czwartek, 14 sierpnia 2014

kosmetyczni ulubieńcy lata

Witajcie!

Dziś mam dla Was post typowo kosmetyczny w którym chciałam Wam przedstawić moich wakacyjnych ulubieńców, są to produkty, które sprawdziły się u mnie doskonale i które z przyjemnością stosowałam.
W tym roku udało mi się kilka razy wyjechać z czego się bardzo cieszę, mamy jeszcze w planach jeden wyjazd wakacyjny, liczę, że pogoda się poprawi :)

Na dniach mam w planach zrobić także post o aktualnej pielęgnacji mojej cery oraz włosów, które są w zdecydowanie lepszej kondycji. 



Jeśli wakacje to i opalanie, na początku zawsze używam wysokich filtrów, później schodzę na niższe, na twarz zawszę stosuję 50 spf, nogi często traktuję przyspieszaczem z kolastyny - jestem mu wierna od lat. Wiele osób zachwycało olejek z Dax Sun więc i ja się skusiłam, ma przepiękny zapach i brokat, dzięki któremu ciało przepięknie mieni się w słońcu, zawiera niewielką ochronę spf10 więc polecany jest dla osób z ciemniejszą karnacją.


CC cream body perfector z Bielendy - mój ulubiony krem koloryzujący, który świetnie maskuje niedoskonałości skóry na ciele, stosuję go na nogi, prześwietnie je rozświetla i udoskonala ich wygląd :)



Panthenol - niezbędny latem, bardzo dobrze łagodzi podrażnienia czy poparzenia.


Słodka mgiełka do ciała, tym razem Adidas zauroczył mnie swoim zapachem. 
Nie polecałabym psikać nim skóry przed pójściem na plażę ponieważ zawiera alkohol w składzie.


Kolejny niezbędnik czyli suchy szampon, mój ulubieniec to ten z Isany, kupuję go zawsze na promocji za około 6 zł, świetnie się sprawdza. Batiste kupiłam w Biedronce, również jestem z niego zadowolona ale jednak regularna cena mnie do niego nie zachęca skoro mam tańszy zamiennik :)
Jeden dzień spędzony na słońcu i moje włosy wyglądają sianowato dlatego oprócz stosowania odżywek używam również olejków, świetnie sprawdza się ten z Marionu.



najczęściej używany lakier do paznokci i pomadko-błyszczyk.
lakier to najzwyklejszy lakier za 6 zł ze stoiska z kosmetykami a błyszczyk to Glam Matte z L'oreala, jest to matowy błyszczyk o świetnym kryciu i kolorze, wyglądający na ustach jak pomadka! 



lakier prezentuje się tak :



błyszczyk z L'oreala na ustach : 



Tonik zwężający pory z Ziaji, stosuję go często przed zrobieniem makijażu i przed spaniem pod krem. 
Na wyjazdach stosowałam go także jako 'odświeżacz' jak wodę termalną, dzięki wygodnemu atomizerowi sprawdza się świetnie.


owocowe masło do ciała z Bielendy o moim ulubionym zapachu czyli arbuzowym, pięknie pachnie, jest lekkie i rzeczywiście nawilża :)


Jako, że jestem posiadaczką cery mieszanej, nie wyobrażam sobie lata bez pudru matującego, mój ulubiony  a zarazem najtańszy to puder z Synergen z Rossmanna, świetnie matuje, kryje i wygląda!


a jacy są Wasi ulubieńcy lata?

Buziaki,
Gosia

14 komentarzy:

  1. Masła do ciała Bielenda są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudru z Synergen nie lubię :/ Według mnie jego właściwości są ok ale jest za bardzo widoczny na twarzy. A na lato moim zdecydowanym ulubieńcem jest woda termalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo zachwytów slyszałam o tym pudrze:) musze go kupić kolejnym razem

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tonik z ziaja mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony puder a do tego do włosów masz olejek ten co lubie i go teraz używam a planuje kupić tą serie z ziaji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nie lubię ostrych kolorów na paznokciach BB

    OdpowiedzUsuń
  7. tonik z ziaji ma w składzie kw. migdałowy wiec raczej nie należy go stosować jak wody termalnej. Kusisz olejkiem z dax

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie mozna kupić ten balsam cc z bielendy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam wolę umyć włosy niż stosować suche szampony...

    OdpowiedzUsuń
  10. można liczyć na post z pielęgnacja Twojej cery i np z organizacją kosmetyków kolorowych?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w tym sezonie używałam turbo przyspieszacza dopalania. Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te maselka z Bielendy udalo mi sie zlowic za 1,49zl w Biedronce, aczkolwiek nie jestem jakos wybitnie zachwycona tym produktem. Osobiscie nie przepadam za szamponami Batiste i tez siegam po jego odpowiednik z Rossmanna :) Kolor blyszczyka i lakieru obledny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *