny i jak jeszcze trafię na niego gdy będzie na promocji to z chęcią go kupię, ponieważ jest to duża 400 ml butla, do tego różowa, bardzo ładna :)


Ziaja, krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

kupiłam go ponieważ bardzo zaciekawiła mnie cała seria z liśćmi manuka, mam 4 produkty z tej serii, nardzo mi przypasowały a krem sprawdza się rewelacyjnie, odkąd go używam pojawia mi się mniej niespodzianek, skóra jest rozjaśniona i promienna, używam go tylko na noc, jestem pod wrażeniem, że nie przesuszył mi skóry, mimo wszystko nawilżam ją i stosuję na dzień filtry.
Produkty z tej serii kupiłam w sklepie firmowym Ziaja, dodatkowo mają bardzo niską cenę ponieważ za zestaw z dwoma produktami z tej serii zapłaciłam ok.12 zł


ISANA suchy szampon - mój ulubieniec wszech czasów!
nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej łazience, używam go regularnie między myciem włosów, dzięki niemu nie muszę myć ich co dwa dni. Świetnie podnosi włosy u nasady i absorbuje sebum. Jest to najtańszy produkt z tej kategorii i dla mnie spełnia swoje zadanie w 100% 


Z.one concept fluid gloss - serum zabezpieczające włosy, przepięknie nabłyszcza, przeciwdziała puszeniu się włosów, wygładza i jest bardzo wydajne.


3 ulubione lakiery (od lewej) : Rimmel Rita Ora 703 white hot love, Kinetics Raspberry Cream (matowy lakier) i Rimmel Rita Ora 203 lose your lingerie


703 biały


różowy matowy Kintics




i bladoróżowy 203 :)




kredka z Rimmela, używana przeze mnie do robienia kresek na górnej powiece.


wielkie zaskoczenie, tusz z Wibo PANORAMIC LASHES - świetnie wydłuża i pogrubia rzęsy!
efekt sztucznych rzęs murowany!


Odnalazłam w pudle z kosmetykami zamknięty jeszcze podkład z Rimmela Match Perfection, bardzo załuję, że wycofali tą żelową wersję, jest dla mnie idealna, prześwietnie wygląda na skórze, idealnie kryje i matuje. W tym miesiącu to on królował na mojej twarzy :)


korektor rozświetlający pod oczy z Sephory. Idealnie stapia się ze skórą i kryje sińce pod oczami. 



Koniecznie dajcie znać jacy byli Wasi ulubieńcy!

buziaki,
Gosia

37 komentarzy:

  1. Sory ze pytam ale kiedy zmienialas ostatnio posciel od 3 mies na fotach jest identyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że przepraszasz na wstępie, nie odpowiadam na tak durne pytania :)

      Usuń
    2. Pytanie dosc dziwne ale tez o tym pomyslalam .?posciel zmienia sie raz na tydzien. A u ciebie goska juz od paru miesiecy jest ta sama :/ ale co kto lubi

      Usuń
    3. nie ma czasu.... zarobiona :D

      Usuń
    4. haha ja kupiłam 3 komplety ulubionej poscieli z Ikei ale jakby ktoś tego nie wiedział to od 2 lat mam te sama niezmienianą posciel fuuuu. ;););) co za durne pytanie. rece mi opadły bardzo nisko. pozdrawiam Gosiu :)

      Usuń
    5. To cymbały ,że widzicie tą samą pościel na fotkach nie świadczy ,że ktoś jej nie zmienia. Mogła mieć drugi komplet na zmianę lub uprać z rana a wieczorem założyć. Ale widać myślenie dla niektórych to wysiłek ponad normę, wiec nie ma co się dziwić ,że głupie pytania zadają.

      Usuń
    6. Ludzie nie macie innych problemów? Może pierze, suszy i zaklada spowrotem? ;)

      Usuń
    7. a może ma kilka zestawów? :D

      Usuń
    8. matko a co was obchodzi kiedy zmienia? a może pierze co tydzień ? co za ludzie, co za świat.

      Usuń
    9. ojej ale macie problem;/
      skąd jest ta pościel ??jest przepiękna;)

      Usuń
  2. Nono sporo tych ulubieńców ! Prześliczne zdjęcia, zakochałam się w pokoju w tle ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ile zaplacilas za ten samoopalacz w piance?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrobisz posta jak pielęgnujesz paznokcie? Piękny kształt :) Suchy szampon z Isany jest the best! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie nie zajmuję się nimi w ogóle :)

      Usuń
  5. Mogę szczerze polecić ci podkład od dr Ireny Eris Provoke Matt do cery mieszanej! Rewelacja choć drogi to jest naprawdę wart swojej ceny! Najlepsza moja inwestycja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie jakos nie umiem przekonac do suchego szamponu. mialam z timotei i mimo ze dzialal dobrze, to i tak czulam sie jakos dziwnie ze swiadomoscia ze mam nieswieze wlosy;p moze sprobuje tez tego z isany;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Goniu to wzieliscie slub z Kamilem?:) coa to za piekne zdj na insta?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samoopalacza z Dax'a używałam przez baaardzo długi czas, od początku mojej przygody ze sztucznym słońcem, zawsze do niego wracam :) Ostatnio jednak "zdradzam go" ze spray'em z Venity i z rossmannowskim Sun Ozon. Venitę bardzo polecam, ale niestety jest mało wydajna (jak to spray'e...). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam na Twoim instagramie i żenada.... ludzie Ci gratulują, życzą szczęścia a ty ich lekceważysz... wgl. nie wierze w to że wzięłaś ślub bo jak można w tak ważnym dniu robić takie zdjęcia... i jak można tak nie ładnie wyglądać... tak codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ciebie prostaczko to obchodzi czy wzięła ślub czy nie. Zajmij się swoimi sprawami i nie zawracaj komuś dupy. Będzie chciała to poinformuje , będzie chciała to nie poinformuje.

      Usuń
    2. sama jesteś prostaczka! wyrażam swoje zdanie każdemu wolno i nie obrażaj jak nie znasz ludzi! dupy... hahaha wulgarna dziewczynko !

      Usuń
    3. Tak jesteś prostaczką-' bo jak można w tak ważnym dniu robić takie zdjęcia i jak można tak nie ładnie wyglądać"- gówno cię to obchodzi co kto robi łajzo

      Usuń
    4. .... tyle w tym temacie nie bede się zniżać do Twojego poziomu...

      Usuń
  10. kupilam sobie pod twoim wplywem ten suchy szampon i powiem ci rewelacja!:D pieknie pachnie i odswieza wlosy!:D plus niska cena! dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde nie ma już żelowej wersji rimmela?! O.o
    nie śledzę co jest a co wycofali i już się zastanawiałam kiedy kupię następny słoiczek a tu taka zaskoczka ! W tamtym roku koleżanka kupiła mi ten podkład ale jakoś nie mogłam się przemóc by go używać bo miałam sprawdzony podkład i myślałam że jak otworze rimmela to zawiedzie mnie. W tym roku zaczęłam go używać bo doszłam do wniosku że ani jednego nie kupię więcej podkładu jak nie zużyję te które mam i ten podkład jest fenomenalny! a teraz Gośka pisze że wycofany..

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego lata zdecydowaniem moim kosmetycznym ulubieńcem jest "żel oczyszczający" Czysta Skóra z Garniera. Zawiera w sobie kwas salicylowy i cyk, jest super do orzeźwienia twarzy po codziennym opalaniu :) Drugim ulubieńcem jest żel do kąpieli z Dove o zapachu Granata i werbeny cytrynowej. Polecam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak uwielbiam ten płyn micelarny <3 piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez ten instagramowy żart ze ślubem przestaję Cię obserwować... ZERO SZACUNKU DLA CZYTELNIKÓW! Wstyd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie obserwuj, im mniej takich nawiedzonych jak ty tym lepiej.

      Usuń
  16. Dziewczyny stale zachwalają ten biedronkowy micelarny, mnie on podrażnił przeraźliwie, Garnier jest lepszya le tez nie sprawdza sie zbyt dobrze, nie zmywa idealnie tuszu :( u mnie sprawdza się ten z DAX-a albo BIODERMA. Odnośnie pazurków to szał ! kolory sa niesamowite :) zdecydowanie pieknie pasuja do Twojej opalenizny :) powiedz mi skąd bransoletka-tasiemka :) ? mam jeden sklep który je sprzedaje ale nie wiem czy to akurat ta marka :) pozdrawiam i ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten krem mikrozłuszczający z Ziaji muszę sobie kupić kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia:):)
    muszę w końcu wypróbować micel z Garniera, bo ostatnio się zawiodłam na bebeauty

    OdpowiedzUsuń
  19. suchy szampon z Isana bardzo lubie!! Nawet bardziej niż Batiste

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *