środa, 20 sierpnia 2014

umilacze lata

Hej !

Dziś mam dla Was luźną notkę, wiele z Was pyta mnie o wiele rzeczy, które pokazuje na instagramie. 

Dziś pokażę Wam moje ulubione gadżety i dodatki ostatnich czasów, może coś podpatrzycie! Będzie dużo i kolorowo!


obudowy na telefon
zdecydowanie jestem miłośniczką nietuzinkowych 'kejsów' na telefon. 
w tej chwili mam dwie ulubione - królika i minnie. 
Takie obudowy możecie kupić bez problemu na allegro, ja nie mam ulubionego sprzedawcy. 
Wiele jest pytań jaki posiadam telefon - jest to Samsung Galaxy S 4, który serdecznie Wam polecam!




Wiecie, że różowy to mój ulubiony kolor?
W sumie trudno tego nie zauważyć :)
w to lato upodobałam sobie bardzo zegarek z Genevy (allegro), koralikowe i plecione bransoletki z Goti ( http://goti.nazwa.pl/ ) , gumko-bransoletki z http://fashionmuffin.pl/
moim ulubionym naszyjnikiem był ten z H&Mu :)






Hitem w to lato stała się AriZona!
Ja osobiście ją uwielbiam, moja ulubiona to biała z jagodą ale ta zielona z miodem ma najpiękniejszą butelkę, której nie można się oprzeć ;)
Wychodząc z domu często zabieram ze sobą kubek z Empiku w którym robię sobie kawę mrożoną.
Ulubiony gadżet lata to również okulary, w tym roku są to zdecydowanie lustrzanki.




Czapka dla mnie jest niezbędnikiem na plaży czy na wyjeździe, ważne jest chronić głowę przed ostrym słońcem, ta czapka z różami zawładnęła moim sercem. Jest z Housa.
Moim ulubieńcem jest też wianek z Glittera, który świetnie pasuje do letnich stylizacji :)







Liczi ulubionym owocem lata!



Każdy kto zna mnie lepiej... wie, że zbieram KUBKI. 
Ostatnio moim ulubionym jest ten biały w kwiatki, jest on prezentem od mojej Hanusi <3



 kolejnym umilaczem czasu jest kawa, uwielbiam ją pić o każdej porze dnia.. koniecznie w ładnym kubku. Ten jest z Pepco. 


Arbuz najlepszy w upalne dni (miseczka IKEA)
Koktajle z owoców lubię pić w butelce, którą kupiłam w Ikeii :)






Kolejny ulubiony kubek-słoik, który robi furorę na Instagramie.
Ja swój dostałam ale znajdziecie takie na allegro.







A czym Wy umilałyście sobie letnie dni?


buziaki
Gosia

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) Obudowy przesłodkie :) Właśnie zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu i nie mogę się doczekać aż kupie sobie case'a ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga, Instagram również :) w sumie odkryłam Cię jakieś 2miesiące temu (na Insta) ale zdążyłam już przejrzeć bloga. Też mam fioła na punkcie pasteli :p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wrócisz po 10 godzinach z pracy do domu to nie masz czasu na podrapanie się po dupie, a co dopiero mówić o umilaczach

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, tylko czekam az otworza Ikea w moim miescie. Ten kubek z Empiku bardzo mi sie porysowal i gdzieniegdzie stracil kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  5. etui są boskie!świetna fotorelacja


    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne "gadżety". Widzę, że w kwestii miłości do kubeczków nie jestem sama! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia:) ja też lubię kolor różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, super obudowy, bardzo podoba mi się Twój kubek ala słoik !

    OdpowiedzUsuń
  9. Arbuza uwielbiam, ale te całe Arizony są okropnie przesłodzone. Raz kupiłam i pół musiałam wylać bo ani ja ani mój facet nie byliśmy w stanie tego wypić

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dodatki, czapka najbardziej przypadła mi do gustu, trzeba dbać o nakrycie głowy będąc na słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeja, genialne rzeczy :)
    biżuteria świetna, a kubek z empiku genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile pięknych rzecz :)
    pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny wpis o ,,niczym'' wszystko powiela się już 100 raz

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tak kolorowo. I tak powinno być bo wesołe kolory nastrajają pozytywnie do wszystkiego :-)
    Co do kubków to także mój mały bzik. Właśnie popijam zieloną herbatkę w swoim nowym kubeczku przywiezionym z wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. iSorry, ale to wszystko już widziałam i czytałam o tych gażetach na TWOIM BLOGU I TO CHYBA NIE JEDEN RAZ? ZMIŁUJ SIĘ )

    OdpowiedzUsuń
  16. ajjj długo mnie tutaj nie było... i brakowało mi Twoich uroczych zdjęć... świetna notka

    OdpowiedzUsuń
  17. kicz nad kiczem - ale i tak kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam casy na telefon ale niestety do swojego nie mam dużego wyboru :(

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Okulary awiatorki-lustrzanki również są moim typem ;)
    Kubko-słoiki faktycznie świetne :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się kolorystyczna konsekwencja Twoich "umilaczy". :-)
    Tez lubię takie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gonia może jakaś dobra książka dla umilenia,a nie gażety wątpliwego gustu i jakości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może idz po rozum do głowy.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *