sobota, 6 września 2014

zakupy kosmetyczne

Hej!

Dziś mam dla Was post z zakupami kosmetycznymi.


Słyszałam dobre opinie o serum z Kolastyny, stwierdziłam, że skoro jest za 11 zł (Rossmann) to wypróbuję :) Od kilku dni testuję, dam znać jak się sprawdziło.



zapas żeli (a raczej kremów) do mycia buzi z Garniera, była promocja z Kerfie, za 2 opakowania zapłaciłam 12 zł. 
Sama się sobie dziwie, że sięgnęłam po ten żel, zawsze omijałam kosmetyki Garniera bo bałam się ich składu, w którym jest pełno alkoholu i wysuszaczy. Pierwszy raz sięgnęłam po niego z ciekawości ponieważ stał w łazience, był to żel Kamila. I wiecie co? Świetnie oczyszcza skórę! Super sprawdza się do tłustej skóry, rzeczywiście zbyt często używany może przesuszać ale stosowany z umiarem nie powinien zaszkodzić. 

Micel z Garniera - to już moja druga butla, przystępna cena i duża pojemność, to mnie skusiło do zakupu. Oczywiście świetnie sobie radzi ze zmywaniem makijażu twarzy jak i oczy, jestem z niego zadowolona :)



jako, że moja skóra ostatnio się buntuję musiałam zakupić kilka maseczek z Ziajki, większość już zużyłam.



Puder HD z Biedronki, produkowany przez Bell, kosztował 10 zł.
Zobaczymy jak się spisze :)



kapsułki z witaminą A+E 


Maseczka z Himalaya (Hebe,12 zł)




i mój ulubieniec ! żel do higieny intymnej którego używam do zmywania makijażu (już Wam o tym pisałam w oddzielnej notce)

maska do włosów z Alterry, uwielbiam tą serię więc skusiłam się na nią gdyż była na promocji (5,99zł)
prześwietnie nawilża włosy i pięknie pachnie.


mgiełka do ciała z Hebe, uwielbiam jej zapach, to już moja 2 buteleczka. (14,99zł)




podkład Revlon ColorStay, używałam go w 2010 roku i byłam z niego bardzo zadowolona, nigdy nie kupowałam go w drogerii za cenę regularną (70zł), polecam zakupienie go na allegro za ok. 25 zł. 
świetne krycie, trwałość i ładny wygląd na twarzy :)
dla ciekawych - mój odcień to 180

woda różana, która zawsze stoi u mnie w lodówce. 
używam jej jako toniku do twarzy.
kosz takiej wody to 4-12 zł. 
polecam allegro, stacjonarnie można go dostać w sklepach ze zdrową żywnością.



lakier Taft. 
to już drugie moje opakowanie, bardzo mi przypasował, nie skleja mi włosów, nie jest widoczny i świetnie trzyma fryzurę przez cały dzień.




to tyle! :)


buziaki,

Gosia

46 komentarzy:

  1. Miałam tę wodę różaną i lepsza jest marki Dabur. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiejś owocowej mgiełki do ciała, już wiem gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osttanio kupiłam tą wodę za 10 zł, dziwne , dla mnie jest , to, że taka różnica w cenie -4-12 ;) Ale z wody jestem zadowolona, tak czy siak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4zl na Internecie, stacjonarnie 12zl. Nic dziwnego, zawsze jest taka roznica pomiedzy allegro a zwyklym sklepem...

      Usuń
    2. no ale na allegro jeszcze wysyłka, mi udało się kupić za 5zł + 5zł przesyłki, ale generalnie warto ją sobie kupić :)

      Usuń
  4. Widzę swoją ulubioną maskę do włosów. :) Podkład Revlon też swego czasu używałam namiętnie, teraz czeka na mnie kolejna buteleczka w zapasach, ale pewnie sięgnę po niego dopiero jesienią. :)
    Zaciekawiłaś mnie tym żelem z Garniera... Miałam kiedyś już po niego sięgnąć, ale jakoś o nim zapomniałam, chyba czas przyjrzeć mu się bliżej. :)
    Ładnie tu u Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gonia,myślę,że za bardzo kombinujesz z tymi wszystkimi kosmetykami do twarzy. Ze skórą na twarzy nie eksperymentuj sama tylko udaj się do specjalisty ,nie ukrywaj jej pod toną podkładów,bo będzie jeszcze gorzej.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder HD to z chęcią i ja bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow - ile świetnych nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja troszkę z innej beczki.
    Na Instagramie jest twoje zdjęcie selfie na którym masz na ustach śliczną pomadkę. Możesz zdradzić jaka to? Chodzi o pierwsze zdjęcie po tym na którym siedzisz z partnerem na piasku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very good article. I am experiencing many of these issues
    as well..

    Also visit my web site shemale webcams

    OdpowiedzUsuń
  11. również zakupiłam na tej promocji tę maskę z alterry

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taka cenę to ty niestety kupujesz podrobiony ten podklad. Lepiej polować na promocje w sklepie niz kupować podróbki gorszej jakosci lub złe przechowywane

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam podkład Revlon Photoready 06 i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. If some one desires expert view on the topic of running a
    blog then i propose him/her to visit this weblog, Keep up the nice work.


    Look at my weblog shemale webcam

    OdpowiedzUsuń
  15. znam kilkaz przedstawionych produktow. Mam wlasnie taka sama wode rozana i jestem z niej bardzo zadowolona))))Takze bardzo lubie zel z Facielle, ale nigdy go nie stosowalam do zmycia makijazu, musze go wyprobowac do takich czynnosci! dzieki za rade)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupki:):)
    Już któryś raz w kolei czytam o używaniu żelu jako mleczko do demakijażu, ale nie jestem jakoś do tego przekonana:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Goniaroniaa,Twoja skóra się buntuje przed tymi wszystkimi wynalazkami,które na nią nakładasz.Powinnaś o tym wiedzieć)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, this article is good, my sister is analyzing these things, therefore I am going to
    tell her.

    my web page: vedic math

    OdpowiedzUsuń
  19. Outstanding post but I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?

    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more.

    Thank you!

    My website medical negligence solicitors

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakupy :) Ogólnie świetny blog :)
    Szkoda tylko,że ostatnio tak rzadko dodajesz nowe wpisy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello there! This blog post couldn't be written much better!

    Looking at this post reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I will forward this information to him.
    Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!


    Here is my blog :: shemale webcam (http://miu.tw/shemalecams52756)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawia mnie jedno. Jak osoba, ktora jest po kosmetologii moze uzywac takiego dziadostwa do twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu, czy Ty używałeś kiedyś perfum Lady Gagi ? Bo dawno, dawno temu na twoich zdjęciach mieszkanka był chyba flakonik właśnie tych perfum. Czy mogłabyś napisać coś więcej? Co sądzisz o tym zapachu ? Czy długo się utrzymuje ? Z góry dziękuje za odpowiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website offered us ith valuable info to work on. You have
    done an impressive job andd our entire community will be thankful
    to you.

    Also visit my blog post; Las Vegas Washer Service

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubie plyn miceralny z garniera. co do uzywania zelu do higieny intymnej do demakijazu zwalilo mnei znog... ja niegdy bym sie na cos takiego nie odwazyla... inne potrzeby skory sa na twarzy a inne w miejscach intymnych.

    Ps. powracam do blogowania :) ! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. whoah this weblog is excellent i really like studying your posts.
    Stay up the great work! You understand, many persons are
    hunting around for this info, you could help them greatly.


    my web-site ... shemale cams, more-healthy.info,

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi there, yeah this article is actually pleasant and I have learned lot of things from it
    regarding blogging. thanks.

    my blog wedding entertainment expresses

    OdpowiedzUsuń
  28. This is a topic that is near to my heart... Best wishes!
    Exactly where are your contact details though?

    Stop by my web-site t-fal ou tefal

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow that was odd. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my
    comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that
    over again. Anyways, just wanted to say fantastic blog!


    Also visit my blog sky number

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej jeśli to pytanie już padało to przepraszam, ale jestem nowa na Twoim blogu ;) Mianowicie czy farbujesz włosy czy to Twój naturalny kolor? I czym podkreślasz brwi? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great website you have here but I was curious if you knew of any discussion boards that cover the same topics discussed in this
    article? I'd really like to be a part of online community where I can get responses from
    other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please
    let me know. Thanks!

    Check out my web page - accident claim lawyers london

    OdpowiedzUsuń
  32. I love what you guys tend to be up too. Such clever work and coverage!
    Keep up the terrific works guys I've added you guys to our blogroll.


    My web page computer repair jobs

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu napisz proszę, coś więcej o tej maseczce do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę przyznać że już robi się trochę wkurzające nie dodawanie przez Ciebie nowych wpisów

    OdpowiedzUsuń
  35. hej, czy mogłabyś choć odrobine ujawnić jak masz urzadzone mieszkanko? Np na zdjeciach?
    Kupujesz ładne rzeczy do domu, i chcialabym zerknac jak masz poustawiane, jak je łaczysz itd?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Just wish to say your article is as amazing. The clarity in your post is simply spectacular
    and i can assume you are an expert on this subject.
    Fine with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the enjoyable
    work.

    Here is my web-site :: mouse click the next web page

    OdpowiedzUsuń
  37. Someone necessarily help to make significantly articles I would state.
    That is the first time I frequented your website page
    and thus far? I amazed with the research you made to
    create this particular post extraordinary. Excellent task!


    Here is my homepage: click the up coming web page

    OdpowiedzUsuń
  38. dużo powtarza sie z moimi must :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Peculiar article, exactly what I wanted to find.


    Here is my web page: Info

    OdpowiedzUsuń
  40. If some one wishes to be updated with latest technologies
    then he must be go to see this web site and be up to date daily.


    Also visit my blog ... click the up coming web site

    OdpowiedzUsuń
  41. I've been surfing online greater than 3 hours as of
    late, yet I never found any fascinating article like yours.

    It is pretty value sufficient for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as you
    probably did, the net might be a lot more useful than ever before.


    Here is my web site :: click through the up coming webpage

    OdpowiedzUsuń
  42. My spouse and I stumbled over here coming from a different website and thought I should check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking at your web page yet again.

    Feel free to visit my blog click homepage

    OdpowiedzUsuń
  43. I am curious to find out what blog system you're using?
    I'm experiencing some small security issues with my latest blog
    and I would like to find something more safe. Do you have any recommendations?


    Here is my website :: Read Even more

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolastyna iluminacja, maseczki z Ziajki i woda różana to jest to! mam i uwielbiam używać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *