wtorek, 7 października 2014

idealny jesienny zapach

Witajcie!

Już nie raz pisałam, że jestem miłośniczką zapachów Yankee Candle. Cieszę się, że mogę przetestować kilka nowych wosków.
Będę zamieszczać co jakiś czas notki z ulubionym zapachem jaki przetestowałam. 
Dziś opowiem Wam o idealnym jak dla mnie woskiem na jesień :)

HONEY GLOW to silny zapach który pięknie pachnie w całym mieszkaniu, jest dość mocny, co ja bardzo lubię, pachnie perfumami, ma lekką nutkę słodyczy, jest 'ciepły' i 'przytulny', idealny na jesienne wieczory.

Cenię sobie markę YC za to, że wystarczy na chwilę podgrzać wosk by zapach w domu utrzymywał się wiele godzin. Zapachy są intensywne i idealne na każdą okazję.











a Wy lubicie palić świeczki lub woski ?
jakie są Wasze ulubione?


na hasło GONIARONIAA otrzymacie 10% zniżkę na swoje zakupy na www.goodies.pl
mój kominek - klik 
więcej produktów Yankee Candle - http://www.goodies.pl/100-yankee-candle

11 komentarzy:

  1. masz ten sam wosk co ja ma fajny intensywny zapaszek miło sobie go zapalić wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie testuje :) moimi ulubiencami są te pudrowe i delikatne, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie palic swieczki)))) i moje ulubione to ciasteczkowe z Ikei)))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię świeczki woski mam jeszcze ale jakoś szału nie robią , :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go ale jeszcze nie zdazylam palic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I was able to find good information from your blog posts.


    Feel free to surf to my weblog ... business catering (https://www.flickr.com/photos/toprankblog/4618683399/)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy wkońcu bedzie post o włosach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, możesz zdradzić swoja wagę? Jesteś taka zgrabniutka... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam, gdy w mieszkaniu pachnie takimi cudami ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *