środa, 17 września 2014

aktualna pielęgnacja cery wieczór/noc

Witajcie, dziś kolejny post kosmetyczny. 
Tym razem o aktualnej pielęgnacji cery. Przypomnę, że moja cera jest dość problematyczna, mieszana ale ma się coraz lepiej :)

Pokażę Wam co się u mnie sprawdza.

Najważniejsze : oczyszczanie. 
Do tego używam na zmianę kremu oczyszczającego z Garniera i płynu z Facelle. Do demakijażu oczy świetnie sprawdza się micel z Garniera.
co do Kremu oczyszczającego, jest on mocno oczyszczający ale dzięki niemu moja skóra się unormowała, nigdy bym nie pomyślała, że produkt drogeryjny tak dobrze się sprawdzi.



Do oczyszczania twarzy codziennie używam szczoteczki Clarisonic - ideał, jestem od niej uzależniona :)


Pielęgnacja na noc :
Jako kremu pod oczy używam serum z Kolastyny, które idealnie się sprawdza.
Co drugą noc na twarz nakładam krem z kwasem migdałowym z Ziai z serii Liście Manuka - teraz gdy nie ma mocnego słońca w dzień, spokojnie można go używać, oczywiście na dzień stosując filtry UV. Z kremu jestem bardzo zadowolona, nie wysusza a skóra się tak nie buntuje :)
Olejek z granatem z Alterry, idealny nawilżacz, używam co drugą noc gdy nie używam kremu z Ziai, skóra po jego użyciu jest widocznie odżywiona i pięknie wygląda, plusem jest to, że kosmetyk nie zapycha porów.




Tak wygląda moja pielęgnacja wieczór/noc :)

buziaki,
Gosia

12 komentarzy:

  1. nie widziałam nigdzie tego olejku Alterra, jest dostępny w Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem z Ziaji pierwszy raz widzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Liście Manuka mnie kuszą, ale zapasy nie pozwalają mi na kolejne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham micel z eveline :) bez niego nie umiem życ hahah :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po liściach manuka dostałam takiego wysypu pryszczy jak nigdy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest po kwasach ale później powinno się unormować. Skóra się oczyszcza.

      Usuń
  6. uwieeeelbiam po prostu ten płyn micelarny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam micela Garnier i mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  8. If some one wants to be updated with most up-to-date technologies therefore he must
    be visit this website and be up to date all the time.


    my web page :: read this post here

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey I know this is off topic but I was wondering if
    you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
    with something like this. Please let me know if you run into
    anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward
    to your new updates.

    My site :: reputable financial - Www.Xerpi.com,

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn z Garnier jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *