sobota, 20 września 2014

jesienna propozycja

Witajcie!

Dziś kolejny strój dnia, tym razem będzie to jesienna propozycja :) 
Wieczory bywają już zimne, więc niezbędne jest jakieś wierzchnie okrycie, ja tej jesieni często będę chodzić w płaszczu który Wam dziś pokażę, jest to płaszcz który świetnie będzie wyglądać do eleganckiego stroju jak i do sportowych butów, jest dość ciepły - idealny na takie przejściowe pory roku jak jesień czy wczesna wiosna. Poza tym jest over size co cały czas jest w modzie ;) 
Wspomnę też kilka słów o butach, które mam na sobie. Pochodzą one z Lidla, kupiłam je za 55 zł i są to najwygodniejsze buty na obcasie jakie kiedykolwiek miałam, ładnie prezentują się na nogach i jestem z nich bardzo zadowolona :)

płaszcz - klik
bluzka - no name
spodnie - cubus
buty - lidl
torba - h&m
bransoletki - goti




















buziaki, 
Gosia

54 komentarze:

  1. Śliczne buty z lidla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten płaszczyk :) i cała stylizacja bardzo mi się podoba :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, wyglądasz cudownie :D świetny zestaw, buciki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w którym h&m była ta torebka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja :)
    kolorystycznie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne zestawienie kolorystyczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. Mogłabyś zwiększyć czcionkę na blogu? Może to mój komputer,ale taki maczek mam na ekranie że muszę powiększać, a potem zmniejszać. Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz mi ktoś o tym pisze, u mnie też jest normalnie więc może u Ciebie jest coś nie tak :(
      na innych blogach też tak się dzieje ?

      Usuń
    2. Dołączam się do wpisu powyżej, na moim ekranie czcionka Twojego bloga też jest taka maciupeńka i o dziwo tylko na Twoim blogu tak się dzieje :P

      Usuń
  8. Bardzo ładnie i dziewczęco wyglądasz, śliczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś coś z włosami -bo są takie zdrowe i błyszczące.. na tych zdjęciach wyglądasz tak promiennie jak kobieta w ciąży:) to nie ma być żadna krytyka tylko tak mi się tutaj kojarzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak weszłam po miesiacu nie odwiedzania to tez stwierdzilam ze Gosia przytyła i wyglada jakby byla w ciazy buzia zaokraglona i nogi grubsze , jak tak to gratulacje

      Usuń
  10. Ten płaszcz troszkę Cię postarza i zlewa się z torebką. Kiedy post o pielęgnacji włosów i dziennej pielegnacji twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  11. What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable experience
    regarding unpredicted feelings.

    Feel free to visit my page ... your input here

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne pastelowe zestawienie :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to sprawka jasnych kolorów,ale wyglądasz na dużo większąą?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Tobie ten płaszcz wygląda 10x lepiej, nigdy bym go nie kupiła widząc zdjęcia w sklepie. Żałuję, że nie poszłam do lidla bo te botki. Walka była o nie? U mnie w lidlu zawsze kolejka przed otwarciem i wojna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie uczestniczyłam w walce o cos w sklepie :) u mnie pełna kulturka, leżały i czekały na mnie, w sumie były wszystkie rozmiary i kolory :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz :) takie stonowane zestawy bardzo Ci pasują. nic Cie nie postarza, niech inni okulary założą ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)) super kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, a mi sie podoba Twoja figura. Wiedz,ze dla wielu dziewczyn jestes wzorem.Sama jestem wieksza ale pracuje nad tym dzielnie , daze do osiagniecia Twoich wymiarow. Mozesz napisac ile masz wzrostu i ile wazysz? Z gory dziekuje, wiele to dla mnie znaczy. 3maj sie cieplo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figura to nic takiego, w tej chwili rzeczywiście mi się trochę przytyło :)
      ważę 60 kg i mam 173 cm :)

      Usuń
    2. ja tez przez wakacje przytyłam i bardzo sie źle z tym czuje :( cały rok zdrowo się odżywiałam, aż tu nagle wakacje i ciągle lody, gofry itp :( i 5kg+
      Powiedz Kochana nie irytuje Cię to? przez 3 lata byłaś na diecie aż tu nagle przybyło pare kg? nie boisz się że waga wróci do twojej poprzedniej? czyli do ponad 70kg?

      Usuń
    3. Super wyglądasz jak troche przytyłaś!! ;)

      Usuń
    4. ja też przytyłam i nie irytuje mnie to, tylko motywuje do ćwiczenia pozdrawiam

      Usuń
    5. Jeju to sprawa Gosi czy wygląda tak czy inaczej. Ciekawe ile osób powiedziało by jej w twarz że wygląda tak czy inaczej. Dla mnie jest super i wcale nie zauważyłam dodatkowych kg

      Usuń
  18. Super buty! Są jeszcze do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzałam te buty w realu i wyglądają b,tandetnie.

      Usuń
  19. cudownie;) uwielbiam takie kolory:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.I'm attempting to find
    things to improve my site!I suppose its ok to use some
    of your ideas!!

    my website; click here to find out more

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się kolorystyka, świetnie wyglądasz w tym zestawie. Super torebka.
    pozdrawiam

    Codziennik kobiety

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello there! I know this is kinda off topic however , I'd
    figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog
    article or vice-versa? My website goes over a lot of the same topics
    as yours and I believe we could greatly benefit from each
    other. If you might be interested feel free to send me an e-mail.

    I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!


    my web blog: visit

    OdpowiedzUsuń
  24. My coder is trying to convince me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a number of
    websites for about a year and am worried about
    switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net.
    Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
    Any help would be really appreciated!

    My page :: More Bonuses

    OdpowiedzUsuń
  25. Beznadziejny zrobił się twój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcześniej chciałam napisać o żenującym poziomie tego gloga ,ale nie miałam odwagi,

      Usuń
    2. Już wcześniej chciałaś a ciągle tu wchodzisz. Nie podoba się to ,kliknij w prawym rogu czerwony znaczek i nie będziesz musiała czytać zenujących wpisów.

      Usuń
  26. Gosiu, apropos Twoich włosków pięknych i gęstych:) czy polecasz cos na wypadanie włosów??

    OdpowiedzUsuń
  27. co za brak szacunku do komentujących... zero odpowiedzi na komentarz na temat diety zostawiony parę notek temu. przykre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na temat diety jest w postach dużo dużo wcześniejszych .

      Usuń
  28. Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on other sites?
    I have a blog centered on the same information you
    discuss and would love to have you share some stories/information. I know my subscribers would value your work.
    If you are even remotely interested, feel free to send me an e-mail.



    Also visit my homepage; Review

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosia, jAKI MASZ ROZMIAR TEGO PŁASZCZA?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *