piątek, 17 października 2014

beGlossy październik

Witajcie!

Wczoraj dotarło do mnie nowe, październikowe pudełeczko beGlossy, sprawiło mi ono wiele radości. Kosmetyki z poprzedniego miesiąca bardzo przypadły mi do gustu, ale opowiem Wam o nich w innym, oddzielnym poście.
Hasło październikowego beGlossy to 'Zrelaksuj się!'

Jesteście ciekawe co znalazło się w moim różowym pudełeczku ? 

Bardzo się cieszę, ponieważ tym razem mamy aż 5 pełnych produktów oraz jedną miniaturkę ;)





Aussie, 3 minute miracle reconstructon - tego produktu zużyłam już kilka opakowań, więc wiem, że się sprawdzi ;) Cieszę się, że znowu będę miała przyjemność ją stosować ;)


SENASE, peeling totleniający


AMADERM, krem nawilżający urea 5%


DERMO PHARMA, maska kompres 4D


CZTERY PORY ROKU, odżywka 5w1 do skórek i paznokci - ten produkt przyda mi się na pewno ;)



i ostatni produkt, miniaturka wody micelarnej z LE'MAADR - małe opakowanie będzie jak znalazł na wyjazdy ;)



Co sądzicie o pudełeczku?
Jakiego produktu jesteście najbardziej ciekawe?

Wszystkie informacje oraz zamówienia - www.beglossy.pl

buziaki,
Gosia

16 komentarzy:

  1. Fajnie ,że jest dużo produktów pełnowymiarowych jednak odżywka z Aussie się u mnie nie sprawdza ale maska w formie płatu jest jedna z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się w tym miesiącu podoba zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa tego kremu z Urea.

    OdpowiedzUsuń
  4. prosimy post o pielegnacji wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystko z Aussie a najbardziej szampon zwiększający objętość. Ta odżywka też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odżywkę 5 w 1 właśnie nie dawno też kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że ciut inne pudełeczko się trafiło.Jestem ciekawa kremu :) Pozdrawiam

    http://stylowoikulturalnieblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzialam wczoraj w klubie 1500m2 twojego chlopaka. Jestem teoje wzrostu i powiem ci ze jest on bardzo niski, a wlasciwie twojego wztostu.Nie masz z tego powodu kompleksow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo głupia, dlaczego by miała mieć kompleksy z powodu ,że są podobnego wzrostu, chyba w związku nie o to chodzi? Zajmij się sobą lepiej zamiast pisać żenujące bzdury.

      Usuń
  9. Dziękuję za miłe wrażenie na mojej siostrzenicy,podczas urodzin na stadionie:) Byla bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnośnie twoich zdjęć i podpisów do nich na instagramie:
    nie ma takiego wyrazu jak "na dworzu" - na dworze jak już. Niektórzy mówią "na polu", ale to jest akurat dopuszczalne, ponieważ jest to gwara, ale "na dworzu" nie jest gwarą. Pewnie zaraz na mnie naskoczysz (jak to masz w zwyczaju), ale uważam, że pisząc w swoim ojczystym języku nie można robić błędów i nie jest to hejt, a zwrócenie uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak nie przeżywaj dobrze? :/

      Usuń
    2. Przed dobrze powinien być przecinek, dobrze? :)
      A niby dlaczego? Powinno się znać swój ojczysty język i nie robić błędów.

      Usuń
    3. Wyrażenie "odnośnie twoich zdjęć" jest błędne. Powinno być "odnośnie do Twoich zdjęć". Dziwne, że osoba tak świetnie znająca język polski robi błędy.

      Usuń
  11. czekam na info jak się sprawdza krem nawilżający, bo szukam czegoś dobrego, a swoją drogą, co obstawiasz, że będzie w nowym pudełku sygnowanym przez Maffashion? bo właśnie wchodzę na beGlossy i bachh! jej twarz na całym ekranie xD zabawne to było...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *