poniedziałek, 20 października 2014

kosmetyczne podsumowanie września i października

Witajcie!

Koniec miesiąca zbliża się dużymi krokami, czas na kosmetyczne podsumowanie dwóch miesięcy.
Generalnie październik zleciał mi zaskakująco szybko, udało nam się nawet wyskoczyć do Wrocławia na weekend, miałam dużo pracy, z czego się bardzo cieszę i kosmetycznie też było dobrze. A nawet bardzo dobrze. 

Przed Wami, moi ulubieńcy 

masełko do ust Nivea, pachnie pięknie i nawilża świetnie usta, przeważnie używam tego kosmetyku na noc, w ciągu dnia jednak wygrywają szminki :)



HIT - puder HD BeBeauty (Biedronka) pokazał się tylko na chwile w sklepach ale zaciekawił mnie i udało mi się go kupić, jak się okazało jest to najlepszy puder jaki miałam w życiu, jest (a w zasadzie był) transparentny, idealnie stapiał się z podkładem, mat był widoczny na twarzy przez cały dzień a wierzcie mi, że często robię makijaż o 6 rano zmywam go dopiero o 22. Ideał, kosztował tylko 9,99 zł! Produkowany przez Bell ale w szafie tej firmy nigdy go nie widziałam. Błagaaaam o więcej!



kolejny IDEAŁ to podkład REVLON - colorstay, chyba przez wszystkich świetnie znany, długotrwały podkład do cer tłustych i mieszanych jak moja, idealnie stapia się z cerą, pięknie wygląda i trzyma się cały dzień. Nie wiem jak mogłam o nim zapomnieć, wróciłam do niego po kilku latach rozłąki z czego się niezmiernie cieszę. Dodam, że nigdy mnie nie zapchał. Wiem, nie ma pompki, ale jeśli znacie/macie serum do końcówek z AVONu to możecie sobie podmienić, ja nie narzekam na opakowanie. 
Kupuję go w drogeriach internetowych bądź w Hebe/Rossmannie na promocji za 35 zł :)


Pilnik/polerka do paznokci z Essence - świetny produkt, paznokcie błyszczą się dzięki niemu jak same wiecie co.. ;)


top z Essence Gel look. Rzeczywiście paznokcie wyglądają dzięki niemu jak żelowe, pięknie się błyszczą i lakier trzyma się na paznokciach o wiele dłużej ;)


Najlepszy krem do twarzy !
Ziaja seria liście manuka, krem z kwasem migdałowym. Krem na noc, idealny! To już moje 3 opakowanie, od kiedy go stosuję moja twarz odżyła i wygląda o niebo lepiej, mogłabym powiedzieć, że jak na moją skórę to jest idealna :)
Nie bójcie się go, stężenie kwasu jest niewielkie, nie zrobi Wam krzywdy, polecam stosowanie na dzień filtrów ochronnych.


Perfecta slim fit, wyszczuplające serum z efektem rozgrzewania.
Generalnie to nie po to go kupiłam by się odchudzić chociaż przydałoby się, chodziło mi bardziej o efekt rozgrzewania.. i faktycznie, nieźle grzeje! no i muszę zaznaczyć, że skóra też jest fajnie napięta.
Na zimę i jesienne wieczory w domu - idealnie!


no i mój cukiereczek - maska z Palmersa
Maseczka z glinką, czyli oczyszczająca ale zarazem nawilżająca. Do mojej wymagającej cery - idealna.


tak, wiem... post pełen zachwytu nad kosmetykami.. ale musiałam się tym z Wami podzielić!


37 komentarzy:

  1. To w końcu jaka masz cerę skoro podkład masz do mieszanej i tłustej a maseczki używasz nawilzajacej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórę mieszana i tłusta trzeba nawilzac tak samo jak każda inną.

      Usuń
  2. Pokładalam wielkie nadzieje w kremie Ziaja liście manuka.Początkowo efekt był super i trwał jakiś tydzień a potem było już tylko gorzej.Jakieś 2 tygodnie temu odstawilam ale do dzisiaj nie mogę doprowadzić swojej cery do ładu.

    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczka Palmers mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzą za mną te masełka ale nie lubię tak "paluchem mazać" :( revlon to mój ulubieniec od 3 lat <3 a tą nową serię z ziaji muszę koniecznie kupić !! buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie używałam Revlonu , a masełko do ust jeszcze nie używałam .ale się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Revlonu już dawno nie używałam ,a na masełko się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska Palmers również jest mi bliska. Lubię efekt jaki daje, oczyszczenie połączone z pulchną i nawilżoną cerą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam masełko z zeszłego roku, macadamia&vanilla i też je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. *odchudzić - tak to się pisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio myslisz, ze nie wiem jak to sie pisze? Nie wiesz co to literowka?

      Usuń
    2. Wygląda na to, że Ty nie znasz znaczenia słowa literówka, bo tu zwyczajnie popełniłaś błąd ortograficzny.

      Usuń
    3. Pomylilam U z O, gdzie tu jest błąd ortograficzny? Nie napisalam Ó...

      Usuń
    4. Taaak "pomyliłam" :-D No ale czego po Tobie można się spodziewać, przecież nie wyżyn intelektualnych.

      Usuń
    5. Przecież wyraźnie pajacu napisała,że jej się litery pomyliły. Nie doszukuj się czegoś czego nie ma.

      Usuń
  10. Myślę o tych nowych zapachach masełek, może zimą sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas w biedronce ejszcze można go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z ziaji również bardzo lubię :) a na ten zapach masełka będę chciała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam na przedostatnim zdjęciu w tle fajny pędzel :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też muszę sobie kupić to masełko, tylko póki co nie mogę go znaleźć :( a Ziaja mnie kusi po raz kolejny jednak bałam się składu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie puder Biedronki, będę się na niego czaić teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jagodowe masełko do ust to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę! Jak dokładnie "zdenkowałaś" puder kompaktowy. Nigdy mi się tak nie udało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupiłam ten puder z biedronki, użyłam dwa razy i mi nie odpowiada :( mogę odsprzedać lub się wymienić za inny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam ten krem z ziai i u mnie nie sprawdzil sie(((no i podklad w tym samy odcieniu mam, ale na mojej mieszanej cerze nie trzyma sie zadobrze! nawet nie wiem na co mam go nakladac zeby njie splynal po paru godzinach!

    OdpowiedzUsuń
  20. To jagodowe masełko mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze sobie kupić to masełko do ust! : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam kremu z Ziaji na dzień i jestem zadowolona więc pozytywna opinia o kremie na noc skutecznie mnie zachęciła do zakupu, muszę go mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nad zakupem pudru tak się zastanawiałam no i w końcu przegapiłam głupia:( Za to masełko do ust chcę kupić już swoje trzecie od Nivea:P Jednak po wanilii i karmelu przyszedł czas na kokosowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzisiaj kupiłam ten sam puder w biedronce za 5 zł :) była jakaś promocja i zobaczymy jak się sprawdzi, mam nadzieję, że to będzie również mój hit, pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu mam pytanie czy masz prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  26. hej ;) może nie na temat ale właśnie zastanawiam się nad szarą spódniczką z Housa o której pisałaś że kupiłaś w czerwcu. (ps.tak czytam Cię już dłuższy czas ale nigdy się nie odzywałam;) ) jak ją oceniasz, warto? i jeżeli możesz to powiedz w jakim masz ją rozmiarze, bo waham się między xs a s i nie wiem jaka ona jest na żywo. Dziękuje z góry za odp :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czaję się na krem z Ziaji, ale chciałam kupić zestaw cały, tylko zniknął już z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja polecam kupować podkład z revlonu w aptece internetowej Gemini. W stałej ofercie jest on za 25.99 i jest to na pewno oryginał...wiem bo sama korzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *