sobota, 9 sierpnia 2014

strój dnia - spódniczka w kwiaty

Witajcie Kochane!

Na wstępie przepraszam za przerwę w pisaniu bloga, mam nadzieję, że zrozumiecie to, że ostatnio nie mam czasu na siedzenie przed kompem, mam swoje życie, pracę, na dodatek jest lato z czego korzystam :)
Szczerze powiem, że dobrze zrobiła mi taka przerwa od bloga, nie chodzi o to, że Was olałam, cały czas o Was pamiętam, na facebooku i na instagramie dodaję regularnie posty więc Was tam odsyłam.


Dziś mam dla Was strój dnia ze spódniczką z Sheinside.com i marynarko-płaszczykiem ze Stradivariusa (na instagramie było bardzo dużo pytań na jego temat więc może rozwieję Wasze wątpliwości - jest z wyprzedaży, kupiony za 129 zł i było kilka kolorów)

Spódniczka stała się ostatnio moją ulubioną, świetnie leży, jest rozkloszowana czego niestety na tych zdjęciach nie widać. 

spódniczka - SheInside
marynarka - Stradivarius
torba - new look
buty - pepco
zegarek - geneva
bransoletki - goti














buziaki
Gosia

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Cię! :) śledzę na FP i Instagramie :)
    Jesteś śliczną dziewczyną i wydajesz się przemiłą osóbką! :)

    Jakbyś mogła odpisać mi na bloga, ile kosztowała ta spódniczka, to byłoby mi miło :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam ,że ten blog jest warty śledzenia.
      Tak jak i mój blog;)
      Follow me by
      bunnypockets.blogspot.com

      Usuń
  2. Zauważyłam że co każdy post to przepraszasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na instagramie wyglądasz na dużo szczuplejszą .Spódniczka ok.,ale dla nastolatki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie dla nastolatki tylko dla zgrabnej dziewczyny jak Gosia.

      Usuń
  4. Ale ten zegarek poraża tandetą )

    OdpowiedzUsuń
  5. Skad jest faktycznie marynarko-plaszczyk? We wczesniejszym poscie piszesz ze zakupilas go w Berschce, teraz pojawia sie Stradivarius...? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A okularki gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń
  7. To skąd ten płaszczyk w końcu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mogłabyś podać w jakim rozmiarze masz tę spódniczkę? Chciałabym coś zamówić na tej stronie, jednak nie jestem pewna co do rozmiarówki, czy odpowiada naszej sklepowej, czy muszę wziąć rozmiar większy, bądź mniejszy? Mam podobną figurę do Twojej. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja jak zawsze :) Gosiu a można liczyć na post z pielęgnacja Twojej cery i np z organizacją kosmetyków kolorowych? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, a spódniczka śliczna ;) Jesteś dla mnie inspiracją ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego początkującego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gonia Twój blog jest w fazie zanikania,a tyle było obiecanek. pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódniczka :) ja rowniez śledzę cię na instagramie :)
    liiszyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gonia,lekceważysz swoje czytelniczki ,nie odpowiadasz na pytania.To chyba niezbyt kulturalne?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. boze, co ja czytam...caly czas skargi i niemile komentarze, po co tu wchodzicie?

    OdpowiedzUsuń
  15. ta stylizacja skradła moje serducho:) pięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna marynarka/płaszczyk :)) Właśnie czegoś takiego szukam tylko w innym kolorze :)))

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *