środa, 3 września 2014

haul z rzeczami do domu

Witajcie Kochane!

No i mamy wrzesień, z jednej strony lubię ten miesiąc bo kojarzy mi się on z piękną, złotą, Polską jesienią a z drugiej strony jak myślę o tym, że będzie co raz zimniej to mi się wszystkiego odechciewa. Jestem osobą ciepłolubną i źle znoszę mrozy, już myślę o wyjeździe do ciepłego kraju.

W tym tygodniu możecie spodziewać się na moim blogu kosmetycznego podsumowania sierpnia, zakupów kosmetycznych i fotorelacji z lipca i sierpnia.

Dziś mam dla Was mini zakupy do domu. Wiem, że lubicie takie posty i często pytacie mnie o rzeczy, które pokazuję na instagramie. Postaram się również przygotować notkę z moimi dodatkami do domu jakie posiadam. 

Wiewiórka, którą kupiłam w małym sklepie z dodatkami za ok. 10 zł



wazon, kupiłam za 5 zł w sklepie w Mrągowie, kulki kupione zostały w Pepco za 5 zł.




lusterko w kolorze różowego złota, co prawda jest plastikowe ale bardzo mi się spodobało, to kolejna pamiątka z mazur.


Świecznik (IKEA, 30 zł) i srebrna osłonka na doniczkę (kwiaciarnia w Szczytnie, 10 zł
Uwielbiam srebrne dodatki! a Wy?




Ramka na 3 zdjęcia, muszę w końcu iść je wywołać :)
Pepco, 10 zł


kolejna ramka z Pepco, 20 zł



To chyba na tyle, nie jestem pewna czy w ostatnim czasie jeszcze czegoś nie kupiłam, ale widocznie jest to tak małe, że teraz tego nie widzę :)

Dajcie znać czy podobają Wam się takie posty i co sądzicie o moich zakupach :)

buziaki, 
Gosia

35 komentarzy:

  1. Piękne te rameczki...nawet nie wiedziałam ze Pepco takie ma. Musze sie wybrac:) dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zakupowe posty, choć wolę te z kosmetykami i ubraniami w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten świecznik z ikei jest piękny ale 30zł!!! troszkę dużo...

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie , uwielbiam ładne, dekoracyjne bibeloty

    OdpowiedzUsuń
  5. Lusterko bardzo ładne - szkoda, że plastikowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, szkoda ale jakoś nie rzuca się to w oczy, początkowo myslalam, że jest metalowe ale jego lekkość mi uświadomiła, że tak nie jest ;)

      Usuń
  6. Mam takie samo lusterko :) Kupiłam je kilka lat temu w sklepiku "wszystko po 5 zł". Niby plastikowe, ale tak fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu a skąd ten maly biały swiecznik z plecionym efektem co stoi obok storczyka??? przeszukałam cały blog i nie znalazłam!!! jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej Gosiu może jakaś notka o nowej diecie? Bo zauważyłam, że zaczęłaś jeść pszenicę, chałki, tosty, słodycze... Nie zauważyłaś negatywnych skutków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie będzie się całe życie ograniczać

      Usuń
    2. A czy ja mówię że powinna się ograniczać? Pytam tylko dlaczego zmieniła dietę i czy nie zauważyła negatywnych skutków, bo jednak te rzeczy za specjalnie zdrowe nie są a codziennie je udostępnia na insta... Sama mam problemy z odżywianiem i po wielu rzeczach czuję się źle a Gonia wcześniejszą notką o wykluczeniu glutenu i cukru w diecie zainspirowała mnie do zmian :)

      Usuń
    3. Gosiu, odpowiesz? :)

      Usuń
  9. ojej chcę taką wiewiórkę ;( kupiłaś ją może w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  10. wiewiórka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie posty:) Niesamowicie przytulne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komentuję pierwszy raz ale odwiedzam Twojego bloga regularnie Gosiu:) i wiesz co? jesteś świetna! Uwielbiam Twój gust! Zarówno odzieżowy jak i wnętrzarski :) Niedawno urządzałam mieszkanie i widzę,ze mamy bardzo podobny gust! Może dlatego tak bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te rameczki i w bardzo korzystnej cenie! Szkoda, że nie mam Pepco w pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mi się bardzo podobają dodatki, które wybierasz do domu, tym razem nie jest inaczej ;) Lusterko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 5zl za wszystkie kulki czy za jedna? Szukam takich, musze koniecznie odwiedzic Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na jakiej wielkości zdjęcia te raamki?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam 'domowe' notki, wszystko co związane z wystrojem i aranżacją wnętrz mnie interesuje :) Srebrne dodatki bardzo mi się podobają i sama też chętnie takie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nic mnie specjalnie nie urzekło,a to chyba dlatego ,,,,,,,,że prawie każda blogerka posiada te same drobiazgi to jest nudne .

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne ramki :) i piękne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te srebrne dodatki są super! zwłaszcza świecznik. Lubię też chodzić do pepco, bo rzeczy dla domu mają w świetnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie posty z zakupami do domu - mam taką samą ramkę na zdjęcia, tyle tylko, że nie czarną a białą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *