sobota, 16 sierpnia 2014

ulubione produkty do makijażu

Witajcie!

Dziś kolejny kosmetyczny post, tym razem o kosmetykach do makijażu.
Produkty, które Wam pokażę są przeze mnie sprawdzone i używam ich z wielką chęcią. 



Dwa podkłady. Czemu dwa ? ponieważ uwielbiam podkład Diora Diorskin Forever za to jak wygląda na mojej buzi, za jego krycie, niestety jest ciut za ciemny dla mnie więc mieszam go z równie dobrym, jaśniejszym podkładem z Rimmela Match Perfection i powstaje dla mnie mix doskonały ;)




mój ulubiony korektor rozświetlający z Eveline art scenic. Przepięknie rozświetla, rozjaśnia okolice oczu, nie wysuszając skóry. Jest bardzo tani, jego regularna cena to ok.12 zł



Wiele z Was pyta mnie czym konturuję twarz, moja odpowiedź to : Czekoladka z Bourjois - jest to idealny bronzer, ma przepiękny kolor, nie pomarańczowy, nie zawiera żadnych drobinek, dla mnie ideał.
Moim ulubionym różem jest niezmiennie ten z Wibo :)




W awaryjnych sytuacjach gdy potrzebuję lepszego krycia, sięgam po korektor z Wibo 4 in 1 lub Synergen - oba mają prześwietne krycie i trzymają się u mnie cały dzień :)
Korektor nakładam zawsze na podkład gdy ten nie przykrył tego co ma przykryć.



Całość pudruję moim ulubionym pudrem z Synergen.



Ostatnio moim ulubionym tuszem jest Panoramic Lashes z Wibo, przepięknie wydłuża i pogrubia rzęsy, polecam dziewczynom, które lubią efekt sztucznych rzęs.
kreskę na powiece ostatnio tworzę używając kredki z Rimmela a brwi podkreślam cieniem z paletki Essence.





To chyba tyle :)
Macie jeszcze jakieś pytania?




buziaki
Gosia

16 komentarzy:

  1. Muszę sobie w końcu kupić tę czekoladkę Bourjois:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladka Bourjois to mój planowany w najbliższym czasie nabytek

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie sięgnę po tusz z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chrapkę na ten podkład z Diora :)
    Zapraszam do mnie : www.danp-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dostać tą plaetkę do brwi z essence? :)
    Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke do brwi dostaniesz w Naturze w szafie Essence :)

      Usuń
    2. dziękuję za informacje :)

      Usuń
  6. Ja mam. Pisalam juz 3 komentarze ale na zaden nie odpisalas wiec sprobuje jeszcze raz. Kiedys widzialam ze uzywalas pudru ryzowego. Jak sie u Ciebie sprawdzal? Z jakiej byl firmy? :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czekoladka jest zachwalana przez tyle osób , że kiedyś na pewno wypróbuję :) chociaż na razie brązujące kuleczki kobo dają u mnie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten podkład z Rimmela jest dla mnie za ciemny, ale teraz jak jestem opalona pewnie zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rimmel jest dla mnie niewypałem, Diora nie miałam.Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie fajnie itd, ale moglas sobie zadac minimalna ilosc trudu i do zdjec wyczyscic chociaz troche te kosmetyki... ani to estetyczne ani higieniczne, a taka perfekcyjna pani domu z ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie niestety ten korektor z Eveline jest za ciemny :( Czekoladke z Bourjois tez mam, ale czeka w kolejce na uzycie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż. Musze wypróbować ten tusz do rzęs. 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki numer różu z wibo używasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *