sobota, 4 października 2014

lipiec, sierpień i wrzesień na zdjęciach

Hej Kochane!

Dziś podsumowanie 3 miesięcy na zdjęciach z telefonu, zdaję sobie sprawę, że kto obserwuje mnie na instagramie (@goniaroniaa) ten mógł już je widzieć, ale jak już się przekonałam, nie każdy korzysta z tej aplikacji a ja sama takie posty uwielbiam oglądać u innych :)

Tylko dla wytrwałych - zdjęć jest masa :)

home sweet home

Charlie's - mniam!

poranna kawka <3

zaparzacz do herbaty z Empika <3

hello!

gadżety do kuchni z Empika

koszula z lumpeksu, uwielbiam!


selfie #1

oodt ;)
koszula lumpeks / spódnica house / bluzka sheinside.com

Monia <3

kolejny ootd

selfie #2

rodzinka ptaszków <3

jeszcze letni ootd
bluzka sheinside.com
spodenki terranova

idealny samotny wieczór!

pierwsze przeziębienie w sezonie i Alicja :)

Lidlowskie botki <3

chłodnik! <3

<3

przyszła jesień :(

home sweet home

wrzos

ikea

coffee!

zakupki

<3

łosoś <3

kubek z Tigera opanował blogosferę i nie tylko :)

domowe spa :)

selfie #3

kto uwielbia tosty?

wróciliśmy do siebie!


ootd

selfie #4

nad życie :*

ulubieniec wakacji :)

uzależnienie!


z najmłodszym z rodu :)

boyfriendy z new yorkera ;)

jak miło :)

wiewiór


śniadanie do łóżka :)


flamingi z parfois :)





uzależnienie

selfie #5

a pupa rośnie!

kolejny ootd :)
piłyście kawę z piankami ?

praca z takim widokiem! <3

ramka z pepco :)

kolejne do kolekcji :)

mazury <3

<3

idealnie!




jest dobrze :)

łabędzie :)

lato to i koktajle ;)

selfie #6 ?

kawa + pianki <3

parfois ;)

Viaduct - mój numer jeden!

Nasze dinozaury :)

<3


dogadzam sobie :)

śniadanko

arbuzowe love :)

też uwielbiacie storczyki ?


cała rodzinka :)

tęskniłam za tym smakiem :)


selfie #7

taaaak <3

kto lubi liczi ? 

selfie #8

słodko


mniami






selfie z koczkiem 





fajnie czasem doczepić sobie włosy ;)




nie mogę doczekać się długich włosów ;)

taca z biedry <3

Narvil <3








24 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie posty! :) Masz śliczną obudowę na telefon z myszką miki! : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gekon jest drogi w utrzymaniu? Bardzo mi się podobają i mam zamiar kiedyś go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejaaa.. tak Ci zazdroszcze figurki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, bardzo fajne zdjątka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie a case na telefon genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, I read your blog like every week. Your story-telling style is awesome, keep doing what
    you're doing!

    Check out my homepage ... nibbles and bits catering newcastle

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! :)
    zapraszam do siebie http://caamodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzosy, pizza - to i moi ulubieńcy, choć ten drugi nie jest sprzymierzeńcem utrzymania wagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Ale mam teraz ochotę na pizze xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie dużo tych zdjęć... ale ogląda się z przyjemnością :)

    Dlatego lubię Insta.... w piękny sposób można pokazać zwykłe rzeczy :D Bez słów :)

    Pozdrawiam - insta-gramowa koleżanka ;) alessandrakce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje mixy.Co robisz ze jestes taka szczuplutka bedac na TAKIEJ diecie?Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post:) Też mam te szpilki z H&M:D

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczne zdjęcia i ich autorka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu Empik się nie odmienia tak samo jak Ikea ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodenki z Terranovy są super. Sama mam białe i czarne. Kosztoały 12,90 zł na promocji a wyglądają świtnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam estetykę Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *