środa, 13 sierpnia 2014

strój dnia : baskinka + dżinsy

Witajcie!

Dziś kolejny strój dnia, niestety pogoda w Warszawie się ostatnio pogorszyła, nadal jest ciepło ale nie ma już upałów, które ja osobiście uwielbiam.
Dzisiejsza stylizacja składa się z bluzki z baskinką w kolorze łososiowo-różowym, moich ulubionych dżinsów i sandałków, które uwielbiam ale niezbyt często je zakładam ponieważ na co dzień preferuję płaską podeszwę :)

bluzka - klik
spodnie - tally weijl
buty - house
torba - new look
okulary - no name
naszyjnik - h&m
bransoletki - goti
zegarek - geneva
szminka - loreal glam matte













buziaki,
Gosia


36 komentarzy:

  1. Chyba przytyłaś, czy tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myslalam ze tylko mi sie tak wydaje.... no patrzac na zdjecia z insta tego co je gosia to nie zdziwilabym sie. chalki, batony, lody, wszystko napakowane cukrem.

      Usuń
    2. i co z tego ze przytyła ???? :-/ i tak wyglada swietnie !!!!!!

      Usuń
  2. To twój dom Gosiu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia jakiś czas temu napisała, że szkodziło jej odmawianie sobie pewnych rzeczy, dlatego postanowiła odżywiac się normalnie ;)
    Wiadomo, że człowiek póki się troszeczkę głodzi, to jakoś tą figurę trzyma, ale wystarczy sobie pozwolic,a będzie to widoczne :)
    Ja jednak uważam, że Gosia wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed ślubem można się troszkę przegłodzić. Lepiej być zgrabną niż pulchną panną młodą.

      Usuń
    2. ile można być na diecie ?

      Usuń
    3. to nie jest normalne, zdrowe odzywianie tylko jedzenie na co ma sie ochote... mam ochote- to bula z dzemorem, mam ochote to zjem lody z pudelka, albo nalesniki itd;p jedzac tak cale zycie sukcesywnie z roku na rok bylam co raz wieksza... lepiej znalezc zloty srodek niz popadac ze skrajnosci w skrajnosc.... czeka cie rownia pochyla znow w strone bycia "przy kosci". no chyba ze taki jest cel...

      Usuń
    4. Gonia nie dziw się ,że napisano przed ślubem'. skoro Ty zawsze podkreślasz to ,że prawie mąż' pozdrawiam

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz, mam prawie identyczne butciki jak Ty, ale też nie za często w nich chodzę, wolę płaskie obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna baskinka!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To Gosi sprawa czy przytyła czy nie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wowo wygladasz bardzo elegancko w tej baskince:)
    swietnie wyglada torba do calej stylizacji:)
    pozdrawiam CIe goraco :)
    swietny blog:)
    zapraszam do mnei
    czerwonyobcas.blogspot.com

    moze wspolna obserwacja by być na bieżąco:):)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Ty znasz się na modzie,wątpliwa sprawa.pozdro

      Usuń
  8. pięknie wygląda, moim zdaniem teraz bardziej kobieco. Kobieta ma mieć krągłości a nie płaszczyzny!!! Śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz, piekna figura!
    odkad przestalas rozjasniac i prostowac wlosy wygladaja o niebo lepiej i chyba sa zdrowsze ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz przecudownie!!! jaka chudzinka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie to we wszystkim świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajńie jak tak wyglada krągła osoba to ja jestem puszysta :(((((

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosia świetna stylizacja, wyglądasz jak zawsze pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przytyła i to dodało jej kurde kobiecości więcej. Moje drogie panie to brzmi jak obiaw zazdrości , szkoda tylko że od anonimów bez możliwości kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz jak Michael Jackson w tych okularach ale bardzo mi się to podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosia, ale szybko Ci rosną włosy :) wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu mam prosbe jak juz zaczniesz ze swoim narzeczonym planowac ślub to bedziesz pisała o tym posty? o wybieraniu sukni ślubnych itp.? Bo wyobrazam sobie ciebie jako panne młodą i czuje ze wybierzesz przepiekna suknie. A pewnie wiele z nas bedzie mogło skorzytac z twoich porad:)

    P.s Nic nie przytyłas, wygladasz bosko. Ty chyba masz rozmiar 34:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *