niedziela, 31 sierpnia 2014

fotorelacja z wakacji na Mazurach

Witajcie!

Ostatnio jestem w ciągłym biegu, mam dużo pracy z czego przeogromnie się cieszę, codziennie poznaje mnóstwo osób, cieszę się, że udaje mi się spotkać również Was - czytelniczki mojego bloga.
Dziś post ze zdjęciami, wspomnieniami z mazur, w te wakacje udało nam się dwukrotnie wyjechać nad jezioro a właściwie nad jeziora. Od roku jestem zakochana w mazurach, zawsze spędzaliśmy Wakacje nad morzem, rok temu to się zmieniło.
W tym roku za pierwszym razem gdy pojechaliśmy zwiedziliśmy wiele miejscowości, popływaliśmy żaglówką i skorzystaliśmy z pięknej pogody. Będąc na mazurach w tym tygodniu pogoda Nas niestety nie rozpieszczała. Mieszkaliśmy w Sorkwitach, nad jednym z najczystszych jezior w Polsce, ze względu na pogodę nie spędziliśmy aktywnie czasu wolnego, zostało Nam pojechać na wycieczkę do pobliskich miast takich jak Szczytno i Mrągowo :)
Taki wyjazd nie jest dla Was jeśli lubicie imprezy, mazury są według mnie typowym miejscem do odpoczynku w ciszy i spokoju, bez natłoku ludzi na plażach. 

A niżej fotorelacja z wyjazdów, jeśli ktoś nie jest przekonany do takich wyjazdów to może się przekona :)

pomost był zdecydowanie moim ulubionym miejscem ostatniego wyjazdu :)

można się zakochać

wietrzysko



Kamil uwiecznia chwile

a w Grabowie takie rzeźby :)


mafia :)







nawet na wakacjach z telefonem..

joga dla każdego

mrożona kawa!

rodzinka

żebraki















 port w Rynie

'patrz kochanie jakie ładne zdjęcie zrobiłam!'



w lipcu pogoda dopisała :)

Rodzinka.pl




koniecznie dajcie znać czy lubicie tego typu posty!

buziaki,
Gosia

40 komentarzy:

  1. uwielbiam takie posty! :-) szczególnie u Ciebie!!! :D
    Daj znać jakim aparatem te zdjęcia zostały zrobione :D wysłałam też maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywnie i jeszcze wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdj , !milo sie oglada;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia !
    skąd masz tą bluzę w serduszka i te adidaski ? daj znać :))
    obserwuję oczywiście i będę tutaj częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Joga dla każdego wymiata! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, super wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowicie fotogeniczna :) Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) fajnie, że Wam się wyjazd udał :) najbardziej podoba mi się zdjęcie ,,patrz Kochanie jakie zdjęcie zrobiłam" mina Twojego mężczyzny ,,tak tak Kochanie, daj mi jeść " :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gonia,najlepiej wpisała się w otoczenie campingu sukienka prawie weselna z tiulem.Chyba nie dała rady pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej takich postów.... :) :) Gosia jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów i czy będzie post na ich temat? Ciekawi mnie również czego używasz do stylizacji włosów masz takie bujne i puszyste...

    OdpowiedzUsuń
  11. a jakie czyste jezioro, co jest rzadko spotykane w PL... szok :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Włoski ci odżyły :). Mafia najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Czy ta szara bluza twojego Kamila to jakaś firmowa? Bardzo mi się podoba i chciałabym taką kupić swojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, widać, że wypoczeliście :) Ja również kocham Mazury. Możesz mi powiedzieć, co to za piękne kolorowe buciki sportowe? :) Są fantastyczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd bluzka z pierwszego zdjęcia?? cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. buzka ci sie przyokraglila;) ale ladnie ci tak;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gonia co się dzieje z Twoją diętą ,bo na insta widać tylko niezdrowe jedzonko i pełne chemii napoje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam uczulenia na gluten - szaleje więc ;)

      z moją dietą nie jest aż tak źle jak myślisz, nadal się zdrowo odżywiam ale też nie popadam w paranoję ;) nie żałuję sobie i niczego nie odmawiam ale nadal nie jem czekolady i wielu innych rzeczy ;)

      Usuń
    2. ale nielogiczna wypowiedz. nie odmawiasz sobie niczego ale czekolady i czegos tam jeszcze jednak odmawiasz;p

      Usuń
    3. nie lubię czekolady dlatego jej nie jem, a niczego sobie nie odmawiam.

      Usuń
  18. fajne, wakacyjne zdjęcia :) ładnie wyglądałaś na urlopie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful post! We are linking to this particularly great content on our site.

    Keep up the great writing.

    my site: medical negligence solicitors

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaaaakie fantastyczne zdjęcia! Super miejsce na wypoczynek. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi, I do think this is a great web site. I stumbledupon it ;
    ) I may revisit yet again since I book-marked it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.



    Here is my weblog: go

    OdpowiedzUsuń
  22. I pay a visit everyday a few web sites and websites to read articles or reviews,
    however this web site presents quality based content.



    My blog ... click the following internet page

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *