czwartek, 3 lipca 2014

strój dnia

Witajcie Kochane!

Wracam już do Was, mam nadzieje, że posty będą pojawiały się regularne. Niestety doskwiera mi brak czasu. 

Dzisiejszy strój dnia- typowo na luzie. 
Koszulka z napisem shopohoic, która w 100% opisuje mnie, ostatnio stałam się ofiarą wyprzedaży, chyba czas na nowy post z nowościami w mojej szafie. Koszulka jest od mojej instagramowej koleżanki i pochodzi z neskygreen https://www.facebook.com/Neskygreen?fref=ts 
w zestawie również moja ulubiona spódnica z sensei design https://www.facebook.com/bysenseidesign?fref=ts , 'stojąca' piankowa spódniczka w przepięknym błękitnym kolorze. 
buty to sandałki z bazarku a torebka pochodzi z wyprzedaży z new looka, kosztowała 70 zł i jestem z niej bardzo zadowolona bo wszystko się w niej mieści :)













buziaki
Gosia

33 komentarze:

  1. jaka cena za tą spódniczkę;O;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ;;super wyglądasz:) pastele idealnie do ciebie pasują:) Ps zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój styl <3
    ja niestety nie mogę się tak ubierać bo jestem kurduplem i wyglądam śmiesznie :D
    Gosiu mogłabyś mi polecić jakąś pomadkę o intensywnym różowym kolorze taką barbie pink ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyglądasz ; p też jestem zakupocholiczka ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu wlaczylas moderacje komentarzy? Bardzo dobrze! Bo to co tutaj do Ciebie co niektórzy wypisywali byla okropne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie ;) Inspirujesz mnie i przekonujesz do takich dziewczęcych stylizacji i kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktora kamerka w tel zrobilas 2 ostatnie zdj?

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie jest w Wawie bazarek z takimi butami??

    OdpowiedzUsuń
  9. super jak zawsze fajnie że wracasz

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie Twój styl:) i chętnie tu zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna spódniczka i buty:) Gosiu, te buty kupiłaś na Bakalarskiej?
    Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu może głupie pytanie ale ile masz wzrostu ;)?

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ma kolor ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu. ciągle tak samo .a z tego co pokazujesz na instagramie to tylko kupujesz.,chyba już się uzależniłaś, współczuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczujesz czego ? zakupów? ja nie mam z tym problemu więc Ty chyba też nie powinnaś :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Dlaczego zawsze wygladasz jak rosjanka z bazaru plastikowa bizuteria i udawane zloto plus ubranka dla dzieci w domu to samo sztuczne plastikowe kwiatki i pstrokate wsiowe bibeloty najczesciej w roze .. Wiesz ze to bezguscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubie hejtow ale musze sie zgodzic ze sztuczne kwiaty sa straszne kiedys na grobach takie sie kladlo a pozniej nawet tam wstyd bylo przyniesc cos takiego

      Usuń
  16. Dzidzia piernik masz juz swoje lata a stylowa nadal 12 latki brakuje tylko kokardek we wlosach i podkolanowek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już swoje lata? jestem młoda i taka się czuję, ubieram się tak jak lubię :)

      Usuń
    2. ejjj dziś jest dorośle

      Usuń
  17. Tandeta i bazar czyli u ciebie bez zmian ale z miny wnioskuje ze to cie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzydka torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego to właśnie torebka w najlepszym stylu , ale nie do tego typu ciuchów.Za grosz wyczucia stylu. pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *