czwartek, 25 września 2014

Wrześniowe beGLOSSY

Witajcie Kochane!

Nigdy nie robiłam na blogu prezentacji pudełek z kosmetykami jakie możemy subskrybować, a miałam ich już kilka :)
Dziś chcę Wam pokazać zawartość wrześniowego pudełeczka beGlossy, zacznę od tego, że to czysta przyjemność jak kurier przynosi nam co miesiąc pudełko niespodziankę, ja uwielbiam te różowe pudełeczka, idealnie służą mi do przechowywania kosmetyków w szafkach i bardzo ładnie się prezentują :)

Według mnie to idealny pomysł by co miesiąc móc testować kosmetyki. Często można odkryć perełki, których samemu by się nie kupiło. Jest to też świetny pomysł na prezent dla Mamy bądź przyjaciółki :)

Dodam jeszcze, że możecie zakupić pudełeczko z edycji specjalnej oraz pudełeczko dla mężczyzn z 15 zł zniżką. Kod rabatowy to : CDU09

w tym miesiącu w moim pudełeczku znalazły się :

BENEFIT COSMETICS it's potent eye cream - rozświetlający krem pod oczy 
ISIS-PHARMA glyco-A 12% - peeling kosmetyczny z kwasem glikolowym, który poprawa wygląd skóry, zwiększa jej elastyczność na napięcie.
PANTENE PRO-V błyskawiczny tonik wzmacniający do włosówYVES ROCHER wydłużający tusz do rzęs 360 stopni
BEE PURE bee venom serum - serum do twarzy na jadzie pszczelim z miodem ManukaURIAGE balsam do ciała Suppleance
















więcej o tych kosmetykach napiszę Wam w oddzielnych notkach :)
Najbardziej ciekawa jestem kremu pod oczy, toniku do włosów, serum z jadem pszczelim i peelingu z kwasem.

A Wy subskrybujecie różowe pudełeczko?

buziaki,
Gosia


13 komentarzy:

  1. Pudełek nie subskrybuję, choć te wrześniowe jest bardzo udane. Również najbardziej zainteresował mnie krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam jeszcze, ale to mnie nie porwało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych kosmetyków miałam tylko krem Benefitu i był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość dość interesująca. Ciekawi mnie produkt Benefit i serum na jadzie pszczelim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie subskrybowałam żadnego pudełeczka ponieważ raz zawartość pudełka jest fenomenalna a raz tragiczna , jednak teraz dzięki twojemu kuponowi rabatowemu , zdecydowałam się na zakup pudełka dla chłopaka ;) będzie doskonałym dodatkiem do reszty prezenty na naszą 3 rocznicę

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem interesujące pudełeczko w tym miesiącu :)
    Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga, który stosunkowo jest świeżynką, ale mam nadzieję, że czymś Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego tuszu, daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. We're a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your website provided us with useful info to work on. You have
    done an impressive job and our entire neighborhood can be
    thankful to you.

    Also visit my blog post_22320349

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie śledzę, co w pudełeczkach piszczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *