czwartek, 30 października 2014

keratynowe prostowanie włosów, efekt przed i po

Witajcie !

Wiele z Was zainteresowało się zabiegiem jaki ostatnio miałam wykonywany. Długo myślałam o keratynowym prostowaniu włosów. Oglądając wszystkie zdjęcia przed i po wykonaniu zabiegu byłam wręcz zachwycona efektami. Nadarzyła się okazja i ja również przyłączyłam do grona 'prostowłosych', fakt, nie jest to efekt długotrwały, natomiast na moich włosach powinien się utrzymywać do 2-3 miesięcy.

Zabieg miałam wykonywany w poniedziałek 27 października, czyli kilka dni temu. 

Dodam, że zabieg miałam wykonywany produktami marki ALFAPARF Milano (keratin therapy)

Samego zabiegu nie chcę Wam dokładnie opisywać ponieważ to by było nudne i bez zdjęć trudniej byłoby mi to przedstawić. Jest wiele stron poświęconych keratynowemu prostowaniu włosów.

Ja przede wszystkim chcę Wam pokazać jaki uzyskaliśmy efekt na moich włosach które są : zniszczone kilkuletnim prostowaniem, kręcone, puszące się, asymetryczne, gęste, grube..

Z efektu jestem bardzo, bardzo, bardzo zadowolona, Włosy w tej chwili nie są proste jak druty z czego się niezmiernie cieszę, ponieważ moja dość duża twarz źle wygląda w prostych strąkach. 
Fakt, po samym zabiegu włosy były lekko ulizane co z chwilą przeszło, włosy się odbiły u nasady i wszystko wyglądało super. 
Włosy odżyły, są w lepszej kondycji ponieważ 'napiły' się keratyny :) Są ujarzmione, nie puszą się i co najważniejsze - mogę iść spać z mokrymi włosami a rano one są proste :) Dodam też że świetnie kręcą się na prostownice :)

Czytałam, że dla wielu kobiet sam zabieg nie jest przyjemny, mi nic nie przeszkadzało, podczas zabiegu moje włosy nie śmierdziały więc mile go wspominam ;)

Aaa, ważne jest to by stosować specjalne szampony do pielęgnacji włosów po takim zabiegu by nie wypłukiwały one keratyny z włosa. Ja w tej chwili używam szamponu bez SLSów dla dzieci z Babydream z Rossmanna który delikatnie myje skórę głowy oraz włosy.

Zabieg na 100% powtórzę. 

Ceny zabiegów wahają się od 250-700 zł (wszystko zależy od tego jakich kosmetyków używa fryzjer i na ile wycenia swoją pracę, gdyż zabieg może trwać kilka godzin)

Będę pisać na bieżąco jak moje włosy się zachowują i na ile zabieg mi wystarczył :)

Specjalnie dla Was zrobiłam kilka zdjęć z efektem przed i po, 
przed zabiegiem miałam umyte włosy szamponem oczyszczającym, wysuszone bez żadnej odżywki.

efekt po : 
włosy jeszcze lekko ulizane ale proste!





przed :
naturalnie wysuszone włosy, widać jak się puszą.



 przed zmyciem fluidu i innych produktów :
 i po wysuszeniu :)

włosy zakręcone prostownicą  :





buziaki,
Gosia

21 komentarzy:

  1. Świetny efekt, ale tez dzięki temu, że masz gęste włosy. Super, że nie są oklapnięte u nasady. Zakręcone bardzo dodają Ci uroku, a przy tym wyglądają na bardzo zdrowe, same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale keratynowe prostowanie ujawniło wszystkie mankamenty twojej fryzury. Gosiu, nie wiem gdzie się obcinasz ale KONIECZNIE zmień fryzjera. Środek cięcia a tam jakiś krótki, wyrzępolony kikut włosów. Gdyby nie to to efekt ekstra, wyglądasz wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam taki zabieg i byłam mega zadowolona również mam wlosy kręcone i puszące się.można wiedzieć ile zapłaciłaś? Ja zamawiałam te kosmetyki do prostowania i zabieg wykonywała mi siostra wiec wyszlo w miarę tanio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe po to ich wyprostowalas zeby je teraz krecic? Hmmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie Gosiu pięknie w prostych, kręconych i falowanych włosach! Różnica jest ogromna, ale zawsze Twoje włosy wyglądały na zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam robione keratynowe prostowanie i też firmą alfaparf. U mnie efekty utrzymał się ponad rok, dopiero włosy które odrosły były kręcone :) generalnie lekki skręt powrócił po 3 miesiącach ale brak puszenia został :D zabieg polecam byłam bardzo zadowolona. Jak ktos jest z Wawy to moge dać namiary na fryzjera który to robi za bardzo przystępną cenę. U ciebie wyszło bardzo ładnie! życzę żeby ci się efekt utrzymał jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej podasz namiar na tego fryzjera ? :)

      Usuń
  7. Po takim zabiegu moje wlosy totalnie przestaly ze mna wspolpracowac, ja ukladalm je w jedna a one w druga strone i tak przez 5 tygodni po zabiegu. A co do kondycji bylam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie to wygląda ; )) Efekt jest oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt po prostowaniu super, efekt "ulizania" był do przewidzenia ale po kilku myciach będzie lepiej ;) moim zdaniem Gosiu powinnaś jeszcze lekko podciąć rozdwojone/przesuszone końcówki - wówczas włosy będą wyglądać zdrowiej :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam w planach takie prostowanie, tylko troszkę cena mnie powstrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.hairstore.pl/alfaparf-lisse-design-zestaw-do-keratynowego-prostowania-wlosow-p4864.html

      Usuń
  11. Efekt przecudny ;) Pozdrawiam

    http://stylowooooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar zrobić ten zabieg na Święta. :) Jestem tylko ciekawa, jak długo utrzyma się na włosach. Faktycznie efekt jest piorunujący - a przy tym Twoje włosy nie straciły na objętości, są uniesione u nasady, a nie klapnięte. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się zakręcone na prostownicy, muszę tak popróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest najlepszy jeśli wykonuje się zabieg po raz pierwszy. Niestety z każdym kolejnym nie jest już tak różowo. Najgorzej cierpią końce włosów, które nadają się do podcięcia i to najczęściej o dobrych kilka cm. No i trzeba też wspomnieć o tym, że włosy znacznie szybciej się przetłuszczają i dla dobrego efektu konieczne jest codzienne mycie. Zestaw można kupić fryzjerskich koszt ok. 100 zł wykonanie banalnie proste. Odradzam przepłacanie u fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *