czwartek, 18 września 2014

STRÓJ DNIA

Hej, chociaż jesień zbliża się do nas dużymi krokami to w Warszawie nadal jest piękna pogoda, całe szczęście! Mam nadzieję, że u Was też są piękne, ostatnie dni lata.
Dziś mam dla Was strój dnia z bluzką, którą sobie ostatnio bardzo upodobałam, całe wakacje miałam zamiar sobie taką kupić ale ceny w sklepach mnie odstraszały, ponieważ ceny sięgały nawet 100 zł. Pod koniec lata udało mi się znaleźć wreszcie taką, która ładnie wygląda i cena aż tak nie odstrasza.
Bała marynarka, już druga w mojej szafie, według mnie to must have każdej z Nas, taką marynarkę możemy założyć do wszystkiego i pięknie ożywia strój. Ta którą Wam dziś pokazuję jest pięknie zdobiona złotymi zameczkami przez co wygląda bardzo elegancko. 

bluzka klik
marynarka klik
spodnie tally weijl
buty house
torebka mohito
bransoletki goti














buziaki :*
Gosia

50 komentarzy:

  1. Gosiu zapuszczasz włosy? Na jaką długość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia, faceci to się muszą za Tobą bez przerwy oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Gosia co Robisz z włosami ze ich stan znacznie się poprawił, bo obre chyba nieźle dało im we znaki bo miałam wcześniej dość wysuszone, walczę z suchym i lamiacymi się włosami i nic.. żadne odzywki, Dzięki za rady z góry ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocno je odżywiam ;) stosuje maski, olejki i odżywki ;)

      Usuń
    2. A możesz coś polecić co jest sprawdzone co faktycznie działa bo te wszystkie produkty niby takie super a nic nie dają

      Usuń
    3. kochana zrób wpis o włosach plisss
      jakie oleje maski i odżywki polecasz .
      przepięknie wygladasz :-*

      Usuń
  4. Bardzo ładne włosy. Poprosimy post o aktualnej pielegnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakie to są np produkty do włosów;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie oddzielny post o pielęgnacji włosów ;)

      Usuń
  6. ślicznie :) bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GONIA stylizacja poprawna,ale ciągle na to samo kopyto trochę nudno.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle to samo ????? to, że podobna kolorystyka to nie znaczy, że taka sama stylizacja ... Jak zawsze cudowna :)

      Usuń
  8. śliczna dziewczyna i cudowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie, wszystko niesamowicie ze sobą dobrałaś :) Masz śliczne włoski, niedawno obcięłam na podobna długość i już chce mieć długie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała ;) Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  10. Ale jesteś piękna! Napatrzeć się nie mozna!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pasuje Ci taka długość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. omg wygladasz bosko bluzka mega a o wlosach juz nie wspominajac

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestawik. W życiu bym nie pomyślała, że "potargane" spodnie i taka zwiewna bluzeczka będą stanowiły super strój;)
    Mam tylko pytanie odnośnie bluzki włożonej w spodnie z przodu ? Co to ma na celu bo nie rozumiem ? Nie zrozum mnie źle nie chce krytykować tylko po co się tak robi ? Bo to chyba celowe, a wygląda dosyć dziwnie i chciałabym zrozumieć ideę takiego "czegoś" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu masz zablokowany instagram?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty ślicznie wyglądasz :) Te różowe dodatki dodają takiej słodkości do całej stylizacji! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu jesteś słodka i piękna, a Twój styl ubierania pokazuje,że nie tylko drogie i dziwne ciuchy są fajne.Trzymaj tak dalej pozdrawiam gorąco Iwona

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja ;D Muszę zobaczyć o tą bluzkę ,jest piękna, polowałam na nią tego lata ale ceny stacjonarnie mnie odstraszały ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jak zwykle ale pomijając ja chce tez wiedzieć w jaki sposób ukladasz te niby fale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny stroj tylko skoncz juz sie obzerac bo zaczynasz miec szerokie dupsko:P

    OdpowiedzUsuń
  20. nie obżera się tylko Gonia zaczęła normalnie jeść,czemu tak brzydko piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy kupiłaś buty i w jakiej były cenie? Poszukuje takich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauroczyłam się Twoimi butami :) Świetnie leżą na stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty,spodnie, marynarka, włosy - wszystko idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do czego generalnie radzisz nosić taką torebkę? Mam bardzo podobną z H&M (ale prostszą, tzn bez widocznego zapinania ani niczego przyszytego, odstającego etc ale kolor faktura i łańcuszek te same), niestety strasznie rzadko pasuje do całości stroju, ale może nie przetestowałam wystarczająco dużo zestawień albo nie wpadłam na jakieś połączenie..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty! mam nadzieje że znajde takie w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *